Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Budoucnost Volkswagenu Golf VII: Příští rok facelift, nástupce v roce 2019

31 komentářů

simson33
I přes uvedené já osobně sázím na to, že minimálně ve verzi Highline bude v rámci příplatkové výbavy digitální přístrojovka podobná té v Passatu už ve faceliftu.
Avatar - Hittman
Hittman
Také mi to tak připadá a přijde i jako logický krok.
Anonym
Je to tak. Active info Display. Jen z největším infotainmentem, čili dohromady to vidím tak na sedm-osm pětek ze startu. A možná i gesta... btw Už teď když máš navi nebo jen lepší radio, stačí přiblížit ruku a vyjede ti dole malá nabídka. Dlouho jsem si toho v Golfech nevšiml...😊 nevím, jestli to tam je od 2012...
Dixik2
Octávka to má od začátku prodeje.Umí to Columbus a Amundsen.
Avatar - white label
white label
Souhlas. A na informace "zástupce jednoho z východočeských dealerství" bych nespoléhal ani ohledně termínu faceliftu, na údajné ukončení letos v listopadu a zahájení začátkem příštího roku bych osobně nevsadil ani zlámanou grešli. 😉

Možnost full LED vpředu, LED zadní lampy sériově i pro běžné verze. Modifikované nárazníky, zvýšená přední maska, u GTI ve stylu G6 GTI.

Tak nějak by to mohlo vypadat😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Anonym
Já zas myslím, že vytasej facelift už za metr v Žebevě. >😁
Avatar - white label
white label
To představí, ale otázkou zůstává, kdy přesně ho reálně uvedou na trh.
Anonym
No měli by pohnout. Full-LED má už i Polo. Ty xenony jsou už out, pokud chceš bejt lídr segmentu (a oni tomu sakra věřej). Jen kupci RS chrčí blahem, že maj tuhlke výběhovku v sérii. Navíc denní LED jenom s xenonama z nesmysl je zlý. Ale nejde o světla - jsem se na nich zasek. Je toho víc. např. nová Astra je fakt překvapivě dobrá....
Avatar - white label
white label
Viz edit 16:04
Anonym
jj, však já na to reagoval.
Doufám, že se zmůžou aspoň na to, aby do 1.6TDI dali šestikvalt. Ten motor je fakt už trapnej a pětikvalt ho shazuje ještě víc. A za dvoulitr dáš raketu.
topten
kazdej naftak v osobním aute je trapnej a v takhle malym aute trojnásob.
nechapu, jak si někdo, kdo je při smyslech, muze do golfa poridit naftovej motor
Avatar - white label
white label
1.6 TDI je základní dieselová motorizace, pokud chceš 6kvalt, pak jedině s 4M, nebo 7st. dsg.
Full LED už má Polo (kromě CrossPola z JAR) protože už je po faceliftu.
Anonym
To vím. myslíš, že Cross to nemá, že je z JAR? Není "Original - 40 Jahre" taky z JAR? Má FullLED.
Hele, já vím, že si musím koupit to a to, abych měl to a to. Mám konfigurátor konfigurátor. Já jen, že pětikvalt je trochu trapnej v dnešní konkurenci. Zvlášť, když tlačej emise dolů >😒]
Jinak jels někdy se Sportsvanem s pětikvaltovým 1.6TDI po dálnici. Hrůza. Hlavně ta hlučnost je šokující. A nemohoucnost, Spotřeba v tu chvíli vyšší, než u 2.0TDI, vo tom žádná.
Avatar - white label
white label
CrossPolo má stále příplatkové xenony, přitom infotiment nový jako v Polu po face.
V JAR by se mělo vyrábět jen CrossPolo, všechny ostatní verze Pola (včetně GTI) ve Španělsku.

