Ekonomika
Vencator
3
To bude tim, ze tam nesmi kamiony, ty musi sjizdet u sjezdu na Chlumec pokud vim, aby se jeste vic neucpaval okruh u nemocnice, kterej je uz tak neprujezdnej behem vsedniho dne.
Přejít do diskuze
Jelikož od příštího roku se všechny rychlostní silnice přemění na dálnice, tak je to jedno, bude D11 a D52. Ťok a ANO mohou vedle koblih lidem říkat, že pod jejím vedením Ministerstva dopravy "vzniklo" nejvíc kilometrů dálnic v historii ČR 😄
prez Trutnov to na Posleko dnes moc nejezdi prave proto ze tam neni poradna silnice a s kamionem by to tama musel bejt silenej opruz, nejsem si jistej jestli by se s kamionem vubec nekdo propletl prez Zlatou Olesnici a Bernartice, kdesto z Jaromere na Nachod je to krasna nova silnice daserict skoro porad "rovne"
Za Náchodem by ta dálnice neměla pokračování, v Polsku je v tom směru chráněné přírodní území. Proto taky někteří v Polsku vyhrabali plány dálnice z doby Hitlera přes Králíky. Nejlepší by byly obě varianty, dva kolmé směry na Polsko, jeden v Čechách, jeden na Moravě. Jednou na to třeba opravdu dojde.
Ona mimoúrovňová křižovatka je dobrej overkill. Prostě se musel udělat megalomanský projekt, ikdyž dost často tam člověk nepotká směrem na Hradec ani živáčka. :-!
nechapu, ze do jaromere to bude dalnice, ale pokracovani R35 - HK - mohelnice - olomouc jen rychlostni silnice. ne ze by to jaromere a dále PL zadny provoz nebyl, ale na R35 je provoz vyssi navic s budoucim napojenim na R35 u mohelnice pravdepodobne vyrazne vyssi (alternativa k D1 do ovy).
navic D11 (uz ne jako D, ale jako R) ma pokracovat na trutnov, ale z polske strany ma pokracovat jen silnice 1. tridy. dnes většina transitu na polsko v této oblasti vede přes nachod, přes trutnpv toho tolik nejezdi. v nachode se navic za velky peníze bude delat obchvat, který by vyresila tahle dalnice kdyby se vedla přes nachod.
a navic vyskovy profil nehraje ve prospěch aktualne planovane trasy přes trutnov, když jaromer-nachod je vpodstate rovina (prevyseni 150m), kdezto přes trutnov je to skoro 300 metru, coz hlavne v zime bude urcite klast vetsi naroky na udrzbu
navic D11 (uz ne jako D, ale jako R) ma pokracovat na trutnov, ale z polske strany ma pokracovat jen silnice 1. tridy. dnes většina transitu na polsko v této oblasti vede přes nachod, přes trutnpv toho tolik nejezdi. v nachode se navic za velky peníze bude delat obchvat, který by vyresila tahle dalnice kdyby se vedla přes nachod.
a navic vyskovy profil nehraje ve prospěch aktualne planovane trasy přes trutnov, když jaromer-nachod je vpodstate rovina (prevyseni 150m), kdezto přes trutnov je to skoro 300 metru, coz hlavne v zime bude urcite klast vetsi naroky na udrzbu
Je pravda, že je docela velkorysá, spíš bych si takovou uměl představit v Sedlicích nebo u Plotiště, kde se připojuje nebo bude připojovat R/D35, než na křížení se starou Poděbradskou, ale že by tam nebyl provoz... 8-s
On to zas není takový rozdíl, D11 do Jaroměře i R35 do Mohelnice budou obě mít návrhovou rychlost 120 km/h, čili maximálně povolenou 130 km/h, pokud se něco nezmění, D11 bude mít na šířku 27,5 m a R35 25,5 m, takže žádný zásadní rozdíl, aspoň pro řidiče osobáku. Od ledna (takže bohužel dávno před zahájením výstavby) navíc přejde R35 do kategorie dálnic, takže to bude D35 a i značení bude ve chvíli zprovoznění stejné, tedy dálniční - červená čísla. Přes Náchod už to dneska táhnout nejde, i když by to bylo logičtější, chráněné území v Polsku už tu padlo.
Obávám se jiné věci: ve chvíli zprovoznění celého úseku Hradec - Mohelnice při současném neustálém houstnutí provozu D11 mezi Prahou a Sedlicemi podle mě musí nevyhnutelně zkolabovat, protože tudy začne jezdit velká část dopravy mezi Prahou a Ostravou, která teď jede po D1, bude to totiž blíž a zároveň nejspíš i lepší cesta. O nutném rozšíření na 3+3 pruhy se uvažuje bohužel pouze v úseku Praha - Jirny (8 km), dokonce se neplánuje ani malé rozšíření alá D1, aby se při uzavírce dalo jezdit po jedné polovině ve čtyřech pruzích :no:
Obávám se jiné věci: ve chvíli zprovoznění celého úseku Hradec - Mohelnice při současném neustálém houstnutí provozu D11 mezi Prahou a Sedlicemi podle mě musí nevyhnutelně zkolabovat, protože tudy začne jezdit velká část dopravy mezi Prahou a Ostravou, která teď jede po D1, bude to totiž blíž a zároveň nejspíš i lepší cesta. O nutném rozšíření na 3+3 pruhy se uvažuje bohužel pouze v úseku Praha - Jirny (8 km), dokonce se neplánuje ani malé rozšíření alá D1, aby se při uzavírce dalo jezdit po jedné polovině ve čtyřech pruzích :no: