Novinky
Karlll
3
Kdo tam jezdi z tovaren, jenom Hyundai nebo se tam uz vratil po par letech i tovarni Citroen?
Přejít do diskuze
Jistěže konkurenci, WRC (zatím) není vnitrokoncernový podnik. Tak začíná vypadat třeba 24 hodin LeMans, poté co léta vítězící Audi nahradilo Porsche... Škoda jen, že Dieselgate zřejmě trochu posune vstup koncernu do F1.
.........wolfsburští už nějaký ten pátek drtí konkurenci ve WRC.....konkurenci????????
>😁
>😁
Odlehčená měla být už původní verze Clubsportu a nemusela přitom stát stejně jako Performance s vyšší výbavou. Téhle přehnaně očesané verzi bez zadních sedaček, klimy, audia a tlumících hmot moc šancí na prodejní úspěchy nedávám.
Já viděl přesně ty v odkazu v Olomouci na modrém G7R a jsou hezké...mají šedé lakování, dokonce snad stejný odstín co mám na seatu já
.....uvidím, zatím jsem na pěkné a lehké kola max do 13-14t nenarazil. Líbí se mi třeba Vosseny, ale to je taky raketa.
.....uvidím, zatím jsem na pěkné a lehké kola max do 13-14t nenarazil. Líbí se mi třeba Vosseny, ale to je taky raketa.
Pretoria dělá pro G7R Borbet a jsou lehké, tak za ně chtějí raketu....už jsem se na ně taky díval, ale ta cena je prostě nastřelená moc...
[odkaz]
[odkaz]
Tady není ani klec ani sedačky😒br />
[odkaz]
"Interiér jde ještě dál. Úplná absence zadních sedadel, přední skořepiny od Sabeltu, šestibodové pásy (vůbec poprvé použité v produkčním voze) a štítek s pořadovým číslem vozu jsou jasnými znameními něčeho mimořádného. Některé zmíněné prvky vnímavému čtenáři jistě naznačily, že R26.R bude v prvé řadě o jediném - úspoře hmotnosti. A ta je skutečně enormní.
Renault se s tím zkrátka nepáral a z už nijak zvlášť těžkého R26 (1353 kg) ubral dalších 123 kilogramů. Ven v vozu muselo leccos😒br /> - zadní sedadla a bezpečnostní pásy
- airbagy krom airbagu řidiče
- automatická klimatizace
- stěrač a ostřikovač zadního skla
- mlhovky
- ostřikovače světel
- většina odhlučňovacích materiálů"
[odkaz]
"Interiér jde ještě dál. Úplná absence zadních sedadel, přední skořepiny od Sabeltu, šestibodové pásy (vůbec poprvé použité v produkčním voze) a štítek s pořadovým číslem vozu jsou jasnými znameními něčeho mimořádného. Některé zmíněné prvky vnímavému čtenáři jistě naznačily, že R26.R bude v prvé řadě o jediném - úspoře hmotnosti. A ta je skutečně enormní.
Renault se s tím zkrátka nepáral a z už nijak zvlášť těžkého R26 (1353 kg) ubral dalších 123 kilogramů. Ven v vozu muselo leccos😒br /> - zadní sedadla a bezpečnostní pásy
- airbagy krom airbagu řidiče
- automatická klimatizace
- stěrač a ostřikovač zadního skla
- mlhovky
- ostřikovače světel
- většina odhlučňovacích materiálů"
[odkaz]
No to nevadí. Bez sedačky a s tou klecí by to homologaci do silničního provozu nedostalo... :-!
To jo. Ty Brescie jsou fajn. Ale s těma Pretoriama si nejsu jistý. Ty spokes jsou na mě moc tenký a je jich 10. Já vždy preferoval lichý počet. 7,9,11..... :-! Ale jinak ten Clubsport má lákavý parametry...podobný jak MPS a v menším "balíčku" :-!
Pokud myslíš ty úplně základní 17"ky "Brooklyn", tak ty jsou fakt docela o ničem. Možná tak maximálně na zimu...
Kol má Clubsport v nabídce několik. Tohle jsou příplatkové 19"ky "Brescia" za rozumných + 13.900,- Kč. Vypadají docela originálně a atraktivně a k designu Golfu GTI se hodí.
Za 19"ky Pretoria z GR se pak připlácí 70 litrů!
Za 19"ky Pretoria z GR se pak připlácí 70 litrů!
Kola jsou hezké. Za to na "základce" GTI jsou kola jaksi "nepovedené".... :-! A to se vyjadřuju hodně ohleduplně.... 😉
No, já tam zadní sedadlo pořád vidím. Ono by se to ani jinak homologovat nedalo,,, I think... :-!