Novinky
...bude zase zacpany tou dementni bednou s baterkami?
Je videt, ze i po "vylepseni", ktere je spis jen ne moc aktivnim pokusem o dohnani konkurence, bude Focus v elektromobilech jen paberkovat, tohle je proste pro ne verze delana z nutnosti a na elektriku jinak Ford haze bobek.
Je videt, ze i po "vylepseni", ktere je spis jen ne moc aktivnim pokusem o dohnani konkurence, bude Focus v elektromobilech jen paberkovat, tohle je proste pro ne verze delana z nutnosti a na elektriku jinak Ford haze bobek.
asi jako kdyby hrdlo nadrze u spalovaku/zazehu melo misto bezneho tankovaciho hrdla jen 1-2mm hadicku 😉
Jinak k vozu. Dojezd je předpokládán na okolo 160km podle EPA (nárůst přibližně o třetinu) a zařadil by se tak na úroveň Nissanu Leaf 30kWh. Jen si říkám zda konec roku 2016 není až moc pozdě.
Jinak nic tak hnusnýho jako je Nissan Leaf bych si já do garáže nikdy nepořídil ! >😁 Focus je vedle něho uplnej král krásy ! :yes: To ale bude už otázka vkusu jednotlivců.
u Nissanu se od majitelu treba taxisluzeb kde maji ve sluzbach Leafy a eNV200 hlasej ze baterie se meni mezi 300-500 tisici km
bude asi dost zalezet na tom jak kvalitni je elektronika ktera nabijeni ridi a jak kombinuje a vyuziva jednotlive clanky baterie, kuprikladu casto zminovana spotrebni elektronika co se tyce vydrze baterii je v tomhle ohledu uplne out, nabijeni tam je vpodstate "nerizene" a i samotna technologii baterii je totalni aušus, kdesto u elektromobilu se to ridi vpodstate nad kazdym clankem, ci nad skupinou clanku a ac nazvem je to porad stejna bateri li-ion, tak chemie je celkem hodne rozdilna
Při dobíjení je třeba, aby byl každý akumulátor v baterii překlenut balancérem = výkonový tranzistor. A to je věc, na které se nejvíc šetří a pak dochází k tomu, že odejde jeden akumulátor v sérii a znehodnotí tím celou baterii. Pak se taky musí hlídat teplota článků. Pořádná nabíječka je sice trochu věda, ale ne zas taková.