Mají ten motor z novýho Levorgu. Proč budou vyvíjet nový 1,5 turbo?
4x4 proboha ne... přenést 200 koní za dvě kola zase není tak neřešitelný problém...
Nejde ani tak o prenos sily ako skor o to, aby si v zime cosi s nim aj presiel. Ja som napr. nad tymto autom premyslal a keby bol s pohonom 4x4, mozno by uz bol v mojej garazi. Bohuzial su oblasti, kde i ja zijem, kde sa bez 4x4 jednoducho nezaobides. Momentalne vitam Focus RS
Augustíne, slyšel jsi někdy o Subaru WRX STI? Proč by mělo Subaru dělat další auto s pohonem 4x4? Tenhle projekt navazuje na slavnou Toyotu AT 86... driftovací legendu.
Ano, nie len som o nom pocul, ale ho vidim kazdy den cestou do prace v jednom autosalone. Musis uznat, ze "vykonostna diera" medzi WRX STI a ostatnymi modelmi od Subaru je viac nez velka a prave BRZ by bola podla mna alternativou. Okrem vykonnostnej medzeri by to bolo plus aj ohladom ceny, lebo nalejme si cisteho vina: Kto ma na WRX STI? Cenouka za BRZ je radikalne mensia a bola by to zas tak vhodnou alternativou nie len co do vykonu, ale i do ceny, bol by to taky "vjazd" do "vyssej triedy"
Tak ja neviem, ale nahradiť kupé, ktoré si vybudovalo renomé práve na zábavnosti jednoduchej klasickej konštrukcie s točivou atmosférou, mild-hybridom s downsizovaným turbobenzínom, to bude úplná zmena filozofie. Nehovorím v princípe, že to musí byť zlé, ale bude to principiálne úplne iné auto.
Ale keďže o budúcnosti Toyobaru sa už popísalo veľa rozporuplných informácií, beriem aj toto ako ďalšie špekulácie bez výpovednej hodnoty.
Zatiaľ nech sa zrealizuje aspoň ten avizovaný facelift s vylepšeným motorom s lepším priebehom výkonu/krútiaku a s hodnotnejším interiérom.
Ten průběh není úplně tak hrozný. Když chceš jet tak to prostě držíš vysoko a dá se s tím vystačit. Hold tam není turbo tak to dole a ve středu není úplně ono.
BRZ jsem si opravdu oblíbil a jsem rád že se dočká další generace. Na tu aktuální se chystám prakticky od začátku, ale je fakt že ted by se mohlo vyplatit počkat na facelift.
Škoda jen že v Evropě nelze koupit verzi STI protože ta vypadá náramně.
Práve náhon len na zadnú nápravu a z výroby úzke kolesá sú to najzábavnejšie na tom aute. Vyhadzovanie zadku v každej zákrute pri 50ke na tachometri nieje problém. Keď v tomto momente zistíš, že to nezvládaš - proste otvoríš dvere a vystúpiš z auta, no nie? ;-)