Včera jsme psali o tom, že Škodovka začíná lákat na „něco velkého“ (nejspíš asi SUV Kodiaq). Modelová péče pro rok 2017 je však přeci jen aktuálnější téma.
mozno prave ta by si na sklonku zivota v tejto prvej generacii zasluzila este nejake vylepsenia skor ako novsi rapid .... lebo odkedy prisla s tym faceliftom je akasi nemastna neslana ;-\ a rapidne zostarla ... kedy bude jej nastupca? zeby az na dalsi rok? asi ano
Tak trochu jsem doufal, že letos proběhne FL Octavie (která by možná zamířila k rodičům), tak se budou muset podívat jinam, popř. počkat...
Na druhou stranu by bylo zvláštní, kdyby proběhl FL Golfu a Octavie společně, stejně jako uvedení nového SUV spolu s uvedením nového tiguanu v jednom roce... No jo, "levnější" odnož německé matičky ;-\
A další (myslím si obrovskou) chybou je absence Fabie popř. Rapidu na CNG.
byl jsem přímo v Česaně loni v létě a fl Octa tam byla pod plachtou, tažek byly vidět jen parádní liťáky :yes::-! ale opravdu tam na stole byl podobnej obrázek 8-s a na tom stejným stole i přední světlo ale to si myslím že bylo spíš z SUV :-) a pokud to opravdu bylo reálný tak nic moc... :no: doufám že to byla jen fáze vývoje :-!
No předně auta po FL bývají dotaženější. Nicméně v hledáčku je mj. Auris HSD a u toho to asi zůstane, popř. se uvidí, jak na tom bude cenově nový Prius (asi nad 600tis., takže automaticky vypadává) a kdy vlastně (pokud tedy) bude v ČR.
Mimo to je totiž podmínka levný provoz (u Octavie CNG) a pokud možno automat. Uvidíme ještě, co se stane s cenou u nové Astry třeba za 1/2 roku až rok.
Jinak já ani rodiče si na aktuálnost nepotrpíme (jezdím o generaci starším Riu a nestěžuju si).
Hm, pro Octavii CNG asi žádná extra novinka nebude - motor i převodovka zůstanou stejné, DCC objednat nepůjde (je pro silnější motory), víceprvek už tam je. Pokud neřešíš aktuálnost modelu, tak zbývá jen ta potenciální vychytanost modelu.
Auris proč ne, z mého pohledu asi nejzajímavější Toyota dneška.
Leon se mi uvnitř moc nelíbí, navíc se mi zdá, že u nejvyšších výbav je stadart sportovní podvozek, což právě nepožadujem... Je to celkem komplikované, nicméně uvidíme, jaké budou nabídky a navíc na to nespěcháme... Ale! Leon za chvíli bude mít FL, tak uvidíme, jak bude vypadat pak. :yes:
No...hlavní benefit u cng octavie vidím to, že už letos by měla jít s dsg, pak nebude důvod čekat na FL, dílčí technické úpravy už tam jsou tak jako tak.
Zajímavé, řeším ten samý výběr:)
* leon má vzadu trozku, golf taky.
U golfu si říkám, jestli náhodou v rámci FL nepřijde pro CNG multilink?
To nejspíš nebude otázka značky v rámci koncernu vw (torzku má i A3 SB g-tron), ale prostoru/ prostorového řešení dané techniky, relativně velká tlaková twin nádrž by se pod dno kufru s víceprvkem do krátkých verzí (typu Golf/A3) zřejmě prostě nevešla (ani s tou torzkou nemohou mít pod kufrem rezervní kolo).
[odkaz]
Takže případný více prvek jedině za cenu podstatně menší nádrže, nebo výjhradně u prodloužených verzí na bázi Golfu (Octavia/Golf Variant apod.).
[odkaz]
na rovinu, nejsem si úplně na 100 procent jistý, ale mělo by to být materiálem těch nádob.
Golf a audi mají kevlarové, lehčí a na jejich odpružení by měla stačit toryka.
Octavia má starší konstrukci, která je těžší a proto rovnou pruží multilink.
Golfem Kombi TGI jsem jel přes centrum Prahy včetně dlažebek a skákalo to jako koza.
To fakt raději oktávku.
no co som teraz pozeral.... tak sa pise ze zaciatok roka 2016... otazne je kedy presnejsie... to ale neviem ... ale keby tu uz bola asi by sme o tom vedeli ... snad pride uz kazdu chvilu ;-)