Novinky
Zlatý Karosy 9xx. Z hlediska cestujícího jsou Iveca (Citelis) čirým utrpením (mám na mysli městskou verzi) - tedy alespoň v Brně. Pohodlná sedadla pro člověka s mou nevýjimečnou výškou (184cm) jsou tam všehovšudy 4. Jedinou výhodou oproti karosám je nízkopodlažnost.
A od řidičů vím, že i po technické stránce jsou na pendrek, pokud můžou, drží si své Karosy B9xx.
Nechápu, proč karoserii ála citelis narvali také na trolejbusy. 21Tr a 22Tr byly mimořádně dobře ergonomicky řešené, nové 25Tr se propadli do ivekácké nepohodlnosti 😒
A od řidičů vím, že i po technické stránce jsou na pendrek, pokud můžou, drží si své Karosy B9xx.
Nechápu, proč karoserii ála citelis narvali také na trolejbusy. 21Tr a 22Tr byly mimořádně dobře ergonomicky řešené, nové 25Tr se propadli do ivekácké nepohodlnosti 😒
Citelis, ale moc nesouvisí s výrobou ve Vysokém Mýtě, tak nevím proč se tu o něm rozepisujete. Jak je v článku napsáno, tak ve VM se vyrábí vozy Arway, Crosway, Crosway LE, Evadys a Recreo. Citelisy jsou buď z Itálie nebo Francie.
Bavíme se o autobusu značky Iveco. Tedy majiteli VM, stačí?
no bóže Tatro, to co jsi tam vypsal za poruchy, to jsou drobnosti, to se najde u každé značky >😁
error 19 je možná varování, že zatím nenastoupila žádná prsatá bloncka, takže se nemůže vyrazit >😒]
error 19 je možná varování, že zatím nenastoupila žádná prsatá bloncka, takže se nemůže vyrazit >😒]
Je velmi smutné, když projíždím přes Vysoké Mýto a na autobusovém nádraží nedaleko Karosy (pro mne to je stále Karosa) vidím stát jenom samé autobusy Mercedes bůhví kde vyrobené, že by Turecko???
To je jednoduche. V regionu VM je hlavni autobusovy dopravce CSAD Usti nad Orlici, ktere je soucasti Icom Transport Jihlava. A Icom ma vrele vztahy s Mercedesem. Proto vlastne v regionu kde se vyrabi Karosa (Iveco Irisbus) a SOR rozvazi lidi do techto fabrik turecke plecky Mercedes (ty problemy s kvalitou, ktere tu vyse rozebirate ma Mercedes podstatne vaznejsi, jen se zeptejte ridicu na treba na Conecta).Takze Iveco z VM a SOR z Libchav, firmy, ktere plati nemale dane, prispivaji tim padem do krajskych a mestskych ropoctu, ze kterych je dotovan nakup autobusu z Turecka. Takze az budou vsichni kupovat ty autobusy z Turecka, tak vlastne nebudou mit koho vozit do zamestnani (samozrejme ad absurdum zamerne prehanim).Ale taky me to pije krev.At si Icom kupuje autobusy jake chce, ale proc na ne dostava dotace, na ktere jim prispelo Iveco CZ a SOR Libchavy....Dotace jen na vozy od mistnich vyrobcu, tak jako to je obvykle ve Francii, Italii a Nemecku.
Naklánění vozu pro vozíčkáře se musí udělat před otevřením dveří. Co to dělá s cestujícími dožadujících se okamžitého výstupu si dokážeš představit >😁
Pravé zrcátko se sklápí na dveře, takže když při vjezdu do myčky musíš obíhat celý autobus. Zadní větrací poklop otevřou jen dvoumetroví čahouni.. a pochopitelně vše je na elektroniku včetně otvírání dveří >😁
Generální zastupitelství pro ČR vlastní manželka bývalého generálního ředitele DPO (sestřelila ho srážka tramvají, a pak ještě podivné prodeje parcel DPO)
Nalej mu aspoň jeden aj za mňa... 😐 😉
Akurát je už odvtedy 20 rokov...