Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Land Rover Defender má přijít v roce 2018 v pěti karosářských variantách

Nástupce legendárního Land Roveru Defender se má na trhu objevit v roce 2018 jakožto modelový rok 2019 a přiveze hned pětici karosářských variant.
Zpět na článek
8. 12. 2015 01:13
7. 12. 2015 15:39
Snad to "změkčení" nepřeženou!
Jistá kultivace a samozřejmě modernizace je naprosto nezbytná, nesmí to ale přehnat. Doufám, že alespoň rámová koncepce a tuhé nápravy zůstanou zachovány, jinak by nového Defíka vůbec nemusely vyvíjet. Předpokládám také nepřehlédnutelný designový odkaz na ikonického předchůdce. Zapracovat se musí zejména na ergonomii, jízdním komfortu a bezpečnosti. :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - tomtoylc
7. 12. 2015 17:02
Re: Snad to "změkčení" nepřeženou!
nevím jestli jste viděl koncepty nového Defendru ... to nemělo se stávajícím defendrem spoločného ani ty tuhé nápravy a ani žebřinový rám ... pokud chcete doma mít skutečného defendera tak je potřeba koupit co nejdřív, produkce měla skončit někdy koncem letošního roku ale nakonec pro (nečekaný) zvýšený zájem se produkce ješte o pár měsíců protáhla ... nový defender bude SUV nebo něco mezi offroadem a SUV
Avatar - jimmbo205
7. 12. 2015 17:42
Re: Snad to "změkčení" nepřeženou!
něco mezi offroadem a SUV nepotřebujou.. Toho mají "plnou garáž" ... Většina vyráběných Land a Range Roverů je v terénu mnohem schopnější než auta typu Audi Qx, BMW Xx nebo nedej bože něco od dvojice Hyundai / Kia... To čeho se na trhu nedostává, jsou opravdový offroady, který budou primárně stavěný do terénu a silnice bude vždy kompromis...
Avatar - tomtoylc
7. 12. 2015 18:17
Re: Snad to "změkčení" nepřeženou!
s tím souhlasím ale RR robí offroadem už jenom skutečnost, že má ve výbavě redukční převodovku bez ní by to bylo SUV typu X5,Q7 atd.
... jediný ,,luxusnější,, offroad je Land Cruiser 200 V8 nebo Prado 150 ... oba mají žebřinový rám, redukční převodovku a zadní tuhou nápravu, a také méně elektroniky v porovnaní s LR, nemají tak dynamické motory ale ty motory jsou udělané aby vynikli spolehlivostí a byli odolné pod větší zátěží v terénu... i také Pajero přišlo o zadní tuhou, to už není ten pravý offroad
... ještě že tady pořád je legendární MB G nebo Land Cruiser 70
Avatar - EauRouge25
7. 12. 2015 18:19
Re: Snad to "změkčení" nepřeženou!
Ten koncept (DC100?) byl jen koncept. Uvažovalo se, že nějaké prvky nakonec převezme nástupce freelandera, tedy současné Discovery Sport. A to kvůli tomu, že ve chvíli kdy řekli, že je to nástupce defendera tak je chtěli lidi upálit. Tudíž tam bych inspiraci nečekal. Jediné slabé vodítko by mohla být tak skica siluety co putovala během výročí defíka.
Avatar - tomtoylc
7. 12. 2015 20:04
Re: Snad to "změkčení" nepřeženou!
pokud je to tak jak říkáš tak je to jenom dobře ... moc sem no nestudoval o LR se nezaujímám moc, spíš o Toyotu ... každopádně, pokud to bude mít alespoň tuhou vzadu a ,,žebřiňák,, tak to bude good
Avatar - Ja Prvni 123
7. 12. 2015 20:10
Re: Snad to "změkčení" nepřeženou!
No.. nevím, ale "doublecab" pick-up moc na SUV nezní... budeme doufat.
;-)
7. 12. 2015 20:19
Re: Snad to "změkčení" nepřeženou!
Přece nezaříznou legendu ;-)
Avatar - LEGOPARK
7. 12. 2015 22:03
Bude to uz len zasrate SUV...
...akych je aktualne kopec! :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2015 01:13
Defender....
.... je dnes x automobily překonaný ve většině parametrů. To, že přežívá až do dnešních dnů, je jen nostalgie a neobjektivní posuzování jeho kvalit z dob již minulých. Na trhu bude hledat uplatnění stále hůř, pokud nebude radikálně změněn. Tuto skutečnost nelze nevidět a z historie a z několika zatvrzelých pacientů nejde již déle model držet při životě tak, aby byl lukrativní. Změna měla proběhnout možná už před dvaceti lety.

Pokud se opravdu narodí nový "Defender" - a i bych mu to docela přál - bude to stále Defender ? Chápu snahu vytěžit ze jména ikony, lépe bývalé ikony, maximum. Lepší by bylo ale udělat dobré auto určené i pro střední až těžký terén a pojmenovat ho raději jinak, než tahat marně kočku za ocas. Případně je zde ještě možnost vytvořit zcela ultimativní stroj určený primárně do terénu s možností jízdy po silnici (tím myslím jakousi přijatelnou míru komfortu a výbavy). Udělat ho ale tak, aby splňovalo dnešní požadavky po všech stránkách. Prakticky nikdo v dnešní době neocení, že jej lze opravit kladivem, vázacím drátem, kombinačkami a kůží a sádlem z buvola. Dnes nikdo nechce nic opravovat vůbec a celosvětově prapodivné předpisy pro nově vyráběná auta a i pracovní stroje, kam původní Defender s jistou mírou nadsázky vždy patřil, ani nedovolují jednoduchá a úderná řešení.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - tomtoylc
8. 12. 2015 22:53
Re: Defender....
souhlasím ... já by volil cestu tak jako to vyřešil Jeep - Wrangler vs. Rubicon ... chceš civilizovanejší auto schopné terénu - kup si wrangler ... chceš ještě terénnejší verzi - kup si Rubicon

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku