Novinky

Zpět na článek

Budoucnost Volkswagenu Golf VII: Příští rok facelift, nástupce v roce 2019

31 komentářů

topten
kazdej naftak v osobním aute je trapnej a v takhle malym aute trojnásob.
nechapu, jak si někdo, kdo je při smyslech, muze do golfa poridit naftovej motor
Avatar - white label
white label
CrossPolo má stále příplatkové xenony, přitom infotiment nový jako v Polu po face.
V JAR by se mělo vyrábět jen CrossPolo, všechny ostatní verze Pola (včetně GTI) ve Španělsku.

Ve Sportsvanu jsem s 1,6 TDI nejel. Když chceš do fwd Golfu diesel a 6st. manuál, musíš prostě vzít 2.0 TDI/110 kW, což není špatná (dieselová) varianta. Všude máš něco a Golf na tom v možnostech konfigurace není (proti konkurenci) vůbec špatně.
Avatar - white label
white label
Otázka je, jestli nakonec fakt bude, na informace českého dealera bych nespoléhal ani v tomto ohledu. 😉
Avatar - white label
white label
1.6 TDI je základní dieselová motorizace, pokud chceš 6kvalt, pak jedině s 4M, nebo 7st. dsg.
Full LED už má Polo (kromě CrossPola z JAR) protože už je po faceliftu.
Avatar - white label
white label
To představí, ale otázkou zůstává, kdy přesně ho reálně uvedou na trh.
Avatar - white label
white label
Souhlas. A na informace "zástupce jednoho z východočeských dealerství" bych nespoléhal ani ohledně termínu faceliftu, na údajné ukončení letos v listopadu a zahájení začátkem příštího roku bych osobně nevsadil ani zlámanou grešli. 😉

Možnost full LED vpředu, LED zadní lampy sériově i pro běžné verze. Modifikované nárazníky, zvýšená přední maska, u GTI ve stylu G6 GTI.

Tak nějak by to mohlo vypadat😒br /> [odkaz]
[odkaz]
topten
když slozim aku napr. z tohodle
[odkaz]

při cene pro 600ks se dostanu na cenu cca 7kc/Wh.
tedy 10kWh, který by mohly stacit na cca 70km, cena aku vychazi na 70tis.
i kdybych vzal něco lepšího a drazsiho, nemam důvod si myslet, ze by samotny aku mel prijit na vic nez 150tisv podstate v kusovce.
takze mi moc nedava smysl, aby hybrid v blizke budoucnosti byl vic jak 2x drazsi, nez odpovídající provedeni s benzinem
holden_holden
je ta sracka G6 konecne z baraku. to je za trest si vzit takovej smejd na leasing.
Avatar - white label
white label
Cena baterií (např. se zárukou 8! let) vhodných pro provoz homologovaného hybridu/elektromobilu se přece nedá jen tak jednoduše vypočítat pouhým přepočtem na cenu tužkových baterek.
Avatar - Googlit
Googlit
Právě na takových tužkovkách se dá jednoduše laikům ukázat aktuální cena baterií respektive při obrovském odběru bude cena ještě o hodně nižší. Pokud máš peníze a odebereš toho hodně tak ti je asijati dodají třeba ve tvaru Mony Lisy...
Avatar - white label
white label
To myslíš vážně, to složení z tužkovek? >😒] 😉
e-Golf nemá žádný spalovací motor a přesto stojí skoro stejně jako GTE a cena nové baterie na něj aktuálně přesahuje 50% ceny nového e-Golfu.
A GTE má taky bohatší základní výbavu, než běžné verze Golfu.
simson33
Souhlas, já bych taky očekával "silné" DSG až v nové generaci, spolu s novým dvoulitrem, který teď měl premiéru v A4. Bylo by to logičtější, navíc v Passatu je 206kW TSI taky spojeno "jen" se slabším 6st. DSG. A taky se jedná ještě o EA888.
Anonym
to máš fuk. jak to bude moc rentabilní, stejně to zdaněj >😁 >😁 >😁
Anonym
To vím. myslíš, že Cross to nemá, že je z JAR? Není "Original - 40 Jahre" taky z JAR? Má FullLED.
Hele, já vím, že si musím koupit to a to, abych měl to a to. Mám konfigurátor konfigurátor. Já jen, že pětikvalt je trochu trapnej v dnešní konkurenci. Zvlášť, když tlačej emise dolů >😒]
Jinak jels někdy se Sportsvanem s pětikvaltovým 1.6TDI po dálnici. Hrůza. Hlavně ta hlučnost je šokující. A nemohoucnost, Spotřeba v tu chvíli vyšší, než u 2.0TDI, vo tom žádná.
Avatar - white label
white label
Cenu hybridu zvedá hlavně elektrika (baterie!), jestli použiješ 1.4TSI, nebo 1.0TSI není pro cenu hybridu nijak významně určující. Např. R4 1.2TSI/81kW se aktuálně nabízí dokonce levněji, než R3 1.0TSI/81kW.
Avatar - white label
white label
Jenže v tom Polu je suché dsgéčko. To stokrát raději jen 6st., ale mokré.
Dixik2
Ale ten má suché spojky.
Anonym
Co v GTI! Já teď jezdil s Golfem R DSG a taky šestikvalt...Je pak divný v Polu 1.2 TSI 90koní ten sedmikvalt >😁
simson33
Zajímavé rozhodně bude to 7-mi stupňové DSG pro GTI, abych se přiznal, to jsem očekával už s nástupem sedmičkové verze GTI v roce 2013... Ale protože neprémiová konkurence v oblasti dvouspojek zaostává, tak jen využívají náskok.
Anonym
Ne,vpoho, golf je měřítko. Proto si myslím, že nebudou chtít zaspat.
Anonym
jj, však já na to reagoval.
Doufám, že se zmůžou aspoň na to, aby do 1.6TDI dali šestikvalt. Ten motor je fakt už trapnej a pětikvalt ho shazuje ještě víc. A za dvoulitr dáš raketu.
simson33
A ty vidíš snad jiného lídra segmentu než Golfa ???
Avatar - white label
white label
Viz edit 16:04
Anonym
No měli by pohnout. Full-LED má už i Polo. Ty xenony jsou už out, pokud chceš bejt lídr segmentu (a oni tomu sakra věřej). Jen kupci RS chrčí blahem, že maj tuhlke výběhovku v sérii. Navíc denní LED jenom s xenonama z nesmysl je zlý. Ale nejde o světla - jsem se na nich zasek. Je toho víc. např. nová Astra je fakt překvapivě dobrá....
Dixik2
Octávka to má od začátku prodeje.Umí to Columbus a Amundsen.
Anonym
Já zas myslím, že vytasej facelift už za metr v Žebevě. >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Také mi to tak připadá a přijde i jako logický krok.
simson33
I přes uvedené já osobně sázím na to, že minimálně ve verzi Highline bude v rámci příplatkové výbavy digitální přístrojovka podobná té v Passatu už ve faceliftu.
topten
tesla s 60kWh aku stoji $71tis, s 85kwh $81tis
tedy 25kWh $10tis
tedy 10kWh $4tis, tedy 100tis na nase
zkus nekdy pouzit mozek nez něco placnes

hrubou predstavu o cene udela i ten odkaz na aku do prumyslovych zarizeni a tesla to potvrzuje
Anonym
Je to tak. Active info Display. Jen z největším infotainmentem, čili dohromady to vidím tak na sedm-osm pětek ze startu. A možná i gesta... btw Už teď když máš navi nebo jen lepší radio, stačí přiblížit ruku a vyjede ti dole malá nabídka. Dlouho jsem si toho v Golfech nevšiml...😊 nevím, jestli to tam je od 2012...
topten
me by spis zajímalo, kdy vylezou s nejakym hybridem, který nebude stat tolik, jako hybridni trojkovej bavorak, s kterym ma soucasnej GTE podobnou cenu.
jestli-ze něco malo přes 1 mega u hybridního trojkovyho bavoraka je cena velice zkousnutelna, podobna cena u golfa je hodne premrstena.
a na to popojizdeni po meste by bohate stacil novej 1.0tsi + 50kW v elektrice + dojezd cca 50km