Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Budoucnost Volkswagenu Golf VII: Příští rok facelift, nástupce v roce 2019

Jan Mička Jan Mička 3. 2. 2016 • 23:58
31
Sedmá generace Volkswagenu Golf se prodává od roku 2012 a ve stávající podobě zůstane na trhu do letošního listopadu. Nástupce dorazí o dva roky později.

Nástup sedmé generace Volkswagenu Golf na evropskou scénu nemohl být lepší. Jenom pár měsíců po premiéře v Berlíně získal tituly Auto roku 2013 v České republice a Evropské auto roku 2013 a v nezměněné podobě, pouze s postupným doplňováním nabídky o další verze (naposledy to byl Alltrack, GTD Variant a R Variant), zůstává dodnes v nabídce. To se má ale poměrně brzy změnit.

Už koncem roku 2014 se hovořilo o tom, že mají mít nové Volkswageny pětiletý životní cyklus, alespoň v případě sedmé generace Golfu tomu ale bude jinak. Značka si je moc dobře vědoma silné pozice vozu na evropském trhu, a než by se honem pouštěla do uvedení nové generace a riskovala tak krátkodobý pokles prodejů, vsadí raději na facelift. Výroba současného provedení má být podle informací zástupce jednoho z východočeských dealerství ukončena letos v listopadu a na začátku příštího roku vyzkoušíme modernizované provedení.

Podle informací našeho zdroje nelze v souvislosti s faceliftem očekávat nic okázalého. Změny se dotknou obou nárazníků, světlometů, designů kol nebo koncovek výfuku. V nabídce pak přibude litrový tříválec TSI o výkonu 81 kW (v Česku se zatím stále nenabízí), GTI dostane vedle šestistupňového manuálu také sedmistupňové DSG z Passatu Bi-TDI 4Motion (aktuálně má šest rychlostních stupňů) a navrch přibude bohatší standardní a příplatková výbava.

A jak to bude vypadat s nástupcem? Ten by se měl objevit na přelomu let 2018 a 2019, přičemž jeho vznik bude podléhat stejným pravidlům jako doposud. Vůz by měl být ve všech směrech větší, o pár kilogramů lehčí a vedle klasických analogových budíků se snad dočkáme také digitálního přístrojového štítu. Za daných předpokladů si téměř stoprocentně odbude premiéru za tři roky na ženevském autosalonu.

Související články

Témata
4. 2. 2016 07:26
tak zaplat panbuh
je ta sracka G6 konecne z baraku. to je za trest si vzit takovej smejd na leasing.
3. 2. 2016 20:13
Re: hybrid
tesla s 60kWh aku stoji $71tis, s 85kwh $81tis
tedy 25kWh $10tis
tedy 10kWh $4tis, tedy 100tis na nase
zkus nekdy pouzit mozek nez něco placnes

hrubou predstavu o cene udela i ten odkaz na aku do prumyslovych zarizeni a tesla to potvrzuje
Avatar - white label
3. 2. 2016 20:08
Re: hybrid
Cena baterií (např. se zárukou 8! let) vhodných pro provoz homologovaného hybridu/elektromobilu se přece nedá jen tak jednoduše vypočítat pouhým přepočtem na cenu tužkových baterek.
Avatar - Googlit
3. 2. 2016 20:03
Re: hybrid
Právě na takových tužkovkách se dá jednoduše laikům ukázat aktuální cena baterií respektive při obrovském odběru bude cena ještě o hodně nižší. Pokud máš peníze a odebereš toho hodně tak ti je asijati dodají třeba ve tvaru Mony Lisy...
Avatar - white label
3. 2. 2016 18:27
Re: hybrid
To myslíš vážně, to složení z tužkovek? >:-[] ;-)
e-Golf nemá žádný spalovací motor a přesto stojí skoro stejně jako GTE a cena nové baterie na něj aktuálně přesahuje 50% ceny nového e-Golfu.
A GTE má taky bohatší základní výbavu, než běžné verze Golfu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku