Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda za svoji historii vyrobila již 18 milionů aut

Výroba vozů mladoboleslavské značky v posledních letech rychle roste. Za poslední tři roky Škoda Auto vyrobila bezmála tři miliony aut.
Zpět na článek
25. 1. 2016 10:30
Re: Tak
Proč? Je to značka s dlouhou historií a dnes firma vlastnící tu značku dělá auta postavená z velké části na komponentech sdílených s VW (na jejichž vývoji se podílí a výsledný balíček si dělá sama). Je tedy obojím, i když záleží, co přesně jsi myslel tím druhým.
25. 1. 2016 08:40
Re: Tak
Už by jste se měli rozhodnout jestli je Škoda značka s jednou z nejdelších historii a nebo VW zabalený v jiném kabátě.
24. 1. 2016 23:01
Re: Tak
Škodovka má obrovské vlastní vývojové i deisgnové středisko, přičemž její vývoj pracuje i pro ostatní koncernové značky. Takže o nějaké "montovně" opravdu nelze hovořit (na rozdíl od Hyundaie v Nošovicích a TPCA v Kolíně).
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2016 21:40
Re: Tak
V jiných koncernech se asi technika nesdílí, že? Superb má i tak lepší nabídku motorizací než většina konkurentů a RS Fabia by možná byla, kdyby ji reálně někdo kupoval.

A vůbec, stěžovat si na to, že Škoda "musí" využívat techniku největšího evropského koncernu zní vzhledem k jejímu stavu po revoluci jako velmi špatný vtip.
24. 1. 2016 21:08
Re: Tak
Mozna, ale uz zapominas na to, ze bez VW by nemeli narok ani na tu Fabii, natoz Superba.
Avatar - white label
24. 1. 2016 20:50
Re: Tak
Napsal jsem schválně "novwodobá"...., logicky automobilka Škoda od doby, kdy ji koupil VW.
Avatar - white label
24. 1. 2016 20:30
Re: Tak
Proti komunistickým krádežím to byl poctivý nákup každopádně..., nehledě na následné obří investice, které si to logicky vyžádalo.
Avatar - white label
24. 1. 2016 20:28
Re: Tak
Kolik toho prodá mimo Evropu třeba takový Renault? A přitom proti němu je novwodobá Škodovka totální zelenáč!
24. 1. 2016 20:19
Re: Tak
Do koho ty do černého opičák a US. NEbo MErkel >:D
24. 1. 2016 20:13
Re: Tak
Poctivě aha. Byl si u toho dostal někdo do kapes a za Kačáku na to němec cekal
24. 1. 2016 20:11
Re: Tak
Přesně tak. A proč no protože. Škodovka dávno není ,ale lada. V rukou Renaultu ano hehe :-)
24. 1. 2016 20:08
Re: Tak
škoda výrobila ,ne pouze s montovala germánský vuz :-)
24. 1. 2016 20:00
Re: Tak
Nesmysly kecáš ty. Od prvního příspěvku v tomto vlákně. Nikdo nic o Putinovi, rusácích a o tom že by měl rád Ladu tady nepsal. O tom jsi začal ty a jen předvádíš svou hloupost. Howg.
24. 1. 2016 19:28
Re: Tak
Hele,přestaň kecat nesmysly,ruské křápy si nekupují dokonce ani komunisti,takže to není o žádném patentu na pravdu,ale prostém faktu,že na nějaké lady tady není nikdo zvědavý,přestože je kdejaký trouba zamilovaný do báťušky Putina a jeho režimu,vychvaluje. >:-[]
24. 1. 2016 19:20
Re: Tak
Jj to víš že jo. A ty prodeje, evropské a celosvětové. ;-)
24. 1. 2016 19:18
Re: Tak
U nás taky ne. U tebe by mě to nepřekvapilo kdybys jezdil Jak se říká: odříkaného chleba největší krajíc. A navíc lidi kteří mají patent na to aby určovali co je nebo není pravda bývali většinou komunisté.
Avatar - white label
24. 1. 2016 19:15
Re: Tak
Němec poctivě! koupil a tvrdě zainvestoval do toho, co před ním komunisti ukradli (pardon "znárodnili") a za 40 let (pod vedením a vojenským dozorem sovětů) přivedli prakticky ke krachu. A výsledek? Dnes, ještě nedávno vysmívaná značka, směle, a hlavně velmi úspěšně, konkuruje tradičním zavedeným značkám včetně Fordu. Viz statistiky evropských prodejů, ocenění v zahraničních soutěžích/anketách apod.
24. 1. 2016 19:11
Re: Tak
To vím,u nás v rodině nikdo žigulem nejezdí. :-)
24. 1. 2016 19:04
Re: Tak
>:D >:D >:D Neříkej mi chlapče. Nejsem tvoje rodina.
24. 1. 2016 18:55
Re: Tak
Na něm není nic geniálního,je to prostě jen obyčejná pravda,kterou lze jen těžko vyvrátit,chlapče nešťastná.
24. 1. 2016 18:49
Re: Tak
Na základě tvého subgeniálního příspěvku.
24. 1. 2016 18:31
Re: Tak
A na to jsi přišel jak,ty moudrá hlavo? >:D
24. 1. 2016 17:23
Re: Tak
To bude zřejmě tvůj životní úděl. Stále se jen divit.
24. 1. 2016 17:22
Re: Tak
Správně si to napsal. Jen to Němec nevzal do ruky, ale koupil. Takže na západě se to prodává jako relativně levné velké auta s technikou VW. A ono to vlastně nic jiného není. Technika koncernu v jiném kabátě. To že Superb nedostane to co Passat a například RS Fabie už nebude je důsledkem toho že je to levnější značka a nemá nárok na to nejlepší z koncernu.
24. 1. 2016 16:29
Re: Tak
Já se jen divím,že nejezdí v těch slavných ladách,co tady na ně pějí ódy a raději si kupují auta z prohnilého západu či dalekého východu. >:D
24. 1. 2016 16:18
Re: Tak
Ano, takze vyrobili nejenom uctihodny pocet aut, ale zaroven se mohou chlubit jednou z nejdelsich historii mezi automobilkami ;-)
24. 1. 2016 16:15
Re: Tak
Pššt, řici tuto "bolestnou" pravdu tak naplno, to je tedy opravdu politicky "nekorektní". Některým zdejším rusofilům a Putinolízačům můžeš způsobit infarkt! >:D >:D >:D :yes:
24. 1. 2016 16:11
Re: Tak
Japonci měli štěstí v neštěstí,Rus jim sice sebral Kurily,ale zbytek okupoval Američan,kdyby tomu bylo naopak,tak by těch 40 mil.Coroll nikdy nevyrobili. >:D
24. 1. 2016 16:08
Re: Tak
No když tady vládl Kreml(ke kterému s velkou nadějí hledí spousty místních dikutérů),tak se automobilový průmysl holt moc nerozvíjel a embéčka,stodvacítky a favority v civilizovaných zemích zrovna nefrčely.Rus odkráčel zpět do Asie,vzal to do ruky Němec a hle,škodovky už nejsou vysmívanými kraksnami a kupují si je i lidé na západě. >:D
24. 1. 2016 14:14
Tak
sláva. První auto vyrobeno v roce 1905. Tak to jim to moc dlouho netrvalo. ;-)

S těmi palci přidejte, jedu na rekord. ;-)