Jistěže konkurenci, WRC (zatím) není vnitrokoncernový podnik. Tak začíná vypadat třeba 24 hodin LeMans, poté co léta vítězící Audi nahradilo Porsche... Škoda jen, že Dieselgate zřejmě trochu posune vstup koncernu do F1.
Odlehčená měla být už původní verze Clubsportu a nemusela přitom stát stejně jako Performance s vyšší výbavou. Téhle přehnaně očesané verzi bez zadních sedaček, klimy, audia a tlumících hmot moc šancí na prodejní úspěchy nedávám.
Pochybuju, že by tak drasticky oholený auto dali do civilního prodeje. Ano, prodávali se polozávoďáky bez rádia, klímy, tlumících hmot a dokonce i bez koberců, ale bez zadních sedaček pokud byly ve voze homologované, to nepamatuju... :-!
Kol má Clubsport v nabídce několik. Tohle jsou příplatkové 19"ky "Brescia" za rozumných + 13.900,- Kč. Vypadají docela originálně a atraktivně a k designu Golfu GTI se hodí.
Za 19"ky Pretoria z GR se pak připlácí 70 litrů!
To jo. Ty Brescie jsou fajn. Ale s těma Pretoriama si nejsu jistý. Ty spokes jsou na mě moc tenký a je jich 10. Já vždy preferoval lichý počet. 7,9,11..... :-! Ale jinak ten Clubsport má lákavý parametry...podobný jak MPS a v menším "balíčku" :-!
"Interiér jde ještě dál. Úplná absence zadních sedadel, přední skořepiny od Sabeltu, šestibodové pásy (vůbec poprvé použité v produkčním voze) a štítek s pořadovým číslem vozu jsou jasnými znameními něčeho mimořádného. Některé zmíněné prvky vnímavému čtenáři jistě naznačily, že R26.R bude v prvé řadě o jediném - úspoře hmotnosti. A ta je skutečně enormní.
Renault se s tím zkrátka nepáral a z už nijak zvlášť těžkého R26 (1353 kg) ubral dalších 123 kilogramů. Ven v vozu muselo leccos:
- zadní sedadla a bezpečnostní pásy
- airbagy krom airbagu řidiče
- automatická klimatizace
- stěrač a ostřikovač zadního skla
- mlhovky
- ostřikovače světel
- většina odhlučňovacích materiálů"
[odkaz]