Ekonomika
coubes
5
jelikož BMW už dlouho nepředstavilo hezké auto, a zatímco je MB v designu poslední dobou docela odvážný, tak BMW působí usedle až "obtloustle" - subjektivní pohled.
Přejít do diskuze
Kdo odepisoval Mercedes, je jouda, kterej nic neví.
To platí už 130 let :-! :-!
A to najede nový E....
To platí už 130 let :-! :-!
A to najede nový E....
To nevíš, že MB ujel vlak, protože má prý málo výkonné motory, s tím souvisí samozřejmě jeho amatérismus, protože prý je mooooooc důležité, aby motor vycucnul z objemu maximální výkon. Jo a Audi už MB převálcovalo dávno. Je to totiž těmi laserovými diodami. Jde o zcela zásadní nezbytné vybavení a výrobce, který toto nenabízí je prostě nula a soupeřit může leda s Dacii >😒] Koncern vítězí (to přece vždy), na záda mu dýchá BMW, no a MB teď svádí tvrdý boj s luxusními výbavami LaK, Vignale a Initiale Paris. Infiniti a Acura mu už utekli a ty nikdy nikdy nedožene >😒]
...tak by byla k ničemu. Protože jen velmi málo pojišťoven se zabývá krytím technických poruch.
Jen z doby záruky, takže bohužel jen částečně vypovídající. Navíc se asi veřejně nepochlubí v případě špatných výsledků.
LOL😊
každopádně gratulace Mercedesu, moc se mi jich líbí, jezdit bych nechtěl skoro žádnej, s výjimkama /géčko, S-coupé/😊
jednou jsi dole, jednou nahoře, tak už to na světě chodí...
každopádně gratulace Mercedesu, moc se mi jich líbí, jezdit bych nechtěl skoro žádnej, s výjimkama /géčko, S-coupé/😊
jednou jsi dole, jednou nahoře, tak už to na světě chodí...
LED u audi je tema c. 1 poznam cloveka co vratil fungel novu A6 lebo nemala tie smerovky co sa rozsvecuju postupne. Nemas led nemas audi.
Design dokáže zhodnotit majorita. MB a ani jiné značky obvykle nedají na rady diskutérů na auto.cz ale hodnocení zákazníků nebo potenciálních zákazníků. Kdo tady jezdí něčím z D3 a co je zároveň nové, nekupoval to jako ojetinu, není to firemní, atd...?
:yes:
presne toto som myslel... dizajn nedokáže posúdiť ani pán boh - vždy je to subjektívne. Každý dizajnér len dúfa, že sa trafí do vkusu väčšiny zákazníkov. Potom o jeho výsledku vypovedajú predajné čísla. Jeden blondýnky , druhý brunetky... Všetky fabriky sú presvedčené, že práve to ich je úplne naj a ľudia sa potrhajú, ale trh si to pekne vyseparuje. Tak ako je to tohto roku o dva roky to môže byť celkom inak...
Mne úplne stačí dôvod na ku kúpe niektorých vecí, že sa mi jednoducho páčia a ostatné vlastnosti dám do úzadia ( ženy pri oblečení nakupujú ako? >😁 ). Preto považujem ľudí ospevujúcich dizajn nejakého výrobku a neakceptovanie vkusu ihého za úplných tupáňov. A presviedčať niekoho iného, že to čo sa páči mne, má sa páčiť aj tebe je je choré...
Preto som rád, keď niekto napíše ako ty, presný opak, bez toho, že by sa ma snažil presvedčiť o opaku.... aj tak sa dá o dizajne viesť iba "krčmová debata".
PS: v robote mám jedného chlapíka, čo je presvedčený o dizajnérskej dokonalosti automobilky vw a taký golf je stelesnenie emócii... >😁 ... a nech je
presne toto som myslel... dizajn nedokáže posúdiť ani pán boh - vždy je to subjektívne. Každý dizajnér len dúfa, že sa trafí do vkusu väčšiny zákazníkov. Potom o jeho výsledku vypovedajú predajné čísla. Jeden blondýnky , druhý brunetky... Všetky fabriky sú presvedčené, že práve to ich je úplne naj a ľudia sa potrhajú, ale trh si to pekne vyseparuje. Tak ako je to tohto roku o dva roky to môže byť celkom inak...
Mne úplne stačí dôvod na ku kúpe niektorých vecí, že sa mi jednoducho páčia a ostatné vlastnosti dám do úzadia ( ženy pri oblečení nakupujú ako? >😁 ). Preto považujem ľudí ospevujúcich dizajn nejakého výrobku a neakceptovanie vkusu ihého za úplných tupáňov. A presviedčať niekoho iného, že to čo sa páči mne, má sa páčiť aj tebe je je choré...
Preto som rád, keď niekto napíše ako ty, presný opak, bez toho, že by sa ma snažil presvedčiť o opaku.... aj tak sa dá o dizajne viesť iba "krčmová debata".
PS: v robote mám jedného chlapíka, čo je presvedčený o dizajnérskej dokonalosti automobilky vw a taký golf je stelesnenie emócii... >😁 ... a nech je
Presne tak. Človek nemôže súdiť podľa seba, či je fandom BMW alebo Audi. Dizajnovo je mercedes z nich najšportovejší a reálne je najmenej športovým vozidlom s uprednostnením komfortu. Ak postavím vedľa seba E a BMW 5 ...jednoznačne dynamickejším dojmom pôsobí mercedes. Malé modely od BMW nie sú žiadným skvostom na oko, na rozdiel od mercedesu. V globále sú ale konkurenti iba BMW s Mercedesom... mnohí zákazníci dávajú audi o stupienok nižšie (s audi nemám osobne ani najmenšiu skúsenosť, neviem posúdiť) Ak si pôjde kúpiť auto žena , tak asi jej skôr učaruje mercedes - baby majú na háku jazdu v extréme, hľadajú solídnosť, eleganciu a komfort... a nečítajú fóra takéhoto druhu >😁
Předehnal, zvlášť tu vrtulovou, M-B prodává tolik FWD modelů, že se ho teď BMW bude snažit dohnat. Tahle vítězství jsou vážně "potěšitelná". 😉
Člověk nemůže soudit podle sebe, ale E působí dynamičtěji než 5er. To jsi si hezky zaprotiřečil.
Mno, C-Klasse je třeba podle mě vysoká, úzká, baculatá...jako brambora. Oproti ní je F30 štíhlá, placatá a široká. F10 pak je i přes svůj věk stále krásně štíhlá a proporčně vyvážená, nové E jsem ještě neviděl, takže se soudy počkám, ale to původní nevypadalo hezky před FL a po něm se situace ještě zhoršila.
Tolik můj názor a který z nás dvou má pravdu? Oba, protože každý tvary vnímá jinak.
Mno, C-Klasse je třeba podle mě vysoká, úzká, baculatá...jako brambora. Oproti ní je F30 štíhlá, placatá a široká. F10 pak je i přes svůj věk stále krásně štíhlá a proporčně vyvážená, nové E jsem ještě neviděl, takže se soudy počkám, ale to původní nevypadalo hezky před FL a po něm se situace ještě zhoršila.
Tolik můj názor a který z nás dvou má pravdu? Oba, protože každý tvary vnímá jinak.
Ty jsi přímo globální ekonom! Čína je obrovským trhem a je-li tam Audi úspěšnější než jiní, pak zvolilo lepší strategii při možný vyrovnanosti produktů. Podobný vyselektování jednoho trhu by se dalo aplikovat ve všech případech D3.
Takže z tohoto prdu tu hvězdno nebude. Btw...máš děsný pravopYs! 😉
Takže z tohoto prdu tu hvězdno nebude. Btw...máš děsný pravopYs! 😉
Ty jsi takový malý číselný teoretik...takže M-B bez USA nebo jak? Tyhle povídky mě dostávají. A tvá snaha si poměřovat neustále pindíka přes silonový tepláky s kýkomliv, hlavně na dálku, pak taky 😄
U M-B je to aktuálně pochopitelný...C, GLC, E a S nový, velký prodeje jim dělají předokolky a jednotný S-design. A jestli ho někdo odepsal? Jedině neználci, kteří tu odepisují Audi (FL A3, nová A6, A8, Q5, Q2) nebo BMW (nové 5er, X2, X3, nástupce 3er, která si stále poradí s konkurencí...)
😉
U M-B je to aktuálně pochopitelný...C, GLC, E a S nový, velký prodeje jim dělají předokolky a jednotný S-design. A jestli ho někdo odepsal? Jedině neználci, kteří tu odepisují Audi (FL A3, nová A6, A8, Q5, Q2) nebo BMW (nové 5er, X2, X3, nástupce 3er, která si stále poradí s konkurencí...)
😉
Znáš lepší zdroj než data pojištovny?
Mimochodem ta statistika motorů olejožroutů se docela kreje se statistikou nejporuchovějších motorů :-!
Mimochodem ta statistika motorů olejožroutů se docela kreje se statistikou nejporuchovějších motorů :-!
Co je to mnohonásobných?? 😉 2,0TDI se prodaly minimálně statisíce.
Pamatuji si dobře, jak jsi se (stejně jako já) vysmíval jednomu zdejšímu, co popíral problémy 1,2 TSI . Jeho zkušenost i jeho okolí tvrdila, že je to motor bez vážných problémů 😉
Pamatuji si dobře, jak jsi se (stejně jako já) vysmíval jednomu zdejšímu, co popíral problémy 1,2 TSI . Jeho zkušenost i jeho okolí tvrdila, že je to motor bez vážných problémů 😉
Vždyť ano... nezmiňuji čísla. Zmiňuji především tu výjimečnost 😄 Bude výjimečný na jakémkoliv místě - alespoň v mé hlavě 😄
To je pravda, ale jedinou, opravdu přesnou, statistiku poruchovosti motorů má logicky konkretní výrobce/automobilka.
No, už se o tom dohadujeme po několikáté. V tomhle souhlasím s Hammunasakrou- jedna zkušenost moc neřekne. Pokud se podle jedné statistiky podělá u Audi jeden motor z 27, pak máš pořád slušnou šanci se vejít do těch zbylých 26.Ale o tom, jak si stojí motor spolehlivostí ve srovnání s konkurencí tvoje zkušenost nic neřekne. 😉
uz druhy priklad mainstreamovej povrchnosti... >😁 >😁 >😁 >😁
sakrblé, sakrblé..., ide to s tebou od 10-ich k 5-im... :-!
sakrblé, sakrblé..., ide to s tebou od 10-ich k 5-im... :-!
S-coupé je krasavec. To se jednoznačně povedlo. Současný designový jazyk M-B nejlíp funguje na velkých autech! 😉
😄 😄 😄 nene, spíše považuji Mercedes za něco... něco... výjimečnějšího. A jsem rád, že to znovu dokazuje...
tak ja samozrejme D3 nejazdim a asi ani nikdy nebudem;
tato nova designova vlna Mercedesov ide mimo mna a aby som urobil radost pogovi, tak je to design urceny pre cinskeho zakaznika >😒]
tato nova designova vlna Mercedesov ide mimo mna a aby som urobil radost pogovi, tak je to design urceny pre cinskeho zakaznika >😒]
Závislí(ý) 😉
A jistěže můžeš selektovat, v NA je situace podobná, ale obrácená. Tedy M-B vede o téměř stejné kusy nad Audi, jako to v Číne nad M-B. Navíc zatímco Audi v USA rostlo, M-B padal.
Toliko k suchým číslům.
A jistěže můžeš selektovat, v NA je situace podobná, ale obrácená. Tedy M-B vede o téměř stejné kusy nad Audi, jako to v Číne nad M-B. Navíc zatímco Audi v USA rostlo, M-B padal.
Toliko k suchým číslům.
Ano, člověk, který obvykle umí vydělat a má nějaký rozhled postaví svý preference na jezdících směrovkách...takoví jsou všichni audináři :yes: >😒]
JJ vzpomínám si x měsíců dozadu, dokonce i pár let dozadu, kdy pod testem červeného CLS místní guru kdákali jak MB ujel vlak, že už konkurenci nedožene a HLE on jí předehnal 😁...abych nebyl moc rejpavej... neříkejme hop, každopádně úspěch a s náběhem nového E jsem 2x tolik zvědav.
Sem spíš velkej >😒]
Pokud fakt neumíš číst ve statistikách tak ti tuhle vysvětlim: Bez Číny by Audi bylo dost out 😄
I když odmítáš věřit že se motory BMW a Audi kvalitou hodně zhoršily [odkaz] statistika je v tomhle hodně jednoznačná = poruchovost je až tristní. Tohle to tak trochu potvrzuje [odkaz] 😉
Pokud fakt neumíš číst ve statistikách tak ti tuhle vysvětlim: Bez Číny by Audi bylo dost out 😄
I když odmítáš věřit že se motory BMW a Audi kvalitou hodně zhoršily [odkaz] statistika je v tomhle hodně jednoznačná = poruchovost je až tristní. Tohle to tak trochu potvrzuje [odkaz] 😉
To nejsou povídky, ale realita. Audi těží z toho, že první s VW kývli Číně na postupné předávání know how a nechali si přidělit místního partnera pro výrobu. Daimler pak na to po 10 letech musel přistoupit také. Pokud nechtěl být v konkurenční nevýhodě. A je taky pravda, že nikdo není tak závislí na jednom trhy jako Audi v Číně.
To jo ale k těm se bohužel nedostanem 😐
Což je velká škoda = asi by to bylo hodně zajímavý čtení >😒]
Což je velká škoda = asi by to bylo hodně zajímavý čtení >😒]
Realita je pofidérní tabulka, lišící se výsledky od každýho jednotlivýho zpracovatele? Tak to je pro mě max virtuální realita :-! >😒]
o kterých motorech u Audi mluvíš? Nehádám se, ale mám za to, že problémy jsou jen se čtyřválci?
Vada 1,2TSI byla všeobecně známá, i v rodině se přihodila, geneze oprav byla až úsměvná. K podobným krokům (tedy nutné svolávačce) jsem u Audi, BMW nebo M-B přizván nebyl a hlavně to nevím ani ze svýho okolí. A to opravdu není málo aut (včetně firemních flotil).
Jenže to o čem se píše v článku žádnou aktuální (prodejní) výjimečnost MB (v rámci D3) nedokazuje, nehledě na to, že jde zatím o jediný kvartál. Pouze to naznačuje, že ani MB nemusí být na třetím/druhém/prvním místě (v prodejích v rámci D3) stabilně...
Pokud je MB něčím opravdu výjimečný, pak je to tradice, a tu mu prodejní čísla nezmění.
Pokud je MB něčím opravdu výjimečný, pak je to tradice, a tu mu prodejní čísla nezmění.
Právě proto, nikdo ve třídě si zatím osmihrnek nedovolil. X3 zůstane u R6, Q5 u V6...takže jedině F-Pace v případný verzi SVR.
Ale za tohle GLC :yes: :yes: :yes: 😉
Ale za tohle GLC :yes: :yes: :yes: 😉
Sorry jak sem zahlíd že půjde o hardware E tak sem bral že to je GLE = ML
Tak to jo to je docela milá frajeřinka :yes: 😄
Tak to jo to je docela milá frajeřinka :yes: 😄
X-tá generace GLC? Jaká byla geneze GLK, faktickýho předchůdce GLC a jaká je podobná konkurence? 😉
Na A4 B8 TDI z roku 2009 jsem najel bez poruchy 300tkm 😉 . Byl to jeden z prvních kusů Avantu. A nebyl to jediný motor tohoto typu, co jsem kupoval na firmu.
