Novinky
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
článek by šel podstatně zkrátit - škodovka přidává téměř všem modelům parkovací kameru a facelift Octavie bude k dispozici až po vánocích...
Leon se mi uvnitř moc nelíbí, navíc se mi zdá, že u nejvyšších výbav je stadart sportovní podvozek, což právě nepožadujem... Je to celkem komplikované, nicméně uvidíme, jaké budou nabídky a navíc na to nespěcháme... Ale! Leon za chvíli bude mít FL, tak uvidíme, jak bude vypadat pak. :yes:
Vzhledem k tomu, jake zvesti o faceliftu koluji, tak bych pro ni bezel, dokud je soucasna verze k dostani.
Tak trochu jsem doufal, že letos proběhne FL Octavie (která by možná zamířila k rodičům), tak se budou muset podívat jinam, popř. počkat...
Na druhou stranu by bylo zvláštní, kdyby proběhl FL Golfu a Octavie společně, stejně jako uvedení nového SUV spolu s uvedením nového tiguanu v jednom roce... No jo, "levnější" odnož německé matičky ;-\
A další (myslím si obrovskou) chybou je absence Fabie popř. Rapidu na CNG.
Na druhou stranu by bylo zvláštní, kdyby proběhl FL Golfu a Octavie společně, stejně jako uvedení nového SUV spolu s uvedením nového tiguanu v jednom roce... No jo, "levnější" odnož německé matičky ;-\
A další (myslím si obrovskou) chybou je absence Fabie popř. Rapidu na CNG.
To by nahodou vypadalo dobre. Nejaky moderni drevo ohraniceny tema "kubistickejma" hranama...
Přesně... co si vlastně od faceliftu slibuješ? Krom toho, že nebudeš jezdit neaktuálním modelem...
byl jsem přímo v Česaně loni v létě a fl Octa tam byla pod plachtou, tažek byly vidět jen parádní liťáky :yes: :-! ale opravdu tam na stole byl podobnej obrázek 8-s a na tom stejným stole i přední světlo ale to si myslím že bylo spíš z SUV 😄 a pokud to opravdu bylo reálný tak nic moc... :no: doufám že to byla jen fáze vývoje :-!
Ale vubec ne, bude maly sport kabrio na podvozku Boxstera. Teda nedivim se ze to bojler nechce prasknout, tez jsem musel prisahat.
Presne tak, treba ani slovo o tom novym malym roadsteru. Pritom na nej docela sazej.. Aspon ze my, insideri, vime.
No předně auta po FL bývají dotaženější. Nicméně v hledáčku je mj. Auris HSD a u toho to asi zůstane, popř. se uvidí, jak na tom bude cenově nový Prius (asi nad 600tis., takže automaticky vypadává) a kdy vlastně (pokud tedy) bude v ČR.
Mimo to je totiž podmínka levný provoz (u Octavie CNG) a pokud možno automat. Uvidíme ještě, co se stane s cenou u nové Astry třeba za 1/2 roku až rok.
Jinak já ani rodiče si na aktuálnost nepotrpíme (jezdím o generaci starším Riu a nestěžuju si).
Mimo to je totiž podmínka levný provoz (u Octavie CNG) a pokud možno automat. Uvidíme ještě, co se stane s cenou u nové Astry třeba za 1/2 roku až rok.
Jinak já ani rodiče si na aktuálnost nepotrpíme (jezdím o generaci starším Riu a nestěžuju si).
Hm, pro Octavii CNG asi žádná extra novinka nebude - motor i převodovka zůstanou stejné, DCC objednat nepůjde (je pro silnější motory), víceprvek už tam je. Pokud neřešíš aktuálnost modelu, tak zbývá jen ta potenciální vychytanost modelu.
Auris proč ne, z mého pohledu asi nejzajímavější Toyota dneška.
Auris proč ne, z mého pohledu asi nejzajímavější Toyota dneška.
Kdo hledá, najde. A tady je to poslední místo, kde bych to já dával. Není třeba, pan Mička má ty nejlepší informace.
na rovinu, nejsem si úplně na 100 procent jistý, ale mělo by to být materiálem těch nádob.
Golf a audi mají kevlarové, lehčí a na jejich odpružení by měla stačit toryka.
Octavia má starší konstrukci, která je těžší a proto rovnou pruží multilink.
Golfem Kombi TGI jsem jel přes centrum Prahy včetně dlažebek a skákalo to jako koza.
To fakt raději oktávku.
Golf a audi mají kevlarové, lehčí a na jejich odpružení by měla stačit toryka.
Octavia má starší konstrukci, která je těžší a proto rovnou pruží multilink.
Golfem Kombi TGI jsem jel přes centrum Prahy včetně dlažebek a skákalo to jako koza.
To fakt raději oktávku.
To nejspíš nebude otázka značky v rámci koncernu vw (torzku má i A3 SB g-tron), ale prostoru/ prostorového řešení dané techniky, relativně velká tlaková twin nádrž by se pod dno kufru s víceprvkem do krátkých verzí (typu Golf/A3) zřejmě prostě nevešla (ani s tou torzkou nemohou mít pod kufrem rezervní kolo).
[odkaz]
Takže případný více prvek jedině za cenu podstatně menší nádrže, nebo výjhradně u prodloužených verzí na bázi Golfu (Octavia/Golf Variant apod.).
[odkaz]
[odkaz]
Takže případný více prvek jedině za cenu podstatně menší nádrže, nebo výjhradně u prodloužených verzí na bázi Golfu (Octavia/Golf Variant apod.).
[odkaz]
No...hlavní benefit u cng octavie vidím to, že už letos by měla jít s dsg, pak nebude důvod čekat na FL, dílčí technické úpravy už tam jsou tak jako tak.
Zajímavé, řeším ten samý výběr😊
* leon má vzadu trozku, golf taky.
U golfu si říkám, jestli náhodou v rámci FL nepřijde pro CNG multilink?
Zajímavé, řeším ten samý výběr😊
* leon má vzadu trozku, golf taky.
U golfu si říkám, jestli náhodou v rámci FL nepřijde pro CNG multilink?
no co som teraz pozeral.... tak sa pise ze zaciatok roka 2016... otazne je kedy presnejsie... to ale neviem ... ale keby tu uz bola asi by sme o tom vedeli ... snad pride uz kazdu chvilu 😉