Ekonomika
Ona mimoúrovňová křižovatka je dobrej overkill. Prostě se musel udělat megalomanský projekt, ikdyž dost často tam člověk nepotká směrem na Hradec ani živáčka. :-!
To bude tim, ze tam nesmi kamiony, ty musi sjizdet u sjezdu na Chlumec pokud vim, aby se jeste vic neucpaval okruh u nemocnice, kterej je uz tak neprujezdnej behem vsedniho dne.
navic D11 (uz ne jako D, ale jako R) ma pokracovat na trutnov, ale z polske strany ma pokracovat jen silnice 1. tridy. dnes většina transitu na polsko v této oblasti vede přes nachod, přes trutnpv toho tolik nejezdi. v nachode se navic za velky peníze bude delat obchvat, který by vyresila tahle dalnice kdyby se vedla přes nachod.
a navic vyskovy profil nehraje ve prospěch aktualne planovane trasy přes trutnov, když jaromer-nachod je vpodstate rovina (prevyseni 150m), kdezto přes trutnov je to skoro 300 metru, coz hlavne v zime bude urcite klast vetsi naroky na udrzbu
Obávám se jiné věci: ve chvíli zprovoznění celého úseku Hradec - Mohelnice při současném neustálém houstnutí provozu D11 mezi Prahou a Sedlicemi podle mě musí nevyhnutelně zkolabovat, protože tudy začne jezdit velká část dopravy mezi Prahou a Ostravou, která teď jede po D1, bude to totiž blíž a zároveň nejspíš i lepší cesta. O nutném rozšíření na 3+3 pruhy se uvažuje bohužel pouze v úseku Praha - Jirny (8 km), dokonce se neplánuje ani malé rozšíření alá D1, aby se při uzavírce dalo jezdit po jedné polovině ve čtyřech pruzích :no: