Novinky
nixero
5
Vymeňte prednú masku za zúžený Superb a dostanete Kodiaq. Ešte aj linka kapoty nad predným kolesom odpovedá Superbu, takže zmena značky bude po dizajnovej stráke veľmi ľahká záležitosť.
Tiasek
4
Jestli to bude skutečně vypadat takhle (a zadek, který není vidět, nebude těžká paráda) tak je to oproti studiím apod. hodně velké zklamání a nuda.
Anonym
3
Přesně tak. Ale od rozumbradů po hospodách budeme slýchat, jakej že je Kodiaq nářez a Seat hnůj. >😒]
twistedTSD
0
No počkat...Podle článku jde o menší ze dvou SUV Seatu. Kodiak bude ale určitě příbuzný (prakticky identický) s tím větším, sedmimístným. Co má tedy společného s autem na obrázku? 😲
wakantanka
1
To máš pravdu, že bude Kodiak väčšie auto. No veď by to malo byť niečo na spôsob Tiguanu plus, ktorý by sa mal čochvíľa predstaviť a prísť do predaja o nejakého pol roka skôr ako Škoda. A čo majú spoločné ? Tipujem, že po zadné dvere skoro všetko >😁 (čo sa karosérie týka).
ikoptak
2
Seat by měl pokud vím být bratříčkem druhé generace Yetiho. Takže Kodiaq změňte na Yeti a těšte se na příští rok.
pumpkin
0
To je tá ich Auto Union filozofia.
krabice na světě.
Kdyby to predatavil nekdo jiny, tak je to strasne nudna okoukana krabice divnych tvaru, ale ze to bude od Koncernu VW, bude to konzervativni vyvazeny krasavec tak jako Kodiaq. Zatim to vypada na okopirovane nejake stare Subaru nebo Mitsubishi.
správna cesta, leon dizajn je ok, ťahá sa ďalej a to isté bude aj superb kodiak. Áno, pre mnohých nuda, pre automobilku bezpečná cesta za predajmi.
No to mi chápeme, že jim jde o zisk a proto dělají nudná auta, protože ta se prodávají nejvíc, ale jelikož nejsme akcionáři, ale uživatelé, tak chceme auta hezká, ne šedé krabice.
Pokud tedy máš nějaký zájem na prodejích, tak chápu, že je ti jedno, jak nudné to auto je, ale jinak tomu nerozumím.
Pokud tedy máš nějaký zájem na prodejích, tak chápu, že je ti jedno, jak nudné to auto je, ale jinak tomu nerozumím.
Ona ta doba, že uděláš jakoukoliv krabici ála suv a máš vyděláno, pomalu končí.
Ano, správná cesta. Nářky jsem zde čekal, ale proč to VW dělá - protože to lidi chtějí, o ničem jiném to není.
Pán redaktor, meno tohto modelu má byť Seat Tecta.
Dobrý den,
o tom jsem také četl, ale potvrzeno ještě nebylo. Navíc ani zaregistrované jsem ho nenašel, tak uvidíme 😉
o tom jsem také četl, ale potvrzeno ještě nebylo. Navíc ani zaregistrované jsem ho nenašel, tak uvidíme 😉
V 9:21 vloženo na OctaviaClubu.cz a ještě dopoledne zveřejněný článek s prvním příspěvkem zde v diskusi už chvilku po jedenácté. Evidentně z komunitních for nečerpáte a máte svoje fundované zdroje 😄 No tak ale musím vás pochválit za uvedení zdroje. Ono to půjde, ne že ne.
Možných názvů je hodně. Minulý týden je třeba registrované Seat Formentera. Rovnou tam mohli zkusit Fronteru. V rejstriku je stejne jako u Skody varianta s pismenem q - Teqta.
Možných názvů je hodně. Minulý týden je třeba registrované Seat Formentera. Rovnou tam mohli zkusit Fronteru. V rejstriku je stejne jako u Skody varianta s pismenem q - Teqta.
Podle mého názoru se zde díváme na větší ze seatích SUV. Tj. na sourozence Kodiaqa.
Menší podle mého soudu, a s odvoláním na zveřejněné rozměry, bude odpovídat studii 20V20.
K tomuto modelu Tecta: velké, převeliké zklamání, byť design 7-místného vozu asi nemůže být tak dynamický, jako u studie 20V20. Ale rozhodně mohl být mnohem více ve stylu Seat! Toto je fakt zklamání roku...
Menší podle mého soudu, a s odvoláním na zveřejněné rozměry, bude odpovídat studii 20V20.
K tomuto modelu Tecta: velké, převeliké zklamání, byť design 7-místného vozu asi nemůže být tak dynamický, jako u studie 20V20. Ale rozhodně mohl být mnohem více ve stylu Seat! Toto je fakt zklamání roku...
Já bych s těmi soudy počkal na skutečný vzhled. Tiguan je široký dostatečně, není důvod, aby byl Seat ve skutečnosti takhle úzký - to by musel mít 5 metrů...
Já souhlasím, taky si myslím, že je na obrázku mutace Tiguanu.
Ve stylu SEAT to vcelku je, respektive... aniž bych se chtěl dotknout fanoušků SEATu tak SEAT vlastně žádný svůj styl nemá, má jedno nové a úspěšné auto (Leon) a pak Ibizu, která se mu v rámci faceliftu jakž takž přiblížila... a pak Alhambru a Mii a Toledo, což jsou všechno klony jiných aut s lehce pozměněným ksichtíkem.
Nějaké detaily mohou být ještě lepší, přece jen je to jen schématické zobrazení z infotainmentu.
Ve stylu SEAT to vcelku je, respektive... aniž bych se chtěl dotknout fanoušků SEATu tak SEAT vlastně žádný svůj styl nemá, má jedno nové a úspěšné auto (Leon) a pak Ibizu, která se mu v rámci faceliftu jakž takž přiblížila... a pak Alhambru a Mii a Toledo, což jsou všechno klony jiných aut s lehce pozměněným ksichtíkem.
Nějaké detaily mohou být ještě lepší, přece jen je to jen schématické zobrazení z infotainmentu.
Hele, když uvážim v jakých ztrátových sra*kách se Seat nacházel, tak je velký úspěch, že tady ta značka vůbec je a že má stále svoje dva úspěšné modely o celkem šesti karosářských variantách v mnoha provedeních...