Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC90 T8 Twin Engine: Megafotogalerie švédského plug-inu

Určitě nejen příznivcům švédské značky udělá radost velká fotogalerie plug-in hybridního SUV Volvo XC90 T8 Twin Engine. Nechybí ani R-Design...
Zpět na článek
11. 2. 2016 18:01
Re: Design zajímavej, ale zbytek...
To bych se taky docela podíval, ale čekám obdobně řešení jako mají jiné automobilky.
11. 2. 2016 17:58
Re: Kombinované údaje
No jak říkám, my máme nějakých 50litrů na 400km, takže... Ale to se nedá porovnat takhle matematicky, každá ta cesta je jiná.

A ano, baterky jsou přímo pod zadní sedačkou, což znamená cca 50cm nad zemí, což prostě stabilitě nijak extra nepřidává.
O politice T/L se asi nemá smysl přít, tam to prostě tak je... Buďme rádi že dělaj roční garance životnosti...
11. 2. 2016 08:48
Re: Kombinované údaje
ja tu trasu davam za 14 (nejmin se me podarilo asi 12.5), tedy prumer 7/100, ma to cca 2.2 tuny + cca 150kg na dva lidi + par drobnosti

baterka je co vim nekde pod zadnima sedadlama a ma 70kilo? ciste na elektrinu dam cca 2km, T8 ma baterku tusim 125kg tusim ve stredovem tunelu a da se na ni ujet cca 40km, v obou pripadech je teziste baterky na urovni osy kol, takze teziste auta opravdu nezhorsije, jinak na batery packu je vzdy nejtezsi ne samotna baterye, ale kryt ktery ji chrani pred poskozenim, proto tak malej rozdil ve vaze a tak velky rozdil v kapacite, jako pokud by byla moznost ted nejak rozumne koupit treba 5x kapacitne vetsi baterii pro 450h tak bych do toho asi sel, ale holt Toyota/Lexus tohle nechtej a dokud nebude na silnicich vic EV a plug-inu a jim nezacnou klesat prodeje "jen" hybridu tak se odnich nedockam ani levneho plug-inu
10. 2. 2016 21:58
Re: Design zajímavej, ale zbytek...
Z technickýho hlediska mě zajímá jak sladili chod obou náprav, když má každá jiný pohon. Jak to přechází z rekuperace do brždění, jak se to chová v naprostým extrému (led a plnej plyn pouze v EV modu) atd. Prostě naprogramování a technická stránka pohonu.
10. 2. 2016 21:16
Re: Kombinované údaje
Právě proto že máme oba zkušenosti s hybridama tak víme že přes noc nikdo nevymyslí zázrak co bude jezdit najednou za půlku než ostatní. Takže místo psaní příspěvků o ničem bys měl jít shánět kdo ti to taky půjčí a můžeš nám sem potom hodit reálnou zkušenost ;-) :yes:
10. 2. 2016 21:13
Re: Kombinované údaje
Ale tak máš úseky kde se dá, ale o to nejde. I když budeš jezdit z kopce do kopce, tak nikdy to nebude fungovat tak dobře jako ve městě, kde se prostě skáče po metrech a na to je hybrid úžasnej. A specielně u suv je sakra znát ta hmotnost baterek, položená vysoko, takže stabilitě to dvakrát nepřídává.
Myslím že reálně by tu trasu člověl dal za 8 (16) litrů když pojede hodně slušně ;-) Ale to chce fakt otestovat, to už je moc konkrétní příklad.
10. 2. 2016 21:06
Re: Design zajímavej, ale zbytek...
Cena je šílená, loni jsem jezdil nějakou to úvodní edicí, a cena 2,5 míče... Panebože, za to mám kteroukoliv premii se vším všudy, tedy především technikou (to je absolutně největší rozdíl), ale i materiálama a zpracováním jinde.
Akorát teda nerozumím tomu co podle tebe Volvo dobrý na pohonu... Pak šestiválec tomu nechybí kvůli zvuku (to dneska doženou i repro), ale proto aby se to alespoň trochu svižnějc hýbalo, ten nedostatek síly u čtyřválců je markatní. Vzducháč skutečně žádnej zázrak, na druhou stranu mají víc jak 15 let zpoždění, takže na první pokus to zase zlý není.
Celkově je XC90 zajimavý auto, libí se mi, ale bohužel zcela zabitý cenou na úrovni premie.
10. 2. 2016 20:57
Re: Design zajímavej, ale zbytek...
Píšu jak to je, není v tom nic zkratovitého. A ano, cena (která skutečně je jako za premiové auto) je v tomto případě vždy to na čem každé objektivní hodnocení musí končit.
10. 2. 2016 17:42
Re: Design zajímavej, ale zbytek...
To auto je opravdu drahý, svojí cenou je nad GLE 500e a blíží se Cayennu. Nemám se současnou generací XC90 zkušenost, ale jak jezdí Cayenne je opravdu zajímavý. Volvo má věci, který se mi fakt líbí (design, rozhodně interiér, systém pohonu, detaily).

Na druhou stranu by tam za tyhle peníze mohla být větší nádrž, šestiválcovej motor pro lepší zvuk, možnost samosvornýho difu atd. Netuším, jestli to má stavitelný stabilizátory či vektorování momentu aktivníma diferenciálama a nejenom brždění kol ESP. Pak mám taky obavu z asistenčních sytémů, kde Volvo umí být pěkně otravný třeba nouzovým bržděním. Vzduchový podvozek podle testů není moc pohodlný ve srovnání s konkurencí, ale s tím nemám zkušenost tak nevím. Hmotnost bržděnýho vleku je prý 2400Kg, což je v pohodě.

Já bych za tyhle peníze vzal asi GLE, protože považuju MB za lepší značku. Byť se mi XC90 fakt líbí a verze T8 mě láká.
Avatar - Googlit
10. 2. 2016 16:24
Re: Kombinované údaje
Před 25 lety na průmce nam úča říkala že rovné úseky dálnice jsou nebezpečné >:D
10. 2. 2016 15:45
Re: Kombinované údaje
Brouku pytlíku nemá cenu ti to vysvětlovat, pokud si nepochopil doteď, víc řádků ode mne to nespraví

PS to platí ke všem tvým "přínosným" komentářům v této diskuzi
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2016 15:28
Re: Design zajímavej, ale zbytek...
Píšeš blbosti. U tebe mě tento zkratovitý přístup docela zaráží. Cena jako prémie - tohle si strč xoniku za klobouk úplně.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2016 15:25
Re: Kombinované údaje
Bylo by dobré, kdybys to tedy testnul a pak vynesl závěr za sebe. Takhle je to jenom plácání, byť podložené ze zkušenosti s jinou značkou a typem. ;-)
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2016 15:23
Re: Kombinované údaje
Mícháš to....
1. Proč by v 5m suv neměl jezdit jen jeden člověk? No a co? Jsi singl, máš kasu, líbí, jdeš a koupíš. V tom se motáš....
2. Hledáš proč ne - tak to přece nefunguje. Tobě to přijde levé, tak si koupíš co chceš... čím jezdíš ted? jaký motor? snad tam nemáš více než 100 koní, protože stejně je všude limit....
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2016 15:20
Re: Kombinované údaje
Děláš čest svému nicku >:-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2016 15:18
Re: Kombinované údaje
Myslím, že tohle v USA třeba vůbec neřeší. Tam je většina jízd takových "komínových" .... nicméně ano, pokud by měl být dojezd 400KM tak je to mizerie. Ale na elektro denně po městě stačí bohatě, do práce třeba pohodových dalších 20km a hele ho, jak to krásně štymuje.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2016 15:16
Re: Kombinované údaje
Přesně jsi to vystihl: Mudrlanti .... většinou mají kontakt s autem čelem, kdy mastí boční okno, aby se podívali, o čem tak rádi plkají. Pak u stolu v hospodě nachytají rozumy a přidají alkoemoci a hle, testéři a znalci jsou tu. :yes:
10. 2. 2016 14:54
Re: Kombinované údaje
ja ti nekde neco rozporuju?
10. 2. 2016 14:54
Re: Kombinované údaje
je nekde v CR nejaka dalnice kde se da jet konstantne ustalenou rychlosti porad po rovince (aneb laboratorni usek), tedy zadne stoupani ani klesani? ja ti nevim, ale me na energi monitoru auto rekuperuje pokazde kdys pribrzdim nebo kdys jedu z kopce a zaroven nemam potrebu extra zrychlovat, i na D1 to jaksi rekuperuje temer vzdy kdys jedu z kopce, a samozrejme u plug-in hybridu pokud je nabito pred jizdou na tu dalnici, tak mas elektriny na hodne moc kopcu kde to muze pomahat, troufam si rict ze zkusenej ridic by s plne nabitym XC90 T8 na idealni rezim dal Praha- Brno vpohode za 10-12 litru celkove spotreby, tedy 5-6 na 100 ikdys by nebyl zadnou brzdou provozu
10. 2. 2016 14:36
Re: Kombinované údaje
Ale houby jen mě nebaví furt nuceně stavět, zastavím si když chci já a ne že musím kvůli malé nádrži. Dále mám radši "rezervu pro strýčka příhodu", možná sem paranoidní, ale nikdy nevíš, co přijde a třeba do Itálie ani s kanystrem benzínu nesmíš..
Avatar - Googlit
10. 2. 2016 14:16
Re: Kombinované údaje
Ty máš snad nějakou fobii z tankování.
10. 2. 2016 14:03
Re: Kombinované údaje
Tak třeba Cayenne má "výrazně větší dojezd na nádrž." Nejde o to, že bych nestavěl. Někde však čerpací stanice nejsou tak hojné. Když pak máš smůlu a je zavřená... I 85 mě ve velkém SUV štve. A mám radši velkou nádrž než vozit kanystry.
10. 2. 2016 13:49
Re: Kombinované údaje
No a to je právě ono, to hraní si s čísly a vykouzlím se nesmysl. Když pojedu z kopce tak budu mít ještě menší spotřebu, ale až se mi vybije baterka úplně tak to zase bude žrát nesmysl. Proto má smysl se bavit o nějakém ustáleném režimu (třeba to město) a vzít tu skutečnou dlouhodobou spotřebu na celou nádrž. Rázem jsme na 7-8 litrech. Na velký SUV pořád výborná hodnota.

Hybrid samozřejmě potřebuje svoje, a to mu nabízí právě jen to město, resp. trasa kde je hodně rozjezdů, zrychlení a brždění kvůli rekuperaci. Tam je smysl toho elektromotoru, kdy vykrývá hluchá místa spalovacího motoru. Naopak na tý dálnici je to kontraproduktivní, při ustálené jízdě efektivita elektromotorů minimální, ale jízdní vlastnosti to zhoršuje.
10. 2. 2016 13:04
Re: Kombinované údaje
Zase hledáš mezi řádky něco, co tam není. Čerpaček je samozřejmě spousta, zvlášť u nás, ale jsou i místa, kde nejsou zrovna na každém rohu (hned třeba u západních sousedů) a ne každý chce tankovat po cestě na chatu a opět na cestě zpátky (abych předešel domněnkám, tak dotankování do plna, 200km tam, popojíždění na chatě 50km a zase 200km zpátky, takže jedu zpět a opět prázdná nádrž, pokud tedy nechci druhý den do práce hned řešit čerpačku). Tobě třeba nevadí jezdit k pumpě každou jízdu, ale mě ano a jak vidím nejsem sám.

Samozřejmě ať si každý koupí co chce, ale chápu že 50l nádrž u takovýhleho auta je spoustě potenciálních kupců malá a tak jsem s kesumbem souhlasil, nechápu proč se nás neustále snažíš přesvědčit o opaku, že nám "musí stačit"
Avatar - Machýrek
10. 2. 2016 12:58
Re: Kombinované údaje
Ptal ses, tak jsem ti odpovedel. Pokud si myslis, ze nemam pravdu, napis v cem. Zbytek tvyho placani nekomentuju.
10. 2. 2016 12:16
Re: Kombinované údaje
ty ale predpokladas jako by snad po ceste nikde nebyli benzinky, a zrejme taky predpokladas ze majitele techto aut co zacinaj na 2 milionech jako jezdi jen streky nad 500km a jen v jednom kuse, co to je za logiku? proste kdys dochazi stava tak se zastavi u pumpy a naleje se tam dalsi, a to jestli to ma nekde podle papiru dojezd 500 nebo 1000, to resi asi jen nerdi na forech, pipinu co ji to manzel koupi k narozkam nebo bezneho majitele XC90 tohle fakt netrapi :-)

treba me by 50 litrova nadrz byla uplne ukradena, ted mam 65, mel jsem v minulich autech aj 45 a vubec me to nijak "netankovalo" jakou to ma nadrz a jestli s tim ujedu 300 nebo 1000km
10. 2. 2016 11:54
Re: Kombinované údaje
Ale já neříkám, že SUV je do města blbost (je to rozhodně menší blbost než do terénu), ale už teda nechápu proč v Evropě a třebas v Praze určitě, si kupovat 5m dlouhý a 2m široký auto na to, abych s tím jezdil převážně sám do práce (parkování ale i průjezd některých ulic).

No právě pokud to chceš využít i mimo město s naloženým autem na rodinné výlety, na chatu a nebo cestování po Evropě, tak už ta 50l nádrž je omezující a vsadím kalhoty, že 2litrovej benzín bude u takhle těžkého (dle specifikací to jsou u této verze dokonce 3t) a velkého auta nepěkně papkat a dojezd bude pod 500km a znám více lidí, kteří se začínají potit už při ručičce na 1/4 nádrže natož, když se rozsvítí hladové oko..takže to je dalších -100km pro pohodu řidiče/posádky. To že je v ČR nejhustší síť čerpaček ti dává možná dojem, že nádrž a dojezd jsou zanedbatelné veličiny, ale jak je vidět většinu zajímá na autě i toto.
10. 2. 2016 11:11
Re: Kombinované údaje
covece koukam na 5 kvetna a v drtive vetsine aut sedi 1 nebo 2 lide, a to i v SUV, proc by si vlastne nekdo kdo jezdi sam a treba jen ve meste nemel kupovat SUV? dobre se s tim parkuje, nevadej ani vyssi obrubaky ve starsi zastavbe, je z toho dobre vydet, je to bezpecne, ja myslim ze na Prahu (vseobecne mesto) idealni auto, po meste na elektrinu a kdys us se podiva za mesto tak to ma 2 litrovej benzinak co pro beznou jizdu bude plne dostacovat :-)
10. 2. 2016 11:08
Re: Kombinované údaje
za unikat to nikdo nepovazuje a 900 a 1000km je smesne zanedbatelny rozdil, jooo na to se dneska hraje, to jestli se bude tankovat na 850km nebo na 950km, naprosto zdrcujici rozdil ktery totalne rozseka vsechny ridice, a hlavne ty kteri s danym autem travej vetsinu casu ve meste >:D

to ze ta 3 litrova nafta je v Q7 chcipak vlastne ani neni dulezite, hlavni je ze da 1000km na nadrz, hele normalne ti doporucuju si takovych Q7 poridit rovnou 10, nebudes muset k pumpe treba i nekolik tydnu ci mesicu a najezdis vpohode bez tankovani 10 tisic km :-!
10. 2. 2016 11:04
Re: Kombinované údaje
tak 2.1 litru je sice nesmysl, ale uadajne se da na prvnich 100km dosahnout spotreby do 3 litru, samo prvnich 100km je ovlivnitelnych plne nabitou baterku na kterou se da s lehkou nohou ujet cca 40km

problem drtive vetsiny ridicu pak asi bude spise to, ze misto hybridniho modu kde se da relativne "setrit" proste nastavej mod power kterej z auta zdime maximum a spotreba jim proste poleti k 10 litrum i pri bezne jizde, hybrid je proste o stylu jizdy a dne i o vhodne zvolenem jizdnim rezimu
10. 2. 2016 10:42
Re: Kombinované údaje
A co jako? Stále je to obří SUV s váhou dost přes 2t a světlou výškou skoro 1,8m takže v reálnejch podmínkách - tím myslím nebrouzdat pouze po Praze v 1 člověku (k tomu si snad XC90 nikdo nekupuje), je dle mě spotřeba 2,1 i kolem 5l absolutně mimo a ta nádrž hodna malého hatchbacku to zbytečně zabíjí.

PS ano nikdo to auto nenutí, ale ani není důvod si v diskuzi na autowebu neprobrat parametry, které bijí do očí.
Avatar - Machýrek
10. 2. 2016 10:30
Re: Kombinované údaje
Tak treba s minulou generaci Q7 3.0tdi ujedes 1.000 km na jednu nadrz bez problemu mudrlante. Sice ma nadrz na 100 l, ale tenhle parametr si ve sve otazce zanedbal. Pokud tedy srovnavas pouze dojezd, tak to uplne nove Volvo zadny unikat neni.
10. 2. 2016 10:26
Re: Kombinované údaje
Tak ono to není jenom o dvou řidičích, ale vliv to pochopitelně má. Ale jako já si nestěžuju, ta spotřeba je adekvátní, jenom se musím smát jak jsou právě lidi zmasírovný a když vidí nápis hybrid tak budou klidně věřit tomu že to jede za 2 litry, přestože to je dvoutunový monstrum. :-)
10. 2. 2016 10:20
Re: Kombinované údaje
Tak asi nějaká úprava určitě proběhla, jestli je schopná ušetřit 30% nejsem schopnen posoudit, ale každopádně oba víme v jakých relacích se to pohybuje, a že ty údaje volva jsou hodně nadsazené.
10. 2. 2016 10:19
Re: Kombinované údaje
hele ja za to jezdim a tankuju v 99% pripadu u TankONO v CR, a vetsina mich jizd je dalnice a pak mesto, proste co ridic to rozdil, navic v tomto pripade ani ne stejna auta, ac vpodstate stejna technika, holt mas tezkou nohu, ten druhej taky a tak vam to basti :-)
10. 2. 2016 10:18
Re: Kombinované údaje
No tak ono jak říkám, průměr je u hybridu zavádějící slovo, ale dejme tomu že když připočteš kvalitu českého paliva tak to jsou vlastně údaje v cca 10% toleranci toho co jsem psal já, takže to sedí.
10. 2. 2016 10:11
Re: Kombinované údaje
tak jsem koukl na ten sprintmotor, a u RX400h vidim jako nejvetsi prumer 13.19 litru na 100km, to je ta nejhorsi co se tam da najit, mnohem beznejsi je tam prumer okolo 8-9 litru, asi tomu holt davate kapky a pak to holt papka no :-)
10. 2. 2016 10:06
Re: Kombinované údaje
no tak to asi RX450h prodelal oproti 400h sakra nejake zmeny, protoze pokud us se dostanu k 10 litrum, tak to je dalnicnich 160 a dost "agresivni" jizda :-)
10. 2. 2016 10:03
Re: Kombinované údaje
No jasně, to právě píšu, čímž mířím k tomu že slovo průměr u hybridu je nic neříkající veličina, a 5 litrů u xc90 která se dost pere sama se sebou je hodně virtuální číslo.
Avatar - KANKUNEN
10. 2. 2016 10:00
Re: Kombinované údaje
Xoniku, prostě když se nad tím zaslíš, tak přesně jak píšeš musí hybrid fungovat. Ve městě je suprovní, ale na dovču se nehodí.
10. 2. 2016 09:58
Re: Kombinované údaje
V řidiči to právě není, ať jede kdokoliv s kterýmkoliv z těch dvou je to +- stejné. Samozrejmě souhlas že je to pořád těžká kráva s velkým benzínem, a ta jízda je svižná, ale spíš je to o tom že prostě hybrid má svojí efektivitu ve městě (a to adekvátní hmotnosti a motoru), mimo je značně omezená.
10. 2. 2016 09:54
Re: Kombinované údaje
na to je jen jedina odpoved, je to v ridici, Mnichov davame z Prahy ve dvou temer na otocku, ale ja jiz ani v Nemecku nemam potrebu z auta zdimat maximum, proste si jezdim 130-140 max, je jasny ze pokud tomu autu davas kapky a jezdis rychle, tak bastit bude, je to holt vice nez 2 tunove SUV
10. 2. 2016 09:44
Re: Kombinované údaje
Hm já s RX400h a na plnou (cca 55 litrů) to nedojede z Prahy do Munchen (necelých 400km). Takže zatímco ve měste se to v pohodě drží do 10l (super hodnota na tak těžkou krávu a 3,5 benzín), na dálnici kde jsou elektromotory vesměs už dobrý jen na akceleraci to okamžitě skočí na 15-16l. Máme 2x a chovají se oba takhle.
10. 2. 2016 09:41
Re: Kombinované údaje
vyrazne je samozrejme alespon +25%, to jestli se u benzinky musi stavet o 100km dal je rekl bych smesnej rozdil, beztak "do dna" a pak "plna" nebude priklad vetsiny ridicu, ja treba delsi trasy nez 300-350km v kuse ani nejezdim, proste si na delsi trase dam klidne prestavku, a ze by me delalo problem pri tom natankovat? no kdys vam to hosi vadi, tak si to volvo proste nekupujte, sak vam ho nikdo nenuti a konkurence je vic nez dost :-)
10. 2. 2016 09:37
Re: Kombinované údaje
je to plug-in a popisuju nize jak je to s baterkou, takze ano nemam duvod neverit v 5/100 u tehle XC90 T8
10. 2. 2016 09:36
Re: Kombinované údaje
okolo 7 litru davam s hybridem a baterka by mohla bejt klidne 3 nasobna, rychle se vybije a i rychle nabije a obcas jde rekuperace k nicemu protoze aku je jiz plna, takze testum kde uvadi ze jezdili za 5 u plug-in hybridu nemam duvod neverit
10. 2. 2016 09:35
Re: Kombinované údaje
Takze spotreba 7,2 a u XC90 veris 5 litrum?
10. 2. 2016 09:32
Re: Kombinované údaje
ja ridim RX450h, a 900km je zhruba to co s nim jde ujet na 65 litrovou nadrz
10. 2. 2016 09:22
Re: Kombinované údaje
To máš pravdu, pravidelně potkávám Golfa GTE a už jsem viděl na silnici i Passata GTE, ale o zkušební jízdu na víkend už bojuju měsíc a nic..
10. 2. 2016 09:13
Re: Kombinované údaje
To ti tam nějaké plug-iny vypadly (i když nevím, jestli se všechny prodávají i v ČR, ale v EU jich je víc).

Cayenne má volitelně 100 litrů (někde v základu) a Q7 85 (bohužel, v minulé generaci to bylo 100), ale nevím, jestli plug-in hybrid není výjimkou.
10. 2. 2016 09:06
Re: Kombinované údaje
5litru prumer je opet mimo misu, to ma dle spritmonitoru Prius, tenhle obr min jak za 7 jezdit urcite nebude..spis tech 8, co dava dieselova varianta je realnejch

PS kdyz te to tak zajima mam Rav4 2015
10. 2. 2016 09:03
Design zajímavej, ale zbytek...
Design zajímavej, zbytek už pokulhává, hybridem to nevytrhnu. A přitom cena jako má premie.
10. 2. 2016 08:58
Re: Kombinované údaje
Tak vzhledem k tomu, že aktuálně na trhu u nás je z PHEV akorát Outlander, Ampera, Cayenne a Panamera SE a Prius tak PHEV opravdu nemám. Mám nějakou zkušenost s elektromobilem a klasickým hybridem (RX450h). A z toho právě usuzuju, že to Volvo při plném obsazení a dálniční rychlosti 140-150 km/h nedá na tu nádrž ani 400km a to je fakt málo. V případě, že bych na to dal rakev s lyžema nebo případně vlek to půjde s dojezdem úplně do háje. A to mi přijde škoda, protože tohle auto by opravdu mohlo fungovat v příměstským provozu s minimálníma nákladama na palivo a přitom v klidu přejet půl Evropy když je to potřeba.

Jinak MB GLE 500e má 80l stejně jako Cayenne SE hybrid. Audi Q7 má 75L. Takže abych to shrnul, všechny konkurenti ujedou víc. A outech jako je Touareg V6 tdi se 100l nádrží ani nemluvím.

Jinak abych taky odpověděl, aktuálně mám MB SL600 V12, VW Passat B7 a Citroen C4 VTS. A nad PHEV SUV vážně přemýšlím. Líbí se mi koncepce toho Volva víc než u konkurence, ale už míň se mi líbí cena. Aby stálo Volvo stejně jako Cayenne je dost odvážné..
10. 2. 2016 08:54
Re: Kombinované údaje
Co je to výrazně? 1200? 1400? I když by samozřejmě záleželo, co to znamená ten provoz a těžší noha.
10. 2. 2016 08:44
Re: Kombinované údaje
podle nekterych testu se s tim autem da jezdit okolo 5 litru prumer, pri tezsi noze kdy ostatni v provozu budou brzdy okolo 8 litru, tedy na nadrz pujde dat vpohode 900km, klere SUV stejne velikosti da nejak vyrazne vetsi dojezd na nadrz?

predpokladam ze nikdo z vas mudrlantu nema ani SUV ani plug-in hybrid co?
Avatar - KANKUNEN
10. 2. 2016 06:21
To je auto, velká kráva
vhodná díky motoru hlavně do města.
Avatar - speedfred
9. 2. 2016 21:37
Re: pekne
...a celkom ich aj vidím na cestách.
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2016 21:19
pekne
exterier XC90 som chvalil uz pri jeho prvom predstaveni .... tento monumentalny dizajn akoby vytesany do kamena sa skratka podaril....

neviem ci ste si vsimli kolko hran a "zahybov" maju uz svetlomety dnesnych novych aut... ci uz ide o XC90... sportage.... leon... superb.... je az neuveritelne kolko tych roznych hran a uhlov maju dnesne svetlomety v novych autach.... a samozrejme zmensuju sa.... uz to nie su svetla cel pol predku auta ... a zvlast tento krok musim pochvalit ... lebo neraz plati ze cim mensie svetla tym auto lepsie vyzera..... a nova XC90 ma moc sibalske kukadla... oproti starej XC90 je to rozdiel milenia :yes:
9. 2. 2016 20:50
Re: Kombinované údaje
Me se tedy nelibi, ale presne 50l nadrz u takovyhleho mastodonta nechapu. Prestoze je to hybrid tak 2,1 na 100 nemuze myslet vazne ani samotne Volvo >:D
9. 2. 2016 20:25
Re: Kombinované údaje
Také by mě zajímalo, jak k tomu číslu přišli..

Mimochodem docela obsáhlej test je zde:
https://www.youtube.com/watch?…… />
To auto se mi na rozdíl od Q7 líbí a možná bych snesl i tu cenu, ale 50l nádrž už fakt ne..
9. 2. 2016 18:46
Kombinované údaje
Dovolil bych si upozornit že ne všechny údaje a parametry v autech jdou kombinovat. Kombinovaná spotřeba asi smysl má, rovněž i kombinovaný výkon. Nicméně pojem kombinovaný točivý moment je v případě dvou zcela nezávislých motorů absolutní nesmysl, nic takového reálně neexistuje
Takže těch 640 Nm uvedených v článku je hausnumero.