Novinky
Karlll
12
Kdyby to predatavil nekdo jiny, tak je to strasne nudna okoukana krabice divnych tvaru, ale ze to bude od Koncernu VW, bude to konzervativni vyvazeny krasavec tak jako Kodiaq. Zatim to vypada na okopirovane nejake stare Subaru nebo Mitsubishi.
Přejít do diskuze
správna cesta, leon dizajn je ok, ťahá sa ďalej a to isté bude aj superb kodiak. Áno, pre mnohých nuda, pre automobilku bezpečná cesta za predajmi.
Vymeňte prednú masku za zúžený Superb a dostanete Kodiaq. Ešte aj linka kapoty nad predným kolesom odpovedá Superbu, takže zmena značky bude po dizajnovej stráke veľmi ľahká záležitosť.
No to mi chápeme, že jim jde o zisk a proto dělají nudná auta, protože ta se prodávají nejvíc, ale jelikož nejsme akcionáři, ale uživatelé, tak chceme auta hezká, ne šedé krabice.
Pokud tedy máš nějaký zájem na prodejích, tak chápu, že je ti jedno, jak nudné to auto je, ale jinak tomu nerozumím.
Pokud tedy máš nějaký zájem na prodejích, tak chápu, že je ti jedno, jak nudné to auto je, ale jinak tomu nerozumím.
Máš pravdu ten bok a zadní linie skel je jako předchozí generace Outlanderu/P4007/C-crosse nebo jak se klony PSA jmenovali. 😄
Jestli to bude skutečně vypadat takhle (a zadek, který není vidět, nebude těžká paráda) tak je to oproti studiím apod. hodně velké zklamání a nuda.
Přesně tak. Ale od rozumbradů po hospodách budeme slýchat, jakej že je Kodiaq nářez a Seat hnůj. >😒]
Vypadá to lépe, než jsem doufal. :yes:
Bohužel to je kratší, než by to mělo být.
Bohužel to je kratší, než by to mělo být.
Ano a lidi chtěli vidět malou spotřebu, tak ve VW namontovali k.ur.vitko a zase jsou všichni spokojení. Nemám nic proti designu VW, nebo spíš mám, ale chápu, že se někomu líbí a dělá obrovský prodeje, ale proč tím jejich "designem" musí takhle .... i Seat. a ostatní
Seat by měl pokud vím být bratříčkem druhé generace Yetiho. Takže Kodiaq změňte na Yeti a těšte se na příští rok.
To moc nedává smysl. Kdyby uživatelé chtěli (=kupovali) "hezká" (=ujetá?) auta, chtěli by je přeci i akcionáři. >😒]
Já souhlasím, taky si myslím, že je na obrázku mutace Tiguanu.
Ve stylu SEAT to vcelku je, respektive... aniž bych se chtěl dotknout fanoušků SEATu tak SEAT vlastně žádný svůj styl nemá, má jedno nové a úspěšné auto (Leon) a pak Ibizu, která se mu v rámci faceliftu jakž takž přiblížila... a pak Alhambru a Mii a Toledo, což jsou všechno klony jiných aut s lehce pozměněným ksichtíkem.
Nějaké detaily mohou být ještě lepší, přece jen je to jen schématické zobrazení z infotainmentu.
Ve stylu SEAT to vcelku je, respektive... aniž bych se chtěl dotknout fanoušků SEATu tak SEAT vlastně žádný svůj styl nemá, má jedno nové a úspěšné auto (Leon) a pak Ibizu, která se mu v rámci faceliftu jakž takž přiblížila... a pak Alhambru a Mii a Toledo, což jsou všechno klony jiných aut s lehce pozměněným ksichtíkem.
Nějaké detaily mohou být ještě lepší, přece jen je to jen schématické zobrazení z infotainmentu.
Tiež mi to trio hneď napadlo. Ada sa poteší, môže konečne vymeniť svoje dízlové Mitsu za niečo podobné a od koncernu! 😄
To máš pravdu, že bude Kodiak väčšie auto. No veď by to malo byť niečo na spôsob Tiguanu plus, ktorý by sa mal čochvíľa predstaviť a prísť do predaja o nejakého pol roka skôr ako Škoda. A čo majú spoločné ? Tipujem, že po zadné dvere skoro všetko >😁 (čo sa karosérie týka).
Dobrý den,
o tom jsem také četl, ale potvrzeno ještě nebylo. Navíc ani zaregistrované jsem ho nenašel, tak uvidíme 😉
o tom jsem také četl, ale potvrzeno ještě nebylo. Navíc ani zaregistrované jsem ho nenašel, tak uvidíme 😉
Ano, správná cesta. Nářky jsem zde čekal, ale proč to VW dělá - protože to lidi chtějí, o ničem jiném to není.
Je to úspěch a Leon se mi líbí, třeba allroad mutace jednoznačně nejvíc z celé trojky. Jen říkám, že mluvit o nějakém vyhraněném osobitém stylu značky je trošku ošemetné, protože se fakticky jedná o jediný model.
Hele, když uvážim v jakých ztrátových sra*kách se Seat nacházel, tak je velký úspěch, že tady ta značka vůbec je a že má stále svoje dva úspěšné modely o celkem šesti karosářských variantách v mnoha provedeních...
V 9:21 vloženo na OctaviaClubu.cz a ještě dopoledne zveřejněný článek s prvním příspěvkem zde v diskusi už chvilku po jedenácté. Evidentně z komunitních for nečerpáte a máte svoje fundované zdroje 😄 No tak ale musím vás pochválit za uvedení zdroje. Ono to půjde, ne že ne.
Možných názvů je hodně. Minulý týden je třeba registrované Seat Formentera. Rovnou tam mohli zkusit Fronteru. V rejstriku je stejne jako u Skody varianta s pismenem q - Teqta.
Možných názvů je hodně. Minulý týden je třeba registrované Seat Formentera. Rovnou tam mohli zkusit Fronteru. V rejstriku je stejne jako u Skody varianta s pismenem q - Teqta.
Já bych s těmi soudy počkal na skutečný vzhled. Tiguan je široký dostatečně, není důvod, aby byl Seat ve skutečnosti takhle úzký - to by musel mít 5 metrů...
to ja tiež chápem, že by sme všetci radšej kupovali astony, ale väčšina ľudí kupuje tie nudné krabice, tak čo s tým?
to je celý seat, prídu s suv po funuse, ale aj tak nemôžu dizajnovo vymýšľať, keď konečne našli pekný ksicht.
No počkat...Podle článku jde o menší ze dvou SUV Seatu. Kodiak bude ale určitě příbuzný (prakticky identický) s tím větším, sedmimístným. Co má tedy společného s autem na obrázku? 😲
Podle mého názoru se zde díváme na větší ze seatích SUV. Tj. na sourozence Kodiaqa.
Menší podle mého soudu, a s odvoláním na zveřejněné rozměry, bude odpovídat studii 20V20.
K tomuto modelu Tecta: velké, převeliké zklamání, byť design 7-místného vozu asi nemůže být tak dynamický, jako u studie 20V20. Ale rozhodně mohl být mnohem více ve stylu Seat! Toto je fakt zklamání roku...
Menší podle mého soudu, a s odvoláním na zveřejněné rozměry, bude odpovídat studii 20V20.
K tomuto modelu Tecta: velké, převeliké zklamání, byť design 7-místného vozu asi nemůže být tak dynamický, jako u studie 20V20. Ale rozhodně mohl být mnohem více ve stylu Seat! Toto je fakt zklamání roku...