1.5 Turbo nebude základní motorizace, měl jsem na mysli evropskou alternativu z atmosférickému dvoulitru. Nikdo si hádám nemyslí, že i v Evropě bude základ 160k dvoulitr. :-)
Praktičnost nepraktičnost, trh si žádá sedan, tak je to sedan. Kdo bude chtít výklopnou záď, může vzít evropský 5D. ;-) Sportovní silueta je tu čistě z estetických důvodů, vypadá to prostě dynamičtěji, než klasický sedan.
Civic X má být nejsportovnější auto řady v dosavadní historii. Ten motor 1,34 už nemá pokračovatele a 1.3 z Jazzu tam hádám nedají. Takže buď 1.5 z HR-V nebo 1.0 VTEC Turbo.
Chodím hlavně na hondaclub.cz, ale čtu zprávy porůznu i jinde.
Osmistupňové DCT, made by Honda. V současnosti ho má už Acura ILX a TLX. V úvahu připadá i 7DCT, ale to není dvouspojka Hondy, ale nějaká německá - taky už s ní byly problémy v hybridech pro Japonsko. Asi by nedávalo smysl dávat outsourceovanou skříň, když mají vlastní, leda že by chtěli odlišit Acuru. Ale v Evropě je to fuk, když se tu neprodává.
Proč? protože Američané a Asiaté sice chtějí sedan, ale konkrétně u tohoto auta by byl vzhledem k tvarovaní zádi liftback logičtější a ze zkušenosti můžu říct i praktičtější (měl jsem u jednoho auta oba typy kastle), i kdyby jen kvůli takové maličkosti jako je zadní stěrač.
Ergonomii nehodnotím, hodnotil jsem jen vizuální stránku a mám radši klasický interiér s budíky pod volantem (nejlépe analogovými)
No já měl na mysli hlavně ty vejfuky, přece jen máme tady 15. rok století 21. A Honda to umí líp, ne že ne
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
toto je fail [odkaz]
Nedodělaně ne, jen možná zbytečně překomplikované. Na to, jak je jednoduchý předek a přijatelný profil, je to zezadu trošku divočina. Ale zase si to nespleteš. >:D
Tož bať, exteriér jest esecne japonského designu, snad přímo samurajským mečem vysekaná, a tak je to správné, tak to má byť (bo kazeň je to hlavni). Jen snad na zádi by bylo záhodno pravda trochen hodně popracovati, neb takto [odkaz] vypadá jaksi poněkud poměrně dost nedodělaně .......
Přesně tak, po naprosté ergonomické dokonalosti v Hondě S2000 byl Civic 8G hodně vysoko, výš, než jakékoli jiné masově vyráběné auto. U devítky už Honda podlehla tlaku "ergonomů" a teď už je to běžný interiér.
Nastuduj si co je ergonomie. Ať neplácáš pojmy o kterých nic nevíš. Jako zdejší pisálci, co tvrdí, že je Škodofka přísně ergonomická, což je snad největší blábol co jsem kdy o autech četl.
Naopak, zaplať pán bůh, že už budou pryč. Něco tak ošklivého, jako přístrojová deskua Civicu současné i minulé generace se jen tak nevidí, nemluvě o podivné ergonomii.. ;-\ :no: Ještě by se měli zbavit těch digitálních ukazatelů a udělat pořádné ručičkové!