Proč bych je nečetl...nejzásadnější tvá myšlenka je, že Audi by bez Číny chcíplo. Na to zřejmě navazuje ne tak zvrácená myšlenka, že i M-B by bez taxikářů bylo velmi krušno a výsledkem je tvý doporučení pro dročkáře...chcete-li vozit Mammunasakru, kupte si sakra AMG! ;-)
Podívej se na prodeje Audi a BMW v Číně, pak se znovu zkus zamyslet a přijď znovu s čistou myslí vyprávět o tom, jak prodeje v Číně nejsou pro všechny z D3 důležité a jen pro Audi to je klíčový trh. Zbytek co píšeš beru jako veselý oboustranný vtipkování.
To překrucuješ schválně nebo to tak fakt čteš? >:-[]
Jo zbytek můžeme brát...
Napsal sem že narozdíl od BMW a MB je pro 4 o čínskej trh zásadní = což je
Souboj a hon za výkonem BMW a Audi přinesly dost tristní propad kvality předevšim motorů = že to nebereš na tom že to tak je nic nemění. Mercedes jako ztrácel ale viz jeho spolehlivost motorů = radši mírná ztráta
Teď je MB na vzestupu a možná bude větší než si myslíme.
Nejsem nějakej zvláštní fanda ani jedný automobilky D3 = myslim že bych moh bejt i objektivnější než ty ;-)
Podívej se prosím do tabulky a zkus to trošku s rozumem. jestli je některý trh pro D3 zásadní, je to ten a světe div se...evropský. Pro každého z D3 zvlášť i dohromady.
M-B totiž menší prodeje v Číně kryje americkými, v Evropě drobně zaostává a boduje navíc na trzích, který v tabulce nejsou.
Pakliže toto nejsi schopný pochopit, dost bych se v tobě zklamal...z toho vyplývá, jak moc nejsi fanda hvězdy, když si potřebuješ překrucovat prodejní čísla ;-) .
Jo to jo = ale chybu jednoho dodejce prý už nezopakujou a i když se tý info urputně bráníš obecně maj BMW a Audi s poruchovostí motorů daleko větší problémy = dodnes ;-)
Což nepřímo potvrzujou i ty data o spotřebě oleje
Prostě rostly a výkony zvyšovali moc rychle. Teď trochu zpomalili a nejspíš ne z rozmaru ale právě proto že to začalo bejt neudržitelný.
Asi budeš fanda jedný z těch 2 značek s problémama = já to mám jednodušší mně nebere ani jeden z D3 :-)
Nemám problém ani s jednou značkou v rámci D3, ale bližší jsou mi ledviny či kroužky, přesto jsem měl i hvězdu, která mi jen potvrdila, že nejsem cílovka.
A znovu opakuju, ani s jednou značkou jsem neměl problém nejen s olejem nebo spolehlivostí.
Proč furt opakuješ že ty si neměl problém? To přece ve statisících a dneska milionech ročně vyrobenejch vozů nemá vůbec význam! :-!
Můžeš jezdit relativně v klidu s nejporuchovějšim autem na světě a můžeš mít problém s Lexusem nebo motorem Mercedes - což nic nemění na obrovskejch rozdílech v poruchovosti
Neměl jsem jedno auto a rozmanitých motorizací nových aut z řad D3 se kolem mě motá spousta, navíc velmi úzce spolupracuji s klientem, který má prémiovek ve flotile na desítky. A znovu opakuju, nevím o žádných zásadních problémech ;-)
Ehm no i ty desítky sou proti milionum který D3 ročně vyprodukujou nula celá nula nula nula atd.. ;-)
Jestli se ti líp žije ve světě kde sou motory Audi a BMW zhruba stejně poruchový jako ty Mercedesu nebo Lexusu atd. atp už tě nebudu statistikama a přehledama poruchovosti obtěžovat. Dobrý? :-)
Vies ako to hovoril Vladko Mečiar ?
Statistika su presne pocty s nepresnymi cislami ! >:D alebo:
Statistika je ako damske plavky - vela ukazu, ale to podstatne ukryju ! >:D >:D >:D >:D
Za mna plus moje okolie mozem skonstatovat extremne potesitelne fakty:
OOOO takmer bez straty kyticky, akurat ta moja davna prihoda s prevodovkou na staru A6 4.2 quattro, a znamy a jeho 1.gen Allroad - vaky na vzduch. podvozku, plus ta rozvadzacia "kocka" tlaku vzduchu.
Drobne problemy typu civky zapalovania na A8 3.7 quattro nestoja za rec.
Ostatne uplne v poriadku. Dokonca ti, ktori jazdia Audi naftu s nou nemali a nemaju ziaden problem. Benzinaky tiez.
"Baworaci" - podobne, obcas nieco pohneva, ale ziaden extrem typu vysypany motor alebo podobne. Akurat si obcas postazuju ( 2ja X5 a X6-kari ) na nekvalitu a vrzganie v interieri... :*)
MB uz ani neviem ci niekto sedla, zato poznam aj majitelov nejakych Lexov a ti su tiez spokojni, len obcas mi pripadaju ako "antivodici"... >:-[] Rozoberat neidem, naaaahodou by sa to ku nim dostalo a nestoji mi to za to... :-!
Na A4 B8 TDI z roku 2009 jsem najel bez poruchy 300tkm ;-) . Byl to jeden z prvních kusů Avantu. A nebyl to jediný motor tohoto typu, co jsem kupoval na firmu.
Statistiky jsou krásná věc, když ale můžeš porovnat s realitou a nesedí, pak někde bude chyba. Asi statistická >:-[]
No, už se o tom dohadujeme po několikáté. V tomhle souhlasím s Hammunasakrou- jedna zkušenost moc neřekne. Pokud se podle jedné statistiky podělá u Audi jeden motor z 27, pak máš pořád slušnou šanci se vejít do těch zbylých 26.Ale o tom, jak si stojí motor spolehlivostí ve srovnání s konkurencí tvoje zkušenost nic neřekne. ;-)
Co je to mnohonásobných?? ;-) 2,0TDI se prodaly minimálně statisíce.
Pamatuji si dobře, jak jsi se (stejně jako já) vysmíval jednomu zdejšímu, co popíral problémy 1,2 TSI . Jeho zkušenost i jeho okolí tvrdila, že je to motor bez vážných problémů ;-)
Vada 1,2TSI byla všeobecně známá, i v rodině se přihodila, geneze oprav byla až úsměvná. K podobným krokům (tedy nutné svolávačce) jsem u Audi, BMW nebo M-B přizván nebyl a hlavně to nevím ani ze svýho okolí. A to opravdu není málo aut (včetně firemních flotil).
Samozřejmě mám na mysli všechny pojišťovny které se takovým pojištěním zabývají.
A i kdyby v tom byly všechny takové, pořád máš spoustu majitelů, kteří takové pojištění nemají, viz např. situace u nás.
JJ vzpomínám si x měsíců dozadu, dokonce i pár let dozadu, kdy pod testem červeného CLS místní guru kdákali jak MB ujel vlak, že už konkurenci nedožene a HLE on jí předehnal :D...abych nebyl moc rejpavej... neříkejme hop, každopádně úspěch a s náběhem nového E jsem 2x tolik zvědav.
To nevíš, že MB ujel vlak, protože má prý málo výkonné motory, s tím souvisí samozřejmě jeho amatérismus, protože prý je mooooooc důležité, aby motor vycucnul z objemu maximální výkon. Jo a Audi už MB převálcovalo dávno. Je to totiž těmi laserovými diodami. Jde o zcela zásadní nezbytné vybavení a výrobce, který toto nenabízí je prostě nula a soupeřit může leda s Dacii >:-[] Koncern vítězí (to přece vždy), na záda mu dýchá BMW, no a MB teď svádí tvrdý boj s luxusními výbavami LaK, Vignale a Initiale Paris. Infiniti a Acura mu už utekli a ty nikdy nikdy nedožene >:-[]
Ty jsi takový malý číselný teoretik...takže M-B bez USA nebo jak? Tyhle povídky mě dostávají. A tvá snaha si poměřovat neustále pindíka přes silonový tepláky s kýkomliv, hlavně na dálku, pak taky :-)
U M-B je to aktuálně pochopitelný...C, GLC, E a S nový, velký prodeje jim dělají předokolky a jednotný S-design. A jestli ho někdo odepsal? Jedině neználci, kteří tu odepisují Audi (FL A3, nová A6, A8, Q5, Q2) nebo BMW (nové 5er, X2, X3, nástupce 3er, která si stále poradí s konkurencí...)
To nejsou povídky, ale realita. Audi těží z toho, že první s VW kývli Číně na postupné předávání know how a nechali si přidělit místního partnera pro výrobu. Daimler pak na to po 10 letech musel přistoupit také. Pokud nechtěl být v konkurenční nevýhodě. A je taky pravda, že nikdo není tak závislí na jednom trhy jako Audi v Číně.
Ty jsi přímo globální ekonom! Čína je obrovským trhem a je-li tam Audi úspěšnější než jiní, pak zvolilo lepší strategii při možný vyrovnanosti produktů. Podobný vyselektování jednoho trhu by se dalo aplikovat ve všech případech D3.
Takže z tohoto prdu tu hvězdno nebude. Btw...máš děsný pravopYs! ;-)
A jistěže můžeš selektovat, v NA je situace podobná, ale obrácená. Tedy M-B vede o téměř stejné kusy nad Audi, jako to v Číne nad M-B. Navíc zatímco Audi v USA rostlo, M-B padal.
Jistě, a za pozice Audi v Evropě (v rámci D3) mohou samozřejmě taky Číňané. >:-[]
Někteří MB-funs jsou z těch čísel tak překvapeni, že si zřejmě přestávají uvědomovat, že jde pouze o čtvrtletní čísla, a to ještě z těch tří měsíců bylo poslední dva měsíce lepší BMW. Nehledě na to, že pozici globální čtvrtletní jedničky si MB vybojoval jednoznačně především zvýšením prodejů v Číně, tedy díky trhu, kterým tady mnozí v případě jiných značek nelogicky "pohrdají". V Evropě je MB dál (dlouhodoběji) poslední v rámci D3.
Globálně to úspěch MB bezpochyby je, ale s černobílými závěry, které se tu na základě tohoto článku objevují, bych byl zatím zdrženlivější. ;-)
Za nárůstem prodejů je potřeba vidět nejen prestižní a úspěšnou ikonu lux třídy (S-klasse), ale hlavně FWD modely, kdy s předchozími A a B verzemi byl M-B naprosto na chvostu.
Dnes je obzvlášť A-Klasse hezky tvarovaný tradičně pojatý stylový hatch, což nemálo zákazníků přitáhlo.
Já psal něco o eSku, kde??? Ale už jsem si u tebe zvykl, že když ti něco v mé reakci vyloženě chybí, domyslíš si to dle svých potřeb.
Každý model v rámci D3 má prodeje ovlivněné načasováním generační obměny, na kterou ve třídě eSka aktuálně čeká A8. S tím co nabízí odcházející A8 dnes, logicky může jen těžko rovnocenně konkurovat podstatně novějším modelům MB/BMW.
Pokud fakt neumíš číst ve statistikách tak ti tuhle vysvětlim: Bez Číny by Audi bylo dost out :-)
I když odmítáš věřit že se motory BMW a Audi kvalitou hodně zhoršily [odkaz] statistika je v tomhle hodně jednoznačná = poruchovost je až tristní. Tohle to tak trochu potvrzuje [odkaz] ;-)
To nevadí...zhubneš. K tvý nepodložený teorii...o co by bylo víc aut než konkurence v Číně? Nevěřím, že ti to v káblech nedotéká, jen ta potřeba se vymezit proti nenáviděný značce je prostě silnější.
Tebou prezentovaný statistiky se občas hodí do krámu a občas ne. Opět...až přestaneš teoretizovat, pak diskutujme. Neznám nikoho, kdo by v Audi nebo M-B měnil v záruce motor, ale jednoho co v E250CDI tuto proceduru zažil dvakrát naopak velmi dobře.
Spotřeba oleje D3 ve vztahu k prodejům? Nevím, tak daleko jsem zatím do tématu neperforoval >:-[]
V BMW, Audi ani M-B jsem obvykle doléval pár tkm před servisem a to jen preventivně. Nejvíc na jednom motoru jsem kupříkladu najel v Audi.
Mám-li to brát jako poklonu jak jsem úžasný řidič, se skromností sobě vlastní a ruměncem na tváři tvůj obdiv ke mě přijímám. :*);-)
jelikož BMW už dlouho nepředstavilo hezké auto, a zatímco je MB v designu poslední dobou docela odvážný, tak BMW působí usedle až "obtloustle" - subjektivní pohled.
Presne tak. Človek nemôže súdiť podľa seba, či je fandom BMW alebo Audi. Dizajnovo je mercedes z nich najšportovejší a reálne je najmenej športovým vozidlom s uprednostnením komfortu. Ak postavím vedľa seba E a BMW 5 ...jednoznačne dynamickejším dojmom pôsobí mercedes. Malé modely od BMW nie sú žiadným skvostom na oko, na rozdiel od mercedesu. V globále sú ale konkurenti iba BMW s Mercedesom... mnohí zákazníci dávajú audi o stupienok nižšie (s audi nemám osobne ani najmenšiu skúsenosť, neviem posúdiť) Ak si pôjde kúpiť auto žena , tak asi jej skôr učaruje mercedes - baby majú na háku jazdu v extréme, hľadajú solídnosť, eleganciu a komfort... a nečítajú fóra takéhoto druhu >:D
Člověk nemůže soudit podle sebe, ale E působí dynamičtěji než 5er. To jsi si hezky zaprotiřečil.
Mno, C-Klasse je třeba podle mě vysoká, úzká, baculatá...jako brambora. Oproti ní je F30 štíhlá, placatá a široká. F10 pak je i přes svůj věk stále krásně štíhlá a proporčně vyvážená, nové E jsem ještě neviděl, takže se soudy počkám, ale to původní nevypadalo hezky před FL a po něm se situace ještě zhoršila.
Tolik můj názor a který z nás dvou má pravdu? Oba, protože každý tvary vnímá jinak.
:yes:
presne toto som myslel... dizajn nedokáže posúdiť ani pán boh - vždy je to subjektívne. Každý dizajnér len dúfa, že sa trafí do vkusu väčšiny zákazníkov. Potom o jeho výsledku vypovedajú predajné čísla. Jeden blondýnky , druhý brunetky... Všetky fabriky sú presvedčené, že práve to ich je úplne naj a ľudia sa potrhajú, ale trh si to pekne vyseparuje. Tak ako je to tohto roku o dva roky to môže byť celkom inak...
Mne úplne stačí dôvod na ku kúpe niektorých vecí, že sa mi jednoducho páčia a ostatné vlastnosti dám do úzadia ( ženy pri oblečení nakupujú ako? >:D ). Preto považujem ľudí ospevujúcich dizajn nejakého výrobku a neakceptovanie vkusu ihého za úplných tupáňov. A presviedčať niekoho iného, že to čo sa páči mne, má sa páčiť aj tebe je je choré...
Preto som rád, keď niekto napíše ako ty, presný opak, bez toho, že by sa ma snažil presvedčiť o opaku.... aj tak sa dá o dizajne viesť iba "krčmová debata".
PS: v robote mám jedného chlapíka, čo je presvedčený o dizajnérskej dokonalosti automobilky vw a taký golf je stelesnenie emócii... >:D ... a nech je
Design dokáže zhodnotit majorita. MB a ani jiné značky obvykle nedají na rady diskutérů na auto.cz ale hodnocení zákazníků nebo potenciálních zákazníků. Kdo tady jezdí něčím z D3 a co je zároveň nové, nekupoval to jako ojetinu, není to firemní, atd...?
Jo, tak nějak. Náš exhibicionistický zeměpisář nás vždycky upozorňoval, že udávaný počet obyvatel automaticky neodpovídá počtu lidí, protože mezi obyvatele se počítají i ženy. 8-s
LOL:)
každopádně gratulace Mercedesu, moc se mi jich líbí, jezdit bych nechtěl skoro žádnej, s výjimkama /géčko, S-coupé/:)
jednou jsi dole, jednou nahoře, tak už to na světě chodí...
Jenže to o čem se píše v článku žádnou aktuální (prodejní) výjimečnost MB (v rámci D3) nedokazuje, nehledě na to, že jde zatím o jediný kvartál. Pouze to naznačuje, že ani MB nemusí být na třetím/druhém/prvním místě (v prodejích v rámci D3) stabilně...
Pokud je MB něčím opravdu výjimečný, pak je to tradice, a tu mu prodejní čísla nezmění.