Ekonomika
Individualita
9
No vidíš a mě zrovna daleko víc zajímá globální pohled. Náš trh je jen Škodováckým smítkem v moři 😉
Přejít do diskuze
[odkaz]
Tyhle žabomyší války jsou k smíchu ale samostatná Kia loni prodala 2,8 milionu aut a škoda cca 1 milion. To je celkem zajímavé. Až kvůli Vaší hádce jsem zjistil, že Kia prodá celkem dost aut >😁 Ale asi to bude taky tím, že je z Koreje. U náš má prim Škoda, u nich asi H/K, jenže Korea je větší 😄 ...
Tyhle žabomyší války jsou k smíchu ale samostatná Kia loni prodala 2,8 milionu aut a škoda cca 1 milion. To je celkem zajímavé. Až kvůli Vaší hádce jsem zjistil, že Kia prodá celkem dost aut >😁 Ale asi to bude taky tím, že je z Koreje. U náš má prim Škoda, u nich asi H/K, jenže Korea je větší 😄 ...
Když je ti svět tak vzdálen, tak evropa snad ne. Přečti si na acea jak roste HK v Evropě.
Souhlas s indidualita, proč být zaprděn v ČR? 😉
Souhlas s indidualita, proč být zaprděn v ČR? 😉
Přesně tak a tady je "vyzkoušené" to, co má každý soused a každá firma, tedy Okta nebo Golf. Někde jinde by to třeba byla Toyota Hilux 😄
potesitelne je ze v eu aj v amerike ale aj v indii H/K rastie.... bohuzial prepad cinskeho trhu im nedovolil v konecnom uctovani nejake tie ocakavane narasty ale inak o ziadny prepad sa nekona.... povedzme len ze tie ciele spred roka boli dost optimisticke 😉 ... a asi sa nepredpokladalo s tym ze cina im to takto skomplikuje... vsetko je ale rozbehnute do buducna k dalsim narastom ... aj ked tie uz pojdu krocik po krociku ... nejake skoky uz nikto necaka....
im podla mna skomplikovali situaciu tie predaje v cine ..... tam mali dost prepad ( ale tykalo sa to takmer kazdej znacky v cine ) ..... ale inak suma sumarum tych spolocnych 8 milionov za rok je velmi slusne cislo.... ktore je len tesne za prognozami takze nie je to az take hrozne... viacmenej je to len akasi stagnacia.. ale podla mna rok 2016 sa uz opat ponesie v raste... . jednak pomoze ten nabeh vyroby kie v mexiku ... a jednak ocakava sa kopec novych modelov ( ionik, niro, elantra, sportage, v tomto roku sa uz vo svete rozbehne naplno aj optima aj tucson )
A jaká je pointa článku? Že dohromady maj prodanejch 8 000 000 aut? O 200 000 pod plánem? To jim může doslova trpasličí soused z MB jen tiše závidět. :yes:
Ta Cina tu nadej na naplnenie prognoz obom znackam naozaj poriadne pokazila. S januarovych 103000 kusov predal Hy v case najväcsej krizy v juli uz len 54 000 aut, co je radikalny pokles [odkaz]
Kia bola na tom podobne. V janurari 56 000 aut, v auguste uz len 26 000 [odkaz]
Ale pozeral som sa i na ine znacky......postihlo to v Cine rad za radom vsetkych, takze predajne ciele nesplnia asi viacere znacky. A kriza v Rusku to este vsetko podtrhla.....aj ked tu ma Hy/Kia spomedzi vsetkych znaciek najmensi prepad.
Kia bola na tom podobne. V janurari 56 000 aut, v auguste uz len 26 000 [odkaz]
Ale pozeral som sa i na ine znacky......postihlo to v Cine rad za radom vsetkych, takze predajne ciele nesplnia asi viacere znacky. A kriza v Rusku to este vsetko podtrhla.....aj ked tu ma Hy/Kia spomedzi vsetkych znaciek najmensi prepad.
Je to tak. A VW+Škoda prodali úplně stejně jako Hyundai+Kia, jen Korejci jsou mnohem vyrovnanější. Většinu rozdílu mezi celými koncerny potom dělá Audi s cca 1,7mil auty.
Looser go down >😁 lidé si už to vyzkoušeli, počáteční nadšení opadlo a život se vrací do osvědčeného normálu
Jsem přesvědčen, že stanovování cílů jakožto ročního nárůstu prodeje už opravdu není in. H/K se zdá být (opět) daleko za koncernem VAG, který si jako cíl pro rok 2016 stanovil udržitelný rozvoj, což je rozhodně něco jiného, než "prostý" nárůst výroby a prodeje. Svět (vč. v přepisu článku zmíněných hlavních trhů) je nasycen automobily, novými i ojetými, a tak další zvyšování prodejů bude nepochybně provázeno - ve střednědobém horizontu- snižováním jednotkových marží. Ale nechť, H/K si může klidně stanovit cíl býti největší automobilkou světa, a může na něm usilovně pracovat jakkoliv dlouhou dobu. Jiné automobilky naštěstí procitají a upravují (nebo se chystají upravit) své středně- a dlouhodobé strategie adekvátně situaci na světovém trhu. Good luck!
To by mělo být to poslední, podle čeho se kupuje auto - jestli se jich prodá mraky nebo jen pár. Bohužel, ne vždy to tak je a spousta lidí si konkrétní auto kupuje prostě proto, že jich je dost, tak jsou ASI vyzkoušený... 😄
A co by z toho plynulo? Myslel jsem, že se auto kupuje podle jinejch měřítek, než kolik se jaké značky modelu nebo prodá v ČR nebo Evropě.
Voni jsou Khon nějakej divnej. Když splácaj dohromady ten Hjundej a Kiju, tak by museli taky splácat dohromady koncern. Snad to pochopěj. :-!
Myslím, že pro čtenáře auto.cz by byly mnohem zajímavější informace o prodejích Kie a Hyundaie za rok 2015 v ČR v porovnání s ostatními hlavními značkami a taky prodeje tohoto korejského dua v Evropě. Předpokládám ale, že nějaký podobný článek už je na cestě... :-!