Diesel v osobacich mrtvý není. Právě naopak. Teprve teď začal dávat smysl. Atmosfera je mrtva. Přímovstřiky budou mít už příští rok filtr. Cena motoru se srovná...
Špatný vtip je to, že v našich podmínkách často jezdí na naftu i ti, kteří najezdí méně než těch dvacet tisíc kilometrů, obvykle navíc v obcích. Nehledě na to, že samotná nafta v osobních autech je hnus.
uz davno tato dizlmania mala skoncit... to predizlovanie a pretazovanie dizlov ake nastalo po roku 2000 je uz neunosne.... a teraz vidime dosledky..... v niektorych vacsich mestach sa uz pomaly neda dychat ( ludia sa vozia po meste v dizlovych fabiach, fiestach, octavkach no co k tomu dodat ) ... lebo paradoxne prave v meste jazdi vacsina dizlovych aut ktore su ale urcene skor na dlhe jazdy mimo mesta
ta hybridizacia je prave aj vdaka tomu nezdravemu predizlovaniu uz neodvratna podla mna .... a vcelku slusne nam aj nahradi dizle ... hybridy to nakoniec ovladnu.... a dizle dost mozno casom skoncia uplne
Silne nepresny ? Mas net tak linkuj,
Ja tam taky obrovsky rozdiel nevidim (dokonca aj opacne).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
London Essex lowest price is the same ! So what are you saying windbag ???
Pritom prave v DE je (ne)slusny rozdiel medzi naftou a benzinom. Lenze tu sa plati rocna ekologicka dan (aj sukromne) na auto a ta je pre naftu vyssia.
Predaj benzinovych aut do sukromnej ruky je vyssi ako nafty. Firmy to odpisu a este dostanu 40% zlavu na Passata, takze vezmu naftu aj na 20tkm rocne. :no:
Po 3 rokoch putuje Passat na vychod ako prave zajazdene auto, za cenu vyssiu ako zaplatil prvo-majitel - firma.
Máš to pomýlené. Ti z-mrdi co používají dýzly od Euro4 výš ,škodí lidskému zdraví a tedy i sobě a svým dětem daleko víc. Pod pláštíkem šetření se rýsuje to naše čecháčkovské šetření ať to stojí co to stojí, takže dýzl mámo!! Je mi z vás na zvracení!
Jinak to neumíš viď zoufalče. potřebuješ bany a zákazy a restriktivní daně, žánop?! Jsi chudák protože to neumíš vymyslet jinak.
Takže z toho, že se dobře prodávají diesely obviňujte EU a národní státy v Evropě vybírající neskutečné daně z OBOU paliv.
Jsi silně nepřesný. Jak v US tak v UK je diesel dražší než benzín. Takže jsou tam vytvořeny předpoklady pro nízké prodeje DIESELŮ. Cena je tam zcela zrovnoprávněna. Až na to, že cena paliva v UK je asi 3x vyšší a tím pádem už jde o spotřebu a tu mají diesely nižší.
USA - benzín 1,5 USD versus 2,0 USD nafta (ovšem za galon)
UK - benzín 1,20 UKP versus 1,30 UKP nafta (za litr, hanba !)
Takže z toho, že se dobře prodávají diesely obviňujte EU a národní státy v Evropě vybírající neskutečné daně z paliv.
Tot vcera, VW chce rallycrossovu seriu pre ELEKTROMOBILY, nie pre diesle.
VAG sice nema v praxi pouzitelny hybrid, nie to este elektromobil na urovni napr. Leafu, takze tazko povedat, s cim by chcel sutazit, ale aj snaha sa v pripade VAG musi ocenit.
Jojo, bude umět, až ti nasadí spešl dan na diesl jako v Londýně, tak si to každej spočítá úplně dokonale. A zákaz vjezdu do centra pro všechny diselové plečky co neplní aspon Euro 4 >:D >:D
Neboj, nahodia zvysenu dan na dieslove auta a bude vystarane. Tak ako to ma Nemecko. Aj ked je to teraz pokrutene kvoli CO2.
Majitelia VW brandu by mali platit este viac ...
BTW Inak mas pravdu s tymi cenami, je nacase "zrovnopravnit" dane na mernu energiu paliva.
je v nízkých cenách pohonných hmot. Kdyby měli ceny jako třeba v Británii, už by jim to šrotovalo jinak. To samé u nás, jakmile půjdou ceny opět nahoru, benzín za 40, nafta za 36, tak si to každý, kdo nalítá víc jak 20 tis za rok umí spočítat, co se mu vyplatí více.
To je ten pravý důvod. Skvělý zátah odcpodu, perfektní spotřeba, vynikající jízdní vlastnosti a dokonalá spolehlivost ... a oni budou remcat a poukazovat na nějaké ekoteroristické výmysly... Naše perfektní dízlové motory Vám nedáme ! A jestli se nazlobíme tak nedostanete už ani jeden volcwagen ...