Novinky
Zastávám názor, že elektrospotřebiče patří do kuchyně. Za mě raději toto...
[odkaz]
[odkaz]
Tohle mi připadá jako zoufalý výkřik do tmy. Nejpozději v době, kdy toto má být uváděno, bude Muskova Tesla po 8 letech chystat novou generaci Modelu S. Jak známe Muska, dá se předpokládat, že nový model S bude výrazně lepší než ten stávající. Tohle by snad mohlo konkurovat Modelu S dneska, i když - má to horší akceleraci, o praktických vlastnostech nic nevíme, ale pochybuju, že to bude mít užitné vlastnosti modelu S. Až příjde nový Model S, tak tohle bude moct konkurovat jedině díky nižší ceně, jenže ta je opět nereálná, protože jednak by to neodpovídalo marketingu Porsche a druhak Porsche zcela určitě nestihne do roku 2020 vybudovat konkurenci pro Muskovu GigaFactory. Naopak se dá předpokládat, že Tesly S v další generaci o něco zlevní.
Že by konkurovali Tesle superrychlým nabíjením je to taky dost nerealistické, myslím, že je jednak nepravděpodobné, že by měl někdo v současné době výrazně lepší technologii než Tesla bez zásadních kompromisů, vzhledem k objemu výroby, investicím a míře pozornosti, jakou bateriím věnuje Tesla a jakou Porsche. A druhak jsme nikde neměli možnost číst o tom, kterak Porsche chystá celosvětovou síť Superchargerů podle své skvělé papírové technologie. Je hodně nepravděpodobné, že by se Porsche pustilo do budování vlastní sítě, zejména když už se nechali slyšet, že se budou přizpůsobovat standardu Tesly. Čili i když to vlastní supernabíjení vyvinou, v praxi to buď nebude mít velký význam a rozhodně to nepřetáhne zákazníky, anebo budou svoji technologii muset s Teslou sdílet, aby to mělo praktický význam (což pochybuju). Jediná šance, jak by tento produkt od Porsche mohl v roce 2020 uspět na trhu je, že se Tesla dostane do zásadních problémů a zkrachuje. Ale ani to mi nepřipadá jako nejlepší business plán na světě.
Takže co teda chce Porsche představením tohoto prototypu vlastně říct? Přikláním se k tomu, že jde o PR a s projektem to nemyslí seriózně.
Že by konkurovali Tesle superrychlým nabíjením je to taky dost nerealistické, myslím, že je jednak nepravděpodobné, že by měl někdo v současné době výrazně lepší technologii než Tesla bez zásadních kompromisů, vzhledem k objemu výroby, investicím a míře pozornosti, jakou bateriím věnuje Tesla a jakou Porsche. A druhak jsme nikde neměli možnost číst o tom, kterak Porsche chystá celosvětovou síť Superchargerů podle své skvělé papírové technologie. Je hodně nepravděpodobné, že by se Porsche pustilo do budování vlastní sítě, zejména když už se nechali slyšet, že se budou přizpůsobovat standardu Tesly. Čili i když to vlastní supernabíjení vyvinou, v praxi to buď nebude mít velký význam a rozhodně to nepřetáhne zákazníky, anebo budou svoji technologii muset s Teslou sdílet, aby to mělo praktický význam (což pochybuju). Jediná šance, jak by tento produkt od Porsche mohl v roce 2020 uspět na trhu je, že se Tesla dostane do zásadních problémů a zkrachuje. Ale ani to mi nepřipadá jako nejlepší business plán na světě.
Takže co teda chce Porsche představením tohoto prototypu vlastně říct? Přikláním se k tomu, že jde o PR a s projektem to nemyslí seriózně.
a když bude auto na maderu, nebude hrozit uraz tomu, kdo se bude snazit pomoct posádce??
vpodstate bezna autobaterie kterou ma v aute kazdy z nas ti muze pri haseni dat vetsi ranu nez baterka treba v Tesle