Novinky
Udaj
0
To je jednoduche. V regionu VM je hlavni autobusovy dopravce CSAD Usti nad Orlici, ktere je soucasti Icom Transport Jihlava. A Icom ma vrele vztahy s Mercedesem. Proto vlastne v regionu kde se vyrabi Karosa (Iveco Irisbus) a SOR rozvazi lidi do techto fabrik turecke plecky Mercedes (ty problemy s kvalitou, ktere tu vyse rozebirate ma Mercedes podstatne vaznejsi, jen se zeptejte ridicu na treba na Conecta).Takze Iveco z VM a SOR z Libchav, firmy, ktere plati nemale dane, prispivaji tim padem do krajskych a mestskych ropoctu, ze kterych je dotovan nakup autobusu z Turecka. Takze az budou vsichni kupovat ty autobusy z Turecka, tak vlastne nebudou mit koho vozit do zamestnani (samozrejme ad absurdum zamerne prehanim).Ale taky me to pije krev.At si Icom kupuje autobusy jake chce, ale proc na ne dostava dotace, na ktere jim prispelo Iveco CZ a SOR Libchavy....Dotace jen na vozy od mistnich vyrobcu, tak jako to je obvykle ve Francii, Italii a Nemecku.
Přejít do diskuze
Je velmi smutné, když projíždím přes Vysoké Mýto a na autobusovém nádraží nedaleko Karosy (pro mne to je stále Karosa) vidím stát jenom samé autobusy Mercedes bůhví kde vyrobené, že by Turecko???
bydlis u Duhy? ja kousek vic dole u Vltavy.jj Poruba je nejlepsi ctvrt v Ově :yes: nemenil bych
Je to možné, když si to sem tam od začátku Poruby střihne až do Paskova. 😄 Jezdím autobusem velmi zřídka (když potřebuju od Duhy dojet do Třebovic pro auto do garáže a naopak), takže jsem tím busem ještě nejel. Ale vídám to, když jdu třeba ráno do kšeftu pro snídani. 😄
člověče, kdybych tady sepsal všechny nedomyšlenosti, které našli autobusáci, tak to by byl obří příspěvek >😒]
Mno, mi to při pohledu vždycky evokuje ty cca 10 let staré vozy Karosa-Renault, co jich tu pár taky máme. A ta nová iveca jsou mu náramně podobné, tak jsem myslel, že to zase bouchají ve Vysokém Mýtě...
no bóže Tatro, to co jsi tam vypsal za poruchy, to jsou drobnosti, to se najde u každé značky >😁
error 19 je možná varování, že zatím nenastoupila žádná prsatá bloncka, takže se nemůže vyrazit >😒]
error 19 je možná varování, že zatím nenastoupila žádná prsatá bloncka, takže se nemůže vyrazit >😒]
na jakem cisle jezdi?na 58 asi ne tou jezdim denne a moc starych karos tam neni spis same Rencky
To verím, ja som jazdil s jedným chlapíkom, čo vo vlastnej réžii ozdobil svoju C734 kombináciou žiarivo bieleja štyroch odtieňov modrej, nahodil ozdobné puklice a vzadu pod nárazníkom sa chvela dvojitá koncovka výfuku s tlmičom neviem z čoho, ale ten zvuk bol bombastický. Vnútri na palubke chemlonové dečky, sedadlo Recaro, na oknách závesy. Na sklopných operadlách sedadiel z LC736 chrómové štítky s číslami, poťahy, bezhlučne sa otvárajúce dvere(žiadne syčanie ani nič podobné nebolo počuť). Celú tú nádheru dokresľovala ohromná chrómová anténa, švihácky prehnutá od ľavého späťáku (chróm) po strechu tak v tretine autobusu a štvoritému klaksónu z nejakého Peterbiltu se***val zvonec z električky. No čo ti poviem, jedna nádhera...
Akurát je už odvtedy 20 rokov...
Akurát je už odvtedy 20 rokov...
Problém je, že kúpne zmluvy neboli tak docela vporiadku. Defacto dopravný podnik kúpu autobusov prebral na svoje plecia aj servis, a tým aj záruku. Keďže výrobca sa od požiarov dištancoval s tým, že je to vecou servisu, a zákazník odobral vozy ako nové a v bezchybnom stave, tým pádom všetko zacvakal DP, aj keď pre kľud verejnosti autobusy putovali do Poľska na opravu k výrobcovi. Niekto si neskutočne namastil vrecká, DP odobral autobusy v bielom laku, sám si zabezpečoval lakovanie zeleno-žltej kombinácie, plus tie opravy...tie vozy boli preplatené asi o 20 miliónov Sk.
Wiki moc nevěřím. Ona je dobrá pro orientaci, ale pokud bych to bral tak je tam důležité, že byly po opravách vráceny do provozu a "Dopravní podnik zvažoval vrácení všech 22 vozidel výrobci v případě, že se prokáže jeho chyba" což se nestalo. Takže?
Ten má především "vlastní" starou Karosu, kterou drží od vyřazení zuby nehty. A s kterou přesprintovává většinu aut na křižovatce 😄
V tom linku čo si písal Pierrovi je príčina požiaru napísaná. O zlom servise ako príčine požiaru môžeš hovoriť u rok-dva starých strojov, nie keď ide o funglovky...
DPO nakupovat CNG v dohledné budoucnosti nehodlá. Mimochodem stále si myslím, že to bude hlavně v údržbě. DPO vyhořela jen jedna nová Karosa kloubák po zkratu. Ale pražákům hoří nebo vybuchuje furt něco :-!
Citelis, ale moc nesouvisí s výrobou ve Vysokém Mýtě, tak nevím proč se tu o něm rozepisujete. Jak je v článku napsáno, tak ve VM se vyrábí vozy Arway, Crosway, Crosway LE, Evadys a Recreo. Citelisy jsou buď z Itálie nebo Francie.
Zlatý Karosy 9xx. Z hlediska cestujícího jsou Iveca (Citelis) čirým utrpením (mám na mysli městskou verzi) - tedy alespoň v Brně. Pohodlná sedadla pro člověka s mou nevýjimečnou výškou (184cm) jsou tam všehovšudy 4. Jedinou výhodou oproti karosám je nízkopodlažnost.
A od řidičů vím, že i po technické stránce jsou na pendrek, pokud můžou, drží si své Karosy B9xx.
Nechápu, proč karoserii ála citelis narvali také na trolejbusy. 21Tr a 22Tr byly mimořádně dobře ergonomicky řešené, nové 25Tr se propadli do ivekácké nepohodlnosti 😒
A od řidičů vím, že i po technické stránce jsou na pendrek, pokud můžou, drží si své Karosy B9xx.
Nechápu, proč karoserii ála citelis narvali také na trolejbusy. 21Tr a 22Tr byly mimořádně dobře ergonomicky řešené, nové 25Tr se propadli do ivekácké nepohodlnosti 😒
[odkaz] kdo ví jak špičkový výrobek to není. 😉
Generální zastupitelství pro ČR vlastní manželka bývalého generálního ředitele DPO (sestřelila ho srážka tramvají, a pak ještě podivné prodeje parcel DPO)
Generální zastupitelství pro ČR vlastní manželka bývalého generálního ředitele DPO (sestřelila ho srážka tramvají, a pak ještě podivné prodeje parcel DPO)
Krom toho, že i když to nevyjelo tak, u všech šesti, počítač háže varování: Erorr 19, s kterým neví co dělat ani italští technici? >😁
Naklánění vozu pro vozíčkáře se musí udělat před otevřením dveří. Co to dělá s cestujícími dožadujících se okamžitého výstupu si dokážeš představit >😁
Pravé zrcátko se sklápí na dveře, takže když při vjezdu do myčky musíš obíhat celý autobus. Zadní větrací poklop otevřou jen dvoumetroví čahouni.. a pochopitelně vše je na elektroniku včetně otvírání dveří >😁
Naklánění vozu pro vozíčkáře se musí udělat před otevřením dveří. Co to dělá s cestujícími dožadujících se okamžitého výstupu si dokážeš představit >😁
Pravé zrcátko se sklápí na dveře, takže když při vjezdu do myčky musíš obíhat celý autobus. Zadní větrací poklop otevřou jen dvoumetroví čahouni.. a pochopitelně vše je na elektroniku včetně otvírání dveří >😁
DPO teď dostalo z Itálie nové Iveco Citelis. Otec byl na školení a pak pronesl: zlaté Solarisy >😁