Ve Sportsvanu jsem s 1,6 TDI nejel. Když chceš do fwd Golfu diesel a 6st. manuál, musíš prostě vzít 2.0 TDI/110 kW, což není špatná (dieselová) varianta. Všude máš něco a Golf na tom v možnostech konfigurace není (proti konkurenci) vůbec špatně.
simson33
A ty vidíš snad jiného lídra segmentu než Golfa ???
Anonym
Ne,vpoho, golf je měřítko. Proto si myslím, že nebudou chtít zaspat.
simson33
Zajímavé rozhodně bude to 7-mi stupňové DSG pro GTI, abych se přiznal, to jsem očekával už s nástupem sedmičkové verze GTI v roce 2013... Ale protože neprémiová konkurence v oblasti dvouspojek zaostává, tak jen využívají náskok.
Anonym
Co v GTI! Já teď jezdil s Golfem R DSG a taky šestikvalt...Je pak divný v Polu 1.2 TSI 90koní ten sedmikvalt >😁
Dixik2
Ale ten má suché spojky.
Avatar - white label
white label
Jenže v tom Polu je suché dsgéčko. To stokrát raději jen 6st., ale mokré.
Avatar - white label
white label
Otázka je, jestli nakonec fakt bude, na informace českého dealera bych nespoléhal ani v tomto ohledu. 😉
simson33
Souhlas, já bych taky očekával "silné" DSG až v nové generaci, spolu s novým dvoulitrem, který teď měl premiéru v A4. Bylo by to logičtější, navíc v Passatu je 206kW TSI taky spojeno "jen" se slabším 6st. DSG. A taky se jedná ještě o EA888.
topten
me by spis zajímalo, kdy vylezou s nejakym hybridem, který nebude stat tolik, jako hybridni trojkovej bavorak, s kterym ma soucasnej GTE podobnou cenu.
jestli-ze něco malo přes 1 mega u hybridního trojkovyho bavoraka je cena velice zkousnutelna, podobna cena u golfa je hodne premrstena.
a na to popojizdeni po meste by bohate stacil novej 1.0tsi + 50kW v elektrice + dojezd cca 50km
Avatar - white label
white label
Cenu hybridu zvedá hlavně elektrika (baterie!), jestli použiješ 1.4TSI, nebo 1.0TSI není pro cenu hybridu nijak významně určující. Např. R4 1.2TSI/81kW se aktuálně nabízí dokonce levněji, než R3 1.0TSI/81kW.
topten
když slozim aku napr. z tohodle
[odkaz]

při cene pro 600ks se dostanu na cenu cca 7kc/Wh.
tedy 10kWh, který by mohly stacit na cca 70km, cena aku vychazi na 70tis.
i kdybych vzal něco lepšího a drazsiho, nemam důvod si myslet, ze by samotny aku mel prijit na vic nez 150tisv podstate v kusovce.
takze mi moc nedava smysl, aby hybrid v blizke budoucnosti byl vic jak 2x drazsi, nez odpovídající provedeni s benzinem
Anonym
to máš fuk. jak to bude moc rentabilní, stejně to zdaněj >😁 >😁 >😁
Avatar - white label
white label
To myslíš vážně, to složení z tužkovek? >😒] 😉
e-Golf nemá žádný spalovací motor a přesto stojí skoro stejně jako GTE a cena nové baterie na něj aktuálně přesahuje 50% ceny nového e-Golfu.
A GTE má taky bohatší základní výbavu, než běžné verze Golfu.
Avatar - Googlit
Googlit
Právě na takových tužkovkách se dá jednoduše laikům ukázat aktuální cena baterií respektive při obrovském odběru bude cena ještě o hodně nižší. Pokud máš peníze a odebereš toho hodně tak ti je asijati dodají třeba ve tvaru Mony Lisy...
Avatar - white label
white label
Cena baterií (např. se zárukou 8! let) vhodných pro provoz homologovaného hybridu/elektromobilu se přece nedá jen tak jednoduše vypočítat pouhým přepočtem na cenu tužkových baterek.
topten
tesla s 60kWh aku stoji $71tis, s 85kwh $81tis
tedy 25kWh $10tis
tedy 10kWh $4tis, tedy 100tis na nase
zkus nekdy pouzit mozek nez něco placnes

hrubou predstavu o cene udela i ten odkaz na aku do prumyslovych zarizeni a tesla to potvrzuje
holden_holden
je ta sracka G6 konecne z baraku. to je za trest si vzit takovej smejd na leasing.