Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: A je to tady! Volkswagen není v Dieselgate sám! Dokázal ADAC.

Volkswagen není jedinou značkou, jejíž vozy vypouštějí v reálném světě vyšší emise než v laboratorním měření. Vyplývá to z testování ADACu.
Zpět na článek
1. 10. 2015 13:29
1. 10. 2015 14:28
1. 10. 2015 13:32
1. 10. 2015 13:52
1. 10. 2015 15:46
1. 10. 2015 16:47
1. 10. 2015 13:35
1. 10. 2015 13:40
1. 10. 2015 13:48
1. 10. 2015 14:16
1. 10. 2015 14:34
1. 10. 2015 14:32
1. 10. 2015 14:36
1. 10. 2015 15:51
1. 10. 2015 21:46
1. 10. 2015 21:07
1. 10. 2015 21:29
1. 10. 2015 21:35
2. 10. 2015 13:42
1. 10. 2015 14:50
1. 10. 2015 14:58
1. 10. 2015 16:11
1. 10. 2015 19:43
1. 10. 2015 16:22
1. 10. 2015 13:42
1. 10. 2015 15:53
1. 10. 2015 16:36
1. 10. 2015 16:42
1. 10. 2015 18:10
1. 10. 2015 21:54
1. 10. 2015 14:59
1. 10. 2015 21:48
1. 10. 2015 13:45
1. 10. 2015 13:48
1. 10. 2015 13:50
2. 10. 2015 00:03
2. 10. 2015 07:40
1. 10. 2015 13:53
1. 10. 2015 14:22
1. 10. 2015 13:55
1. 10. 2015 13:57
1. 10. 2015 13:58
1. 10. 2015 14:01
1. 10. 2015 14:03
1. 10. 2015 14:25
1. 10. 2015 15:30
1. 10. 2015 19:59
1. 10. 2015 14:32
1. 10. 2015 20:03
1. 10. 2015 14:03
1. 10. 2015 16:07
1. 10. 2015 14:05
1. 10. 2015 14:16
1. 10. 2015 14:21
1. 10. 2015 14:16
1. 10. 2015 14:18
1. 10. 2015 14:21
1. 10. 2015 14:22
1. 10. 2015 14:35
1. 10. 2015 19:45
1. 10. 2015 15:18
1. 10. 2015 15:20
2. 10. 2015 07:25
1. 10. 2015 22:29
1. 10. 2015 22:52
1. 10. 2015 23:35
2. 10. 2015 06:33
2. 10. 2015 09:18
2. 10. 2015 08:35
2. 10. 2015 09:07
2. 10. 2015 09:39
2. 10. 2015 11:25
2. 10. 2015 12:37
2. 10. 2015 15:38
2. 10. 2015 23:42
3. 10. 2015 00:11
3. 10. 2015 00:05
Avatar - demonicus
1. 10. 2015 13:29
Detail...
To není jen VW, ale VAG - Audi, Seat, Volkswagen a Škoda...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Aoyagi
1. 10. 2015 14:28
Re: Detail...
Já prostě nepochopím, jak za tohle někdo palcuje dolů...
1. 10. 2015 16:36
Re: Detail...
jj
TAK BUDE TEN DÍZLSRÁŠ [odkaz] DĚLAT ELEKTROMOBILY [odkaz] NEBO NE [odkaz] [odkaz] [odkaz] ... z finančního hlediska to určitě možné je ... >:-[]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
1. 10. 2015 16:39
Re: Detail...
KONTROLNÍ OTÁZKA SOUDRUZI:
TAK CO MYSLÍTE KDY TO PINKNE(M) NA 30$ ... [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - fOE
1. 10. 2015 13:32
Autor objevil nadpisem ameriku
Krasa. Takze jsme ted prisli na to ze u nikoho vysledky nebudou odpovidat realite (vime davno), hlavne to pak opatrit bombastickym nadpisem a vsechny hodit do stejne kategorie jako VW, kteremu jedinemu bylo dokazane ne jen to ze umi vy..cat s pravidlamma (delaji vsichni) ale zamerne "obohatil" 11mil aut o podvodny software. Takze v cem VW neni sam? Ze neni sam v tom prvnim vedi vsichni davno, ze je do dnes sam v tom druhem taky vime vsichni, ikdyz se redakce snazi naznacit opak. Zatim jediny podvodnik a ne jen vych..nek je VW. :no:

PS: ale level bulvarizace koukam nabira na obratkach. Uz ne jeden, ale rovnou dva vykricniky se nam vlezou do nadpisu. Vic vykricniku vic pravda asi. 8-s
Rozbalit vlákno
63
1. 10. 2015 13:38
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
:yes: ... ja zvlast vidim v autorovi clanku doslova obrovske nadsenie z toho, ze sa naslo nieco i mimo VW
1. 10. 2015 13:49
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Do jisté míry ano, ale na druhou stranu vědělo se, že víceméně všechny diesely překračují limit a testy jsou nastavené tak, jak jsou.
Avatar - Ozzman
1. 10. 2015 13:49
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Ale VW je sám... tenhle test je jiný, má odlišné paramtery, je "náročnější" a na to nejsou ostatní vozy stavěné.

VW to očuralo softwarem, ostatní splní starou normu legálně.... takže pořád tam vidím velké mínus pro VW.

Musely by měřit v reálném provozu, jako to udělali s TDI v USA, pak se mužem bavit o tom, proč a kdo to očůrává a jak moc.
1. 10. 2015 14:01
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Řekni mi jako v čem je náročnější? Pokud zatížím motory všech značek rovnoměrně, tak kde je potom problém? Jinak pokud by měřili podobně jak v USA, myslím, že výsledek bude podobný.
Avatar - Ozzman
1. 10. 2015 14:05
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Problém je v tom, že nynější testy na limity EURO byly zatíženy motory méně, tudíž automobilky prošly testy. Nyní se "ztížila" pravidla a už by neprošly se stávající technikou.

Není průser ten, že VW vypustilo při testu v USA více emisí, ale že by VW motor nezvládl ani ten "lehký laboratorní" test standartně, nýbrž pouze pomocí software, který po dobu měření upravil řídící jednotku. Je to jako psát test s polovinou znalostí a jedni se snaží, napíšou to jakž takž a VW použilo sprostě tahák.
Avatar - Hittman
1. 10. 2015 14:18
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
VW podváděl u motorů 2.0 TDI euro5, kdežto prolezl Sharan s euro6, pokud jsem to dobře pochopil..
Avatar - Ozzman
1. 10. 2015 14:21
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
A s močovinou...
Avatar - Hittman
1. 10. 2015 15:25
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Nechci se hádat, ale u O či S je 2.0 TDI předokolka 110 kW bez močáku...nevím jak u Sharanu.
Avatar - Ozzman
1. 10. 2015 15:29
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Vždyť píšou, že to byl Sharan SCR ([odkaz] - takže s močovinou..... Jestli neprošlo klasické dvoulitrové TDI EURO 5 , co myslíš, jak dopadne dvoulitr EURO 6 bez močoviny? Katastrofálně...
1. 10. 2015 16:42
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Tak to máš opět neúplné informace. Nejhorší auto v testu ICCT v USA před rokem bylo rovněž vybaveno močovinou. Močovina má jen velmi omezený přínos, třetí nejlepší v tom samém testu bylo bez močoviny.
1. 10. 2015 17:07
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Pozor! Vstřikování močoviny je řízené ECU, má svoji vstřikovací jednotku a je plně stavitelné. Přínos se dá tedy regulovat! :-!
1. 10. 2015 19:36
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
ale co je tohle za rychlokvasku? davkovani mocoviny se samozrejme davkuje podle ridici jednotky. z nejakeho duvodu se nemuze davat vice nh3 nez se 100% zpracuje. a o ucinnosti takoveho systemu vim sve. v osobnich autech ma obvykle ucinnost 50-60%. a to jeste mluvime o laboratornich podminkach. realita v poli je potom videt pri mereni emisi. vice toho proste nezredukujes. tohle neni na polemiku, to je fakt. pracoval jsem ve firme, ktera toto zarizeni vyabi a vyviji.
2. 10. 2015 08:54
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Ale ano, je to tak. Věřím ti. Nikdo tu nepochybuje o tom, že účinnost močoviny má své meze. Chtěl jsem jen upozornit na to, že vstřikování močoviny se dá seřizovat samostatně. :-!
1. 10. 2015 16:39
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Jak jsi přišel na to, že ostatní starou normu plní legálně? Já jsem přesvědčen, že ji falšujou úplně stejně jako VW... koukněte se ještě na graf, jak různé motory v různých vozech mají různé emise NOX - třeba dvoulitr od VW nebo 250 CDI od Mercedesu - to jsou násobné!!! rozdíly. Podle mého soudu, kdyby se vzalo dvacet stejných aut (se stejným motorem), zase tam budou ty několika násobné rozdíly, tedy že tvorba NOx je velmi těžko říditelná, je závislá kus od kusu.

Vzhledem k tomu, jak funguje automotive, tak všichni konkurenti VW dobře ví, jakou řídící jednotku má VW a jaký v ní má SW (si ta auta navzájem rozebírají, jakmile se k nim dostanou). Oni mají +- to samé. Na VW to už dříve neřekli jen proto, že to dělají to samé a v současné situaci zarytě mlčí (přestože by ji marketingově mohli využít na svou stranu), protože se bojí, aby na ně také někdo nevyběhl... Ale ono to praskne, pak už z toho bude problém hlavně politický...
1. 10. 2015 16:45
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
V automotive je nepsané pravidlo, že se problémy konkurence nekomentují. Každý, kdo se o auta zajímá, si toho už dávno mohl všimnout. Nevím, který génius přišel s teorií, že mlčení ostatních automobilek je přiznáním viny. Ale, jak je vidět na diskusích i v médiích, tak těmto blábolům dost lidí věří.
Avatar - Ada je zase tady
1. 10. 2015 17:28
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Zbytečné kecy, zase se jen prokáže, že ten nejhorší motor je ten 1,6dci od rendlíků... :no:
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2015 18:52
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Myslim že TDI EA 189 hned tak něco netrumfne >:D
2. 10. 2015 08:15
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Ty si jasny K.....
2. 10. 2015 15:29
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Pokud jsi měl možnost porovnat dCi s TDi, zjistil bys, že ta německá jednašestka se vůbec nechytá a vůbec nevím, co tam chtějí ještě zkrouhávat, když už tak je to bída.
1. 10. 2015 19:37
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
hele, jsi tak naivni nebo tak prostoucky? >:-[]
1. 10. 2015 19:53
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
No tak mě pouč, jak se v automotive komentují problémy konkurence. Místo keců sem dej alespoň 20 linků, když je to podle tebe normální.
1. 10. 2015 20:19
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
vis, ja jsem primo v tomto odvetvi jeste pred dvema lety delal (ridici jednotky, scr, atd.) kdyz ti pisu, ze vim, ze konkurence ma v zasade stejnou techniku jako vw, ze vim, jakym zpusobem si firmy vzajemne berou lidi a kopiruji jeden od druheho jakekoliv reseni, ev. formou dodavatele subkomponentu berou totoznou techniku, tak je to proto, ze s tim mam nejake prakticke zkusenosti. firmu jsem pred dvema lety zmenil, ale v automotive pracuju dal. zadne linky nebo pracovni dokumenty, ti tu opravdu predavat nebudu. nemam ani v drzeni zadne dokumenty, ktere mi nepatri.
1. 10. 2015 20:30
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Co to zase meleš. Psal jsi, že je divné, že konkurence nekope do VW. Odpověděl jsem ti, že v automotive se problémy konkurence nekomentují. Ty jsi s tím nesouhlasil. Neměl by proto být problém sem hodit pár linků, které mé tvrzení vyvrátí.
1. 10. 2015 20:49
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
tak se treba podivej, jak se okopava hyundai a skodovka v cr, uz jsi videl, jak bmw x3 se postavilo proti audi q5 na draze postavene bmw, kterou q5 neprojéo a bmw se svym sdrivem ano? (prestoze to byla zcela nerealna situace a pohon u q5 je mechanicky lepsi nez u x3)?
1. 10. 2015 20:57
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Co to zase zkoušíš. Bavíme se snad o tom, že je dle tebe divné, že konkurence marketingově nevyužívá problémy VW. Snad si vzpomeneš na velké svolávačky několika automobilek. Využil toho někdo? A pokud jde o podvod VW, tak ten poškozuje celé automotive. Nikdo z toho radost nemá.
1. 10. 2015 22:06
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
?? tak ja uz nevim, o cem se chces bavit, marketing znacek je jasny, sam tady meles cosi o clancich na objednavku koncernu, druhym dechem vykladas, ze se automobilky navzajem nekomentuji. mas v tom rozpor. ruzne vzajemne problemy samozrejme marketingove vyuzivaji (jednou byly v kurzu rozvodove remeny, pak retezy, ted zase remeny), hyundai se se skodovkou porovnava primo v televizni reklame, bmw hleda "omezeni"pohonu 4x4, mercedes S pred nekolika lety naboural do nakladaku pri testu automatickeho brzdeni (toho vyuzival napriklad vw), losi test mercedesu A zase ke sve prezentaci vyuzivalo volvo, apod. jestli sis toho nevsiml, tak ja ano. pak jsou tu mraky problemu spolecnych (napriklad tento podvod s emisemi) a vsichni vi, ze navenek je treba drzet hubu, ale uvnitr horecne resi jak z toho ven. trpis cernobilou optikou.
1. 10. 2015 22:26
Re: Autor objevil nadpisem ameriku
Pořád čekám na ty komentáře automobilek k problémům konkurence. Nějaké trapné reklamy pana Vošického snad nebereš jako vyjádření fy Hyundai? Navíc ani nevím k jaké problému to mělo být. Meleš tady všechno dohromady. Zkus si dát chvilku pauzu a srovnat si myšlenky. Pak se snad začneš v této kauze trošku orientovat.