Novinky
To vycházelo pravděpodobně z toho předpokladu, že rychlonabíjení bateriím neprospívá. Ovšem je otázka, jestli by to nevadilo jen při častým rychlodobíjení. Ale to by měli mít ing. zmáklý a odůvodněný.
Jinak nic tak hnusnýho jako je Nissan Leaf bych si já do garáže nikdy nepořídil ! >😁 Focus je vedle něho uplnej král krásy ! :yes: To ale bude už otázka vkusu jednotlivců.
Jinak nic tak hnusnýho jako je Nissan Leaf bych si já do garáže nikdy nepořídil ! >😁 Focus je vedle něho uplnej král krásy ! :yes: To ale bude už otázka vkusu jednotlivců.
Také jsem se nad tím pozastavil, několikrát přečetl, ale stále nepochopil.
Jinak k vozu. Dojezd je předpokládán na okolo 160km podle EPA (nárůst přibližně o třetinu) a zařadil by se tak na úroveň Nissanu Leaf 30kWh. Jen si říkám zda konec roku 2016 není až moc pozdě.
Jinak k vozu. Dojezd je předpokládán na okolo 160km podle EPA (nárůst přibližně o třetinu) a zařadil by se tak na úroveň Nissanu Leaf 30kWh. Jen si říkám zda konec roku 2016 není až moc pozdě.
"(vcelku moudře)" co je na tom moudreho? na stejnou blbost dojizdi i B-ecetric, aneb usetrime asi $100 15kg vahy a tim auto odsoudime jen na domaci zasuvku
asi jako kdyby hrdlo nadrze u spalovaku/zazehu melo misto bezneho tankovaciho hrdla jen 1-2mm hadicku 😉
asi jako kdyby hrdlo nadrze u spalovaku/zazehu melo misto bezneho tankovaciho hrdla jen 1-2mm hadicku 😉
Vzhledem k tomu, ze u nas ma prumerna ojetina relanych 300tisic a stoji 89tisic Kc, tak elektromobil asi nebude v preferenci teto skupiny jeste hodne dlouho 😄
Tak ono záleží především na použitých akumulátorech a jejich chemii. Lithiové baterie stárnou a kapacita jim klesá.
Při dobíjení je třeba, aby byl každý akumulátor v baterii překlenut balancérem = výkonový tranzistor. A to je věc, na které se nejvíc šetří a pak dochází k tomu, že odejde jeden akumulátor v sérii a znehodnotí tím celou baterii. Pak se taky musí hlídat teplota článků. Pořádná nabíječka je sice trochu věda, ale ne zas taková.
Při dobíjení je třeba, aby byl každý akumulátor v baterii překlenut balancérem = výkonový tranzistor. A to je věc, na které se nejvíc šetří a pak dochází k tomu, že odejde jeden akumulátor v sérii a znehodnotí tím celou baterii. Pak se taky musí hlídat teplota článků. Pořádná nabíječka je sice trochu věda, ale ne zas taková.
u Nissanu se od majitelu treba taxisluzeb kde maji ve sluzbach Leafy a eNV200 hlasej ze baterie se meni mezi 300-500 tisici km
bude asi dost zalezet na tom jak kvalitni je elektronika ktera nabijeni ridi a jak kombinuje a vyuziva jednotlive clanky baterie, kuprikladu casto zminovana spotrebni elektronika co se tyce vydrze baterii je v tomhle ohledu uplne out, nabijeni tam je vpodstate "nerizene" a i samotna technologii baterii je totalni aušus, kdesto u elektromobilu se to ridi vpodstate nad kazdym clankem, ci nad skupinou clanku a ac nazvem je to porad stejna bateri li-ion, tak chemie je celkem hodne rozdilna