Statistiky jsou krásná věc, když ale můžeš porovnat s realitou a nesedí, pak někde bude chyba. Asi statistická >😒]
Statistiky jsou krásná věc, když ale můžeš porovnat s realitou a nesedí, pak někde bude chyba. Asi statistická >😒]
Kašli na historii a autorův nesmysl a poslouchej budoucnost = přiznám ze sem ten text ani tvůj příspěvek nečet jen si pustil video 😄
Obecně = v celkový statistice poruchovosti motorů dopadli katastrofálně. BMW zrovnatak. Mercedes naopak velmi dobře
Hmm = mrzí mě že ti to hlava nebere 😄
Zkus si představit jen představit že většina toho co napíšu je pravda 😉
Pro tebe a AUDIRS6 [odkaz] 😄
Zkus si představit jen představit že většina toho co napíšu je pravda 😉
Pro tebe a AUDIRS6 [odkaz] 😄
Neni nad to kvalitu a poruchovost desítek milionů kusů posuzovat podle vlastní zkušenosti :yes: 😄
Já jel jednou v Citroenu a bylo to až překvapivě dobrý = asi to bude dost dobrá automobilka >😒]
Já jel jednou v Citroenu a bylo to až překvapivě dobrý = asi to bude dost dobrá automobilka >😒]
Vies ako to hovoril Vladko Mečiar ?
Statistika su presne pocty s nepresnymi cislami ! >😁 alebo😒br /> Statistika je ako damske plavky - vela ukazu, ale to podstatne ukryju ! >😁 >😁 >😁 >😁
Za mna plus moje okolie mozem skonstatovat extremne potesitelne fakty😒br /> OOOO takmer bez straty kyticky, akurat ta moja davna prihoda s prevodovkou na staru A6 4.2 quattro, a znamy a jeho 1.gen Allroad - vaky na vzduch. podvozku, plus ta rozvadzacia "kocka" tlaku vzduchu.
Drobne problemy typu civky zapalovania na A8 3.7 quattro nestoja za rec.
Ostatne uplne v poriadku. Dokonca ti, ktori jazdia Audi naftu s nou nemali a nemaju ziaden problem. Benzinaky tiez.
"Baworaci" - podobne, obcas nieco pohneva, ale ziaden extrem typu vysypany motor alebo podobne. Akurat si obcas postazuju ( 2ja X5 a X6-kari ) na nekvalitu a vrzganie v interieri... :😉
MB uz ani neviem ci niekto sedla, zato poznam aj majitelov nejakych Lexov a ti su tiez spokojni, len obcas mi pripadaju ako "antivodici"... >😒] Rozoberat neidem, naaaahodou by sa to ku nim dostalo a nestoji mi to za to... :-!
Statistika su presne pocty s nepresnymi cislami ! >😁 alebo😒br /> Statistika je ako damske plavky - vela ukazu, ale to podstatne ukryju ! >😁 >😁 >😁 >😁
Za mna plus moje okolie mozem skonstatovat extremne potesitelne fakty😒br /> OOOO takmer bez straty kyticky, akurat ta moja davna prihoda s prevodovkou na staru A6 4.2 quattro, a znamy a jeho 1.gen Allroad - vaky na vzduch. podvozku, plus ta rozvadzacia "kocka" tlaku vzduchu.
Drobne problemy typu civky zapalovania na A8 3.7 quattro nestoja za rec.
Ostatne uplne v poriadku. Dokonca ti, ktori jazdia Audi naftu s nou nemali a nemaju ziaden problem. Benzinaky tiez.
"Baworaci" - podobne, obcas nieco pohneva, ale ziaden extrem typu vysypany motor alebo podobne. Akurat si obcas postazuju ( 2ja X5 a X6-kari ) na nekvalitu a vrzganie v interieri... :😉
MB uz ani neviem ci niekto sedla, zato poznam aj majitelov nejakych Lexov a ti su tiez spokojni, len obcas mi pripadaju ako "antivodici"... >😒] Rozoberat neidem, naaaahodou by sa to ku nim dostalo a nestoji mi to za to... :-!
Ehm no i ty desítky sou proti milionum který D3 ročně vyprodukujou nula celá nula nula nula atd.. 😉
Jestli se ti líp žije ve světě kde sou motory Audi a BMW zhruba stejně poruchový jako ty Mercedesu nebo Lexusu atd. atp už tě nebudu statistikama a přehledama poruchovosti obtěžovat. Dobrý? 😄
Jestli se ti líp žije ve světě kde sou motory Audi a BMW zhruba stejně poruchový jako ty Mercedesu nebo Lexusu atd. atp už tě nebudu statistikama a přehledama poruchovosti obtěžovat. Dobrý? 😄
Proč furt opakuješ že ty si neměl problém? To přece ve statisících a dneska milionech ročně vyrobenejch vozů nemá vůbec význam! :-!
Můžeš jezdit relativně v klidu s nejporuchovějšim autem na světě a můžeš mít problém s Lexusem nebo motorem Mercedes - což nic nemění na obrovskejch rozdílech v poruchovosti
Můžeš jezdit relativně v klidu s nejporuchovějšim autem na světě a můžeš mít problém s Lexusem nebo motorem Mercedes - což nic nemění na obrovskejch rozdílech v poruchovosti
Jo, tak nějak. Náš exhibicionistický zeměpisář nás vždycky upozorňoval, že udávaný počet obyvatel automaticky neodpovídá počtu lidí, protože mezi obyvatele se počítají i ženy. 8-s
:yes: :yes: >😁
Vidim že mý slova sou pro tebe inspirací = bohužel ty důležitý zrovna ne - a naopak >😒]
Vidim že mý slova sou pro tebe inspirací = bohužel ty důležitý zrovna ne - a naopak >😒]
Jo to jo = ale chybu jednoho dodejce prý už nezopakujou a i když se tý info urputně bráníš obecně maj BMW a Audi s poruchovostí motorů daleko větší problémy = dodnes 😉
Což nepřímo potvrzujou i ty data o spotřebě oleje
Prostě rostly a výkony zvyšovali moc rychle. Teď trochu zpomalili a nejspíš ne z rozmaru ale právě proto že to začalo bejt neudržitelný.
Asi budeš fanda jedný z těch 2 značek s problémama = já to mám jednodušší mně nebere ani jeden z D3 😄
Což nepřímo potvrzujou i ty data o spotřebě oleje
Prostě rostly a výkony zvyšovali moc rychle. Teď trochu zpomalili a nejspíš ne z rozmaru ale právě proto že to začalo bejt neudržitelný.
Asi budeš fanda jedný z těch 2 značek s problémama = já to mám jednodušší mně nebere ani jeden z D3 😄
Diskutovali ste že nárůst MB je předevšim u levnejch modelů = no ono mu to de dobře i nahoře a nový E by to mohlo potvrdit - to je celý :-!
Jo ten 2. odstavec to potvrzuje souhlasim
Jo ten 2. odstavec to potvrzuje souhlasim
To ani náhodou! Ale souběžně s růstem se jim snížila kvalita :-!
Porsche, Audi i BMW - motorů a docela dost :no: 😐
Mercedes je v tomhle směru výjímkou
Porsche, Audi i BMW - motorů a docela dost :no: 😐
Mercedes je v tomhle směru výjímkou
To ani náhodou! Ale souběžně s růstem se jim snížila kvalita :-!
Porsche, Audi i BMW - motorů a docela dost :no: 😐
Mercedes je v tomhle směru výjímkou
Porsche, Audi i BMW - motorů a docela dost :no: 😐
Mercedes je v tomhle směru výjímkou
Kdes to zase vyčet! >😁
To překrucuješ schválně nebo to tak fakt čteš? >😒]
Jo zbytek můžeme brát...
Napsal sem že narozdíl od BMW a MB je pro 4 o čínskej trh zásadní = což je
Souboj a hon za výkonem BMW a Audi přinesly dost tristní propad kvality předevšim motorů = že to nebereš na tom že to tak je nic nemění. Mercedes jako ztrácel ale viz jeho spolehlivost motorů = radši mírná ztráta
Teď je MB na vzestupu a možná bude větší než si myslíme.
Nejsem nějