Hele ono když se ti sejde v Mulhousu na economy shellce pár debilních poláků a rumunů co se rozhodnou dělat na stojanu celou 45 min pauzu, ty vidíš jak tam expert klepe koberce a vaří si kafe a za nim dvě auta tak ani nepotřebuješ CNG abys tam strávil hodinu >:D
u těhle firem ty fleety plněj lidi který - a to jenom možná - rozuměj číslum. Géčko je nepohodlnej křáp - jezdim v něm unii a je to hrozný. Na druhou stranu na naký regionální šousky, pokud vědí že to pro ně stačí tak proč ne. Je logický že 40 t ta souprava nebude, to by bylo vážně poddimenzovaný.
Tak asi se jim to vyplatí, když to není jejich první tahač na CNG.
Co jsem se bavil s řidičem, tak až tak nejde o výkon (i když nepodstatný taky není), jako spíš o dobu tankování. Když se sjede 5 kamionů u CNG pumpy, tak je na 45 minut vystaráno. A že by to byl problém jich tolik potkat už neplatí, jelikož tyto tahače mají vytyčenou trasu a prakticky každý den či ob den tam dojíždějí...
Co to znamená? Více CNG stanic, Ať nemusí jezdit jen daným CNG "koridorem".
Tak tohle je hodně špatnej vtip. Sem zvědavej co ty auta vydržej. Víc jak 500 000 to nebude. 340koní je tak na solo se 3 nápravama do celkový váhy 26tun, ale zapřáhnout za to návěs ze 24tunama nákladu a bejt celkove kolem 40-42tun je fakt odvaha. Vidím v tom jenom pokus se zviditelnit a nebo ušetřit peníze. Sem řidič z povolání už 20let ale tyhle kraviny se zmenšováním objemů motorů a kroutícího momentu kvůli normám sou na palici a do toho nejakej matej kterej v živote jel maximalne osobakem a nakupuje auta pro firmu, tak se nedivte že se potom couráte do lehkýho kopce za takovouhle plečkou 20km/h.