Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Souboj luxusu: Po prvním čtvrtletí přeskočil Mercedes rivala BMW

Audi, BMW a Mercedes tvrdě bojují o titul nejprodávanější luxusní značky světa. Letos zatím triu vévodí trojcípá hvězda.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 19:10
Zajímavý výsledky
Ešte nedávno odepisovanej Mercedes :yes: :yes:

Audi bez Číny :no: :-|
Rozbalit vlákno
82
13. 4. 2016 19:22
Re: Zajímavý výsledky
Kdo odepisoval Mercedes, je jouda, kterej nic neví.
To platí už 130 let :-! :-!
A to najede nový E....
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 20:39
Re: Zajímavý výsledky
Jo nový Éčko vypadá dost dobře :yes: :yes: :-)
14. 4. 2016 07:27
Re: Zajímavý výsledky
Jo, taxikari si budou cvachtat.
Avatar - fOE
14. 4. 2016 07:57
Re: Zajímavý výsledky
Ti movitejsi, ti mene moviti si cvachtaj uz od superbu.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 10:32
Re: Zajímavý výsledky
Budu muset jezdit tágem častějš [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: >:-[]
14. 4. 2016 11:46
Re: Zajímavý výsledky
Ano, nejtypičtější specifikace taxíku >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 11:50
Re: Zajímavý výsledky
Tak k tomu neni co dodat :yes: >:D

Ty celý vlákna číst nebudeš a nebudeš žejo >:-[]
14. 4. 2016 11:54
Re: Zajímavý výsledky
Proč bych je nečetl...nejzásadnější tvá myšlenka je, že Audi by bez Číny chcíplo. Na to zřejmě navazuje ne tak zvrácená myšlenka, že i M-B by bez taxikářů bylo velmi krušno a výsledkem je tvý doporučení pro dročkáře...chcete-li vozit Mammunasakru, kupte si sakra AMG! ;-)

Skvěle to do sebe zapadá, linii držíš! ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 11:57
Re: Zajímavý výsledky
Proč chcíplo? :-| Jen je pro Audi narozdíl od BMW a MB Čína zásadní trh = toť vše :-!

Kdes to vyčet?! 8-s

Náhodou sou taxíky.. [odkaz] :-)

No a protože i tohle ti musim vysvětelit tak: Nový E dle všeho a dle těch odkazů a mnoha dalších zdrojů vypadá dost dobře = to je celý ;-)

Dík = vim :-)

Ty taky >:-[]
14. 4. 2016 12:24
Re: Zajímavý výsledky
Podívej se na prodeje Audi a BMW v Číně, pak se znovu zkus zamyslet a přijď znovu s čistou myslí vyprávět o tom, jak prodeje v Číně nejsou pro všechny z D3 důležité a jen pro Audi to je klíčový trh. Zbytek co píšeš beru jako veselý oboustranný vtipkování.

U čtyř kroužků ale vědomě přestřeluješ ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:35
Re: Zajímavý výsledky
Kdes to zase vyčet! >:D

To překrucuješ schválně nebo to tak fakt čteš? >:-[]

Jo zbytek můžeme brát...

Napsal sem že narozdíl od BMW a MB je pro 4 o čínskej trh zásadní = což je

Souboj a hon za výkonem BMW a Audi přinesly dost tristní propad kvality předevšim motorů = že to nebereš na tom že to tak je nic nemění. Mercedes jako ztrácel ale viz jeho spolehlivost motorů = radši mírná ztráta
Teď je MB na vzestupu a možná bude větší než si myslíme.

Nejsem nějakej zvláštní fanda ani jedný automobilky D3 = myslim že bych moh bejt i objektivnější než ty ;-)
14. 4. 2016 12:59
Re: Zajímavý výsledky
Podívej se prosím do tabulky a zkus to trošku s rozumem. jestli je některý trh pro D3 zásadní, je to ten a světe div se...evropský. Pro každého z D3 zvlášť i dohromady.
M-B totiž menší prodeje v Číně kryje americkými, v Evropě drobně zaostává a boduje navíc na trzích, který v tabulce nejsou.

Pakliže toto nejsi schopný pochopit, dost bych se v tobě zklamal...z toho vyplývá, jak moc nejsi fanda hvězdy, když si potřebuješ překrucovat prodejní čísla ;-) .
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 13:02
Re: Zajímavý výsledky
No tak nic :-)

Co ta spotřeba oleje? ;-)
14. 4. 2016 13:07
Re: Zajímavý výsledky
Jinou reakci jsem nečekal. K oleji jsem ti napsal svý, zkus číst celá vlákna :-! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 13:08
Re: Zajímavý výsledky
:yes: :yes: >:D

Vidim že mý slova sou pro tebe inspirací = bohužel ty důležitý zrovna ne - a naopak >:-[]
14. 4. 2016 13:01
Re: Zajímavý výsledky
U R4 to byl právě M-B s obrovskými problémy u 250CDI :-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 13:06
Re: Zajímavý výsledky
Jo to jo = ale chybu jednoho dodejce prý už nezopakujou a i když se tý info urputně bráníš obecně maj BMW a Audi s poruchovostí motorů daleko větší problémy = dodnes ;-)

Což nepřímo potvrzujou i ty data o spotřebě oleje

Prostě rostly a výkony zvyšovali moc rychle. Teď trochu zpomalili a nejspíš ne z rozmaru ale právě proto že to začalo bejt neudržitelný.

Asi budeš fanda jedný z těch 2 značek s problémama = já to mám jednodušší mně nebere ani jeden z D3 :-)
14. 4. 2016 13:25
Re: Zajímavý výsledky
Nemám problém ani s jednou značkou v rámci D3, ale bližší jsou mi ledviny či kroužky, přesto jsem měl i hvězdu, která mi jen potvrdila, že nejsem cílovka.

A znovu opakuju, ani s jednou značkou jsem neměl problém nejen s olejem nebo spolehlivostí.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 13:28
Re: Zajímavý výsledky
Proč furt opakuješ že ty si neměl problém? To přece ve statisících a dneska milionech ročně vyrobenejch vozů nemá vůbec význam! :-!

Můžeš jezdit relativně v klidu s nejporuchovějšim autem na světě a můžeš mít problém s Lexusem nebo motorem Mercedes - což nic nemění na obrovskejch rozdílech v poruchovosti
14. 4. 2016 13:41
Re: Zajímavý výsledky
Neměl jsem jedno auto a rozmanitých motorizací nových aut z řad D3 se kolem mě motá spousta, navíc velmi úzce spolupracuji s klientem, který má prémiovek ve flotile na desítky. A znovu opakuju, nevím o žádných zásadních problémech ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 13:44
Re: Zajímavý výsledky
Ehm no i ty desítky sou proti milionum který D3 ročně vyprodukujou nula celá nula nula nula atd.. ;-)

Jestli se ti líp žije ve světě kde sou motory Audi a BMW zhruba stejně poruchový jako ty Mercedesu nebo Lexusu atd. atp už tě nebudu statistikama a přehledama poruchovosti obtěžovat. Dobrý? :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2016 13:51
Re: Zajímavý výsledky
Vies ako to hovoril Vladko Mečiar ?
Statistika su presne pocty s nepresnymi cislami ! >:D alebo:
Statistika je ako damske plavky - vela ukazu, ale to podstatne ukryju ! >:D >:D >:D >:D

Za mna plus moje okolie mozem skonstatovat extremne potesitelne fakty:
OOOO takmer bez straty kyticky, akurat ta moja davna prihoda s prevodovkou na staru A6 4.2 quattro, a znamy a jeho 1.gen Allroad - vaky na vzduch. podvozku, plus ta rozvadzacia "kocka" tlaku vzduchu.
Drobne problemy typu civky zapalovania na A8 3.7 quattro nestoja za rec.
Ostatne uplne v poriadku. Dokonca ti, ktori jazdia Audi naftu s nou nemali a nemaju ziaden problem. Benzinaky tiez.
"Baworaci" - podobne, obcas nieco pohneva, ale ziaden extrem typu vysypany motor alebo podobne. Akurat si obcas postazuju ( 2ja X5 a X6-kari ) na nekvalitu a vrzganie v interieri... :*)
MB uz ani neviem ci niekto sedla, zato poznam aj majitelov nejakych Lexov a ti su tiez spokojni, len obcas mi pripadaju ako "antivodici"... >:-[] Rozoberat neidem, naaaahodou by sa to ku nim dostalo a nestoji mi to za to... :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 13:54
Re: Zajímavý výsledky
Neni nad to kvalitu a poruchovost desítek milionů kusů posuzovat podle vlastní zkušenosti :yes: :-)

Já jel jednou v Citroenu a bylo to až překvapivě dobrý = asi to bude dost dobrá automobilka >:-[]
14. 4. 2016 14:08
Re: Zajímavý výsledky
Shazuješ jen sebe Sakro ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 14:13
Re: Zajímavý výsledky
Že se snažim vysvětlit tak prostou věc? Asi jo :-)
Avatar - _Karel_
14. 4. 2016 14:58
Re: Zajímavý výsledky
o kterých motorech u Audi mluvíš? Nehádám se, ale mám za to, že problémy jsou jen se čtyřválci?
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:03
Re: Zajímavý výsledky
Obecně = v celkový statistice poruchovosti motorů dopadli katastrofálně. BMW zrovnatak. Mercedes naopak velmi dobře
14. 4. 2016 15:10
Re: Zajímavý výsledky
Na A4 B8 TDI z roku 2009 jsem najel bez poruchy 300tkm ;-) . Byl to jeden z prvních kusů Avantu. A nebyl to jediný motor tohoto typu, co jsem kupoval na firmu.

Statistiky jsou krásná věc, když ale můžeš porovnat s realitou a nesedí, pak někde bude chyba. Asi statistická >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:20
Re: Zajímavý výsledky
Nevtipný = sorry naprosto mimo realitu si ty :-!
14. 4. 2016 15:23
Re: Zajímavý výsledky
Realita je pofidérní tabulka, lišící se výsledky od každýho jednotlivýho zpracovatele? Tak to je pro mě max virtuální realita :-! >:-[]
Avatar - _Karel_
14. 4. 2016 15:34
Re: Zajímavý výsledky
No, už se o tom dohadujeme po několikáté. V tomhle souhlasím s Hammunasakrou- jedna zkušenost moc neřekne. Pokud se podle jedné statistiky podělá u Audi jeden motor z 27, pak máš pořád slušnou šanci se vejít do těch zbylých 26.Ale o tom, jak si stojí motor spolehlivostí ve srovnání s konkurencí tvoje zkušenost nic neřekne. ;-)
14. 4. 2016 15:38
Re: Zajímavý výsledky
V pořádku, vy máte názor dle tabulek, já na základě mnohonásobných zkušeností vlastních i obchodních partnerů nebo kamarádů.

Osobně se domnívám, že to je hlavně o blbuvzdornosti motorů. Ne o faktický spolehlivosti. ;-)
Avatar - _Karel_
14. 4. 2016 16:08
Re: Zajímavý výsledky
Co je to mnohonásobných?? ;-) 2,0TDI se prodaly minimálně statisíce.
Pamatuji si dobře, jak jsi se (stejně jako já) vysmíval jednomu zdejšímu, co popíral problémy 1,2 TSI . Jeho zkušenost i jeho okolí tvrdila, že je to motor bez vážných problémů ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 16:36
Re: Zajímavý výsledky
To nebudou statisíce. Jen těch fejknutejch sou miliony! ;-)
15. 4. 2016 07:50
Re: Zajímavý výsledky
Vada 1,2TSI byla všeobecně známá, i v rodině se přihodila, geneze oprav byla až úsměvná. K podobným krokům (tedy nutné svolávačce) jsem u Audi, BMW nebo M-B přizván nebyl a hlavně to nevím ani ze svýho okolí. A to opravdu není málo aut (včetně firemních flotil).
Avatar - white label
14. 4. 2016 15:46
Re: Zajímavý výsledky
To je pravda, ale jedinou, opravdu přesnou, statistiku poruchovosti motorů má logicky konkretní výrobce/automobilka.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:54
Re: Zajímavý výsledky
To jo ale k těm se bohužel nedostanem :-|

Což je velká škoda = asi by to bylo hodně zajímavý čtení >:-[]
Avatar - _Karel_
14. 4. 2016 16:04
Re: Zajímavý výsledky
Jen z doby záruky, takže bohužel jen částečně vypovídající. Navíc se asi veřejně nepochlubí v případě špatných výsledků.
Avatar - white label
14. 4. 2016 16:58
Re: Zajímavý výsledky
Právě o to jde, že se s poruchami logicky nebudou nikde chlubit.
Jiné statistiky tak mají zdroje informací velmi omezené/zkreslené.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 17:29
Re: Zajímavý výsledky
Zrovna ta pojišťovna mi přijde docela slušnej zdroj
Avatar - white label
14. 4. 2016 17:50
Re: Zajímavý výsledky
Jedna pojišťovna?
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 17:52
Re: Zajímavý výsledky
Znáš lepší zdroj než data pojištovny?

Mimochodem ta statistika motorů olejožroutů se docela kreje se statistikou nejporuchovějších motorů :-!
Avatar - white label
14. 4. 2016 19:54
Re: Zajímavý výsledky
Kdyby to byla data komplet ze všech pojišťoven..., nebo aspoň skoro ze všech.
Avatar - _Karel_
14. 4. 2016 20:17
Re: Zajímavý výsledky
...tak by byla k ničemu. Protože jen velmi málo pojišťoven se zabývá krytím technických poruch.
Avatar - white label
14. 4. 2016 20:23
Re: Zajímavý výsledky
Samozřejmě mám na mysli všechny pojišťovny které se takovým pojištěním zabývají.
A i kdyby v tom byly všechny takové, pořád máš spoustu majitelů, kteří takové pojištění nemají, viz např. situace u nás.
Avatar - MarTin1
13. 4. 2016 22:51
Re: Zajímavý výsledky
JJ vzpomínám si x měsíců dozadu, dokonce i pár let dozadu, kdy pod testem červeného CLS místní guru kdákali jak MB ujel vlak, že už konkurenci nedožene a HLE on jí předehnal :D...abych nebyl moc rejpavej... neříkejme hop, každopádně úspěch a s náběhem nového E jsem 2x tolik zvědav.
14. 4. 2016 04:32
Re: Zajímavý výsledky
Předehnal, zvlášť tu vrtulovou, M-B prodává tolik FWD modelů, že se ho teď BMW bude snažit dohnat. Tahle vítězství jsou vážně "potěšitelná". ;-)
14. 4. 2016 09:42
Re: Zajímavý výsledky
To nevíš, že MB ujel vlak, protože má prý málo výkonné motory, s tím souvisí samozřejmě jeho amatérismus, protože prý je mooooooc důležité, aby motor vycucnul z objemu maximální výkon. Jo a Audi už MB převálcovalo dávno. Je to totiž těmi laserovými diodami. Jde o zcela zásadní nezbytné vybavení a výrobce, který toto nenabízí je prostě nula a soupeřit může leda s Dacii >:-[] Koncern vítězí (to přece vždy), na záda mu dýchá BMW, no a MB teď svádí tvrdý boj s luxusními výbavami LaK, Vignale a Initiale Paris. Infiniti a Acura mu už utekli a ty nikdy nikdy nedožene >:-[]
Avatar - Individualita
14. 4. 2016 09:54
Re: Zajímavý výsledky
>:D >:D >:D
14. 4. 2016 10:42
Re: Zajímavý výsledky
LED u audi je tema c. 1 poznam cloveka co vratil fungel novu A6 lebo nemala tie smerovky co sa rozsvecuju postupne. Nemas led nemas audi.
14. 4. 2016 11:02
Re: Zajímavý výsledky
Ano, člověk, který obvykle umí vydělat a má nějaký rozhled postaví svý preference na jezdících směrovkách...takoví jsou všichni audináři :yes: >:-[]
14. 4. 2016 04:30
Re: Zajímavý výsledky
Ty jsi takový malý číselný teoretik...takže M-B bez USA nebo jak? Tyhle povídky mě dostávají. A tvá snaha si poměřovat neustále pindíka přes silonový tepláky s kýkomliv, hlavně na dálku, pak taky :-)

U M-B je to aktuálně pochopitelný...C, GLC, E a S nový, velký prodeje jim dělají předokolky a jednotný S-design. A jestli ho někdo odepsal? Jedině neználci, kteří tu odepisují Audi (FL A3, nová A6, A8, Q5, Q2) nebo BMW (nové 5er, X2, X3, nástupce 3er, která si stále poradí s konkurencí...)

;-)
14. 4. 2016 05:52
Re: Zajímavý výsledky
To nejsou povídky, ale realita. Audi těží z toho, že první s VW kývli Číně na postupné předávání know how a nechali si přidělit místního partnera pro výrobu. Daimler pak na to po 10 letech musel přistoupit také. Pokud nechtěl být v konkurenční nevýhodě. A je taky pravda, že nikdo není tak závislí na jednom trhy jako Audi v Číně.
14. 4. 2016 07:34
Re: Zajímavý výsledky
Ty jsi přímo globální ekonom! Čína je obrovským trhem a je-li tam Audi úspěšnější než jiní, pak zvolilo lepší strategii při možný vyrovnanosti produktů. Podobný vyselektování jednoho trhu by se dalo aplikovat ve všech případech D3.

Takže z tohoto prdu tu hvězdno nebude. Btw...máš děsný pravopYs! ;-)
14. 4. 2016 07:41
Re: Zajímavý výsledky
Nic selektovat nemůžeš. Další takový trh není.Pravopis je mobilní.
14. 4. 2016 07:54
Re: Zajímavý výsledky
Závislí(ý) ;-)

A jistěže můžeš selektovat, v NA je situace podobná, ale obrácená. Tedy M-B vede o téměř stejné kusy nad Audi, jako to v Číne nad M-B. Navíc zatímco Audi v USA rostlo, M-B padal.

Toliko k suchým číslům.
Avatar - white label
14. 4. 2016 11:58
Re: Zajímavý výsledky
Jistě, a za pozice Audi v Evropě (v rámci D3) mohou samozřejmě taky Číňané. >:-[]
Někteří MB-funs jsou z těch čísel tak překvapeni, že si zřejmě přestávají uvědomovat, že jde pouze o čtvrtletní čísla, a to ještě z těch tří měsíců bylo poslední dva měsíce lepší BMW. Nehledě na to, že pozici globální čtvrtletní jedničky si MB vybojoval jednoznačně především zvýšením prodejů v Číně, tedy díky trhu, kterým tady mnozí v případě jiných značek nelogicky "pohrdají". V Evropě je MB dál (dlouhodoběji) poslední v rámci D3.
Globálně to úspěch MB bezpochyby je, ale s černobílými závěry, které se tu na základě tohoto článku objevují, bych byl zatím zdrženlivější. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:06
Re: Zajímavý výsledky
V Evropě má MB největší nárůst - opět ;-)
Avatar - white label
14. 4. 2016 12:10
Re: Zajímavý výsledky
Přesto je v Evropě (stejně jako v Číně) stále poslední v rámci D3. Takže tady měl (a stále ještě má) co dohánět.
14. 4. 2016 12:11
Re: Zajímavý výsledky
Za nárůstem prodejů je potřeba vidět nejen prestižní a úspěšnou ikonu lux třídy (S-klasse), ale hlavně FWD modely, kdy s předchozími A a B verzemi byl M-B naprosto na chvostu.
Dnes je obzvlášť A-Klasse hezky tvarovaný tradičně pojatý stylový hatch, což nemálo zákazníků přitáhlo.
Avatar - white label
14. 4. 2016 12:15
Re: Zajímavý výsledky
Jasně, nová řada A a její deriváty slaví tržní úspěch, o tom žádná...
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:16
Re: Zajímavý výsledky
Zatimco eSko je propadák a teď to vypadá že ho bude následovat Ečko >:-[]

Trochu vážně = já to s budoucností Mercedesu vidim docela optimisticky. To už tak bejvá že když se dva perou třetí se směje [odkaz] ;-)
Avatar - white label
14. 4. 2016 12:25
Re: Zajímavý výsledky
Já psal něco o eSku, kde??? Ale už jsem si u tebe zvykl, že když ti něco v mé reakci vyloženě chybí, domyslíš si to dle svých potřeb.
Každý model v rámci D3 má prodeje ovlivněné načasováním generační obměny, na kterou ve třídě eSka aktuálně čeká A8. S tím co nabízí odcházející A8 dnes, logicky může jen těžko rovnocenně konkurovat podstatně novějším modelům MB/BMW.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:40
Re: Zajímavý výsledky
Diskutovali ste že nárůst MB je předevšim u levnejch modelů = no ono mu to de dobře i nahoře a nový E by to mohlo potvrdit - to je celý :-!

Jo ten 2. odstavec to potvrzuje souhlasim
Avatar - white label
14. 4. 2016 12:44
Re: Zajímavý výsledky
U nového Ečka tomu pochopitelně nebude jinak, až po něm přijde generační obměna 5er/A6.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:57
Re: Zajímavý výsledky
Jj na novou 5ku sem zvědavej :yes: :-)
Avatar - white label
14. 4. 2016 12:28
Re: Zajímavý výsledky
Já vidím dlouhodobě optimisticky budoucnost celé D3 (o Porsche nemluvě), nebo máš pocit, že má někdo z nich důvod stěžovat si na prodeje?
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:38
Re: Zajímavý výsledky
To ani náhodou! Ale souběžně s růstem se jim snížila kvalita :-!

Porsche, Audi i BMW - motorů a docela dost :no: :-|

Mercedes je v tomhle směru výjímkou
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:38
Re: Zajímavý výsledky
To ani náhodou! Ale souběžně s růstem se jim snížila kvalita :-!

Porsche, Audi i BMW - motorů a docela dost :no: :-|

Mercedes je v tomhle směru výjímkou
14. 4. 2016 13:04
Re: Zajímavý výsledky
JJ, takový 250CDI byl a je přímo držák >:-[]
Avatar - white label
14. 4. 2016 13:12
Re: Zajímavý výsledky
Zase na druhou stranu "ideální" motorizace do eSklády... ;-)
14. 4. 2016 12:28
Re: Zajímavý výsledky
Kde kdo napsal, že S je propadák?

Jasně, Audi s BMW si jdou po krku a tebou identifikovaný solitér roste, zatímco prvně jmenovaní se propadají. >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:36
Re: Zajímavý výsledky
S ironií a nadsázkou já :-)

Jo ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 10:36
Re: Zajímavý výsledky
Sem spíš velkej >:-[]

Pokud fakt neumíš číst ve statistikách tak ti tuhle vysvětlim: Bez Číny by Audi bylo dost out :-)

I když odmítáš věřit že se motory BMW a Audi kvalitou hodně zhoršily [odkaz] statistika je v tomhle hodně jednoznačná = poruchovost je až tristní. Tohle to tak trochu potvrzuje [odkaz] ;-)
14. 4. 2016 11:06
Re: Zajímavý výsledky
To nevadí...zhubneš. K tvý nepodložený teorii...o co by bylo víc aut než konkurence v Číně? Nevěřím, že ti to v káblech nedotéká, jen ta potřeba se vymezit proti nenáviděný značce je prostě silnější.

Tebou prezentovaný statistiky se občas hodí do krámu a občas ne. Opět...až přestaneš teoretizovat, pak diskutujme. Neznám nikoho, kdo by v Audi nebo M-B měnil v záruce motor, ale jednoho co v E250CDI tuto proceduru zažil dvakrát naopak velmi dobře.

A dělat z toho dramata jako ty? Ani mě nehne ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 11:41
Re: Zajímavý výsledky
Velkej si vykládáš jako tlustej? No sou i jiný možnosti :-)

Já teda v mozku káble nemám ale jak myslíš ;-)

Že se ti nechce věřit suchý pojišťovácký statistice jen proto že dopadá jinak než se ti líbí je smutný. Co ta spotřeba oleje? :-)

Já znám jednoho co mu měnili motor v záruce, bylo to Subaru. Víš že statisticky to NIC neznamená žejo? >:-[]

Já tě snad nutim se hejbat? Klidně si mysli že to je přesně obráceně než to je >:-[]
14. 4. 2016 11:45
Re: Zajímavý výsledky
Ne, jsi takový statistický šakal a nehledíš napravo nalevo a hlavně se s nima přihasíš, když ti diskuze utíká ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 11:52
Re: Zajímavý výsledky
Kde co mi uteklo? :-)

Co ta spotřeba oleje ;-)
14. 4. 2016 11:57
Re: Zajímavý výsledky
Spotřeba oleje D3 ve vztahu k prodejům? Nevím, tak daleko jsem zatím do tématu neperforoval >:-[]

V BMW, Audi ani M-B jsem obvykle doléval pár tkm před servisem a to jen preventivně. Nejvíc na jednom motoru jsem kupříkladu najel v Audi.
Mám-li to brát jako poklonu jak jsem úžasný řidič, se skromností sobě vlastní a ruměncem na tváři tvůj obdiv ke mě přijímám. :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 11:59
Re: Zajímavý výsledky
Ne JEN spotřeba oleje :-)
14. 4. 2016 12:08
Re: Zajímavý výsledky
K tomu jsem se taky vyjádřil i bez vztahu k prodejům a situaci na čínským trhu ;-)
13. 4. 2016 19:21
MERCEDES ÜBER ALLES
Ale vážně, čísla v kusech nejsou až tak nejdůležitější. Ale i tak dobrý.
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2016 19:58
Povrchně to dává smysl
jelikož BMW už dlouho nepředstavilo hezké auto, a zatímco je MB v designu poslední dobou docela odvážný, tak BMW působí usedle až "obtloustle" - subjektivní pohled.
Rozbalit vlákno
8
14. 4. 2016 07:46
Re: dizajn predáva
Presne tak. Človek nemôže súdiť podľa seba, či je fandom BMW alebo Audi. Dizajnovo je mercedes z nich najšportovejší a reálne je najmenej športovým vozidlom s uprednostnením komfortu. Ak postavím vedľa seba E a BMW 5 ...jednoznačne dynamickejším dojmom pôsobí mercedes. Malé modely od BMW nie sú žiadným skvostom na oko, na rozdiel od mercedesu. V globále sú ale konkurenti iba BMW s Mercedesom... mnohí zákazníci dávajú audi o stupienok nižšie (s audi nemám osobne ani najmenšiu skúsenosť, neviem posúdiť) Ak si pôjde kúpiť auto žena , tak asi jej skôr učaruje mercedes - baby majú na háku jazdu v extréme, hľadajú solídnosť, eleganciu a komfort... a nečítajú fóra takéhoto druhu >:D
14. 4. 2016 08:01
Re: dizajn predáva
Člověk nemůže soudit podle sebe, ale E působí dynamičtěji než 5er. To jsi si hezky zaprotiřečil.

Mno, C-Klasse je třeba podle mě vysoká, úzká, baculatá...jako brambora. Oproti ní je F30 štíhlá, placatá a široká. F10 pak je i přes svůj věk stále krásně štíhlá a proporčně vyvážená, nové E jsem ještě neviděl, takže se soudy počkám, ale to původní nevypadalo hezky před FL a po něm se situace ještě zhoršila.

Tolik můj názor a který z nás dvou má pravdu? Oba, protože každý tvary vnímá jinak.
14. 4. 2016 08:31
Re: dizajn predáva
:yes:
presne toto som myslel... dizajn nedokáže posúdiť ani pán boh - vždy je to subjektívne. Každý dizajnér len dúfa, že sa trafí do vkusu väčšiny zákazníkov. Potom o jeho výsledku vypovedajú predajné čísla. Jeden blondýnky , druhý brunetky... Všetky fabriky sú presvedčené, že práve to ich je úplne naj a ľudia sa potrhajú, ale trh si to pekne vyseparuje. Tak ako je to tohto roku o dva roky to môže byť celkom inak...

Mne úplne stačí dôvod na ku kúpe niektorých vecí, že sa mi jednoducho páčia a ostatné vlastnosti dám do úzadia ( ženy pri oblečení nakupujú ako? >:D ). Preto považujem ľudí ospevujúcich dizajn nejakého výrobku a neakceptovanie vkusu ihého za úplných tupáňov. A presviedčať niekoho iného, že to čo sa páči mne, má sa páčiť aj tebe je je choré...

Preto som rád, keď niekto napíše ako ty, presný opak, bez toho, že by sa ma snažil presvedčiť o opaku.... aj tak sa dá o dizajne viesť iba "krčmová debata".

PS: v robote mám jedného chlapíka, čo je presvedčený o dizajnérskej dokonalosti automobilky vw a taký golf je stelesnenie emócii... >:D ... a nech je
14. 4. 2016 09:47
Re: dizajn predáva
Design dokáže zhodnotit majorita. MB a ani jiné značky obvykle nedají na rady diskutérů na auto.cz ale hodnocení zákazníků nebo potenciálních zákazníků. Kdo tady jezdí něčím z D3 a co je zároveň nové, nekupoval to jako ojetinu, není to firemní, atd...?
14. 4. 2016 11:07
Re: dizajn predáva
Není jich tu málo ;-) věř mi.
Avatar - white label
14. 4. 2016 11:22
Re: dizajn predáva
Vím kdo, a vím to nejen já, akorát nevidím jediný důvod to zveřejňovat... ;-)
Avatar - simon_sez
14. 4. 2016 12:43
Re: dizajn predáva
tak ja samozrejme D3 nejazdim a asi ani nikdy nebudem;

tato nova designova vlna Mercedesov ide mimo mna a aby som urobil radost pogovi, tak je to design urceny pre cinskeho zakaznika >:-[]
14. 4. 2016 10:43
opakování matka moudrosti
po silnicích jezdí spousta různých automobilů... a Mercedesů
Rozbalit vlákno
8
Avatar - fOE
14. 4. 2016 13:11
Re: opakování matka moudrosti
Mam tomu rozumet jako "Mate dceru, nebo dite?". :-)
Avatar - white label
14. 4. 2016 13:15
Re: opakování matka moudrosti
Jo, tak nějak. Náš exhibicionistický zeměpisář nás vždycky upozorňoval, že udávaný počet obyvatel automaticky neodpovídá počtu lidí, protože mezi obyvatele se počítají i ženy. 8-s
14. 4. 2016 14:21
Re: opakování matka moudrosti
LOL:)
každopádně gratulace Mercedesu, moc se mi jich líbí, jezdit bych nechtěl skoro žádnej, s výjimkama /géčko, S-coupé/:)
jednou jsi dole, jednou nahoře, tak už to na světě chodí...
Avatar - white label
14. 4. 2016 14:32
Re: opakování matka moudrosti
Souhlas.
14. 4. 2016 14:59
Re: opakování matka moudrosti
S-coupé je krasavec. To se jednoznačně povedlo. Současný designový jazyk M-B nejlíp funguje na velkých autech! ;-)
14. 4. 2016 14:49
Re: opakování matka moudrosti
:-) :-) :-) nene, spíše považuji Mercedes za něco... něco... výjimečnějšího. A jsem rád, že to znovu dokazuje...
Avatar - white label
14. 4. 2016 15:41
Re: opakování matka moudrosti
Jenže to o čem se píše v článku žádnou aktuální (prodejní) výjimečnost MB (v rámci D3) nedokazuje, nehledě na to, že jde zatím o jediný kvartál. Pouze to naznačuje, že ani MB nemusí být na třetím/druhém/prvním místě (v prodejích v rámci D3) stabilně...
Pokud je MB něčím opravdu výjimečný, pak je to tradice, a tu mu prodejní čísla nezmění.
14. 4. 2016 15:49
Re: opakování matka moudrosti
Vždyť ano... nezmiňuji čísla. Zmiňuji především tu výjimečnost :-) Bude výjimečný na jakémkoliv místě - alespoň v mé hlavě :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2016 14:26
Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
takze zase som mal pravdu:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 14:29
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Kdo tvrdil že další generace nebude? :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2016 14:38
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Niekto tliachal, ze nebudu davat V8 biturbo ako "63 AMG" verziu do GLC-ka. :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 14:39
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Nojo tady se dočteš kravin.. :-)

Někdy nejen v diskuzích >:-[]
Avatar - white label
14. 4. 2016 14:42
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
To je pravda, stačí už to co sem píšeš ty... >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 14:51
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Hmm = mrzí mě že ti to hlava nebere :-)

Zkus si představit jen představit že většina toho co napíšu je pravda ;-)

Pro tebe a AUDIRS6 [odkaz] :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2016 14:59
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Uz som to videl a vcera tomu cocotovi bednenemu aj napisal, ze si ßere do huby ! :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:06
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Kašli na historii a autorův nesmysl a poslouchej budoucnost = přiznám ze sem ten text ani tvůj příspěvek nečet jen si pustil video :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2016 15:09
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
klasická mainstreamová povrchnost... :-! >:-[]
14. 4. 2016 14:58
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Tak to je odvážnej počin :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:02
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
V čem? Dyť je to x-tá generace :-|
14. 4. 2016 15:11
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
X-tá generace GLC? Jaká byla geneze GLK, faktickýho předchůdce GLC a jaká je podobná konkurence? ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:26
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Sorry jak sem zahlíd že půjde o hardware E tak sem bral že to je GLE = ML

Tak to jo to je docela milá frajeřinka :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 4. 2016 15:29
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
uz druhy priklad mainstreamovej povrchnosti... >:D >:D >:D >:D

sakrblé, sakrblé..., ide to s tebou od 10-ich k 5-im... :-!
14. 4. 2016 15:29
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Právě proto, nikdo ve třídě si zatím osmihrnek nedovolil. X3 zůstane u R6, Q5 u V6...takže jedině F-Pace v případný verzi SVR.

Ale za tohle GLC :yes: :yes: :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:32
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Jj opravuju a plně souhlasim :yes: :no:
14. 4. 2016 15:34
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
:yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 15:36
Re: Kto sa hadal, ze AMG GLC 63 nebude ?
Měly tam bejt :yes: :yes: to byl překlep na tabletu :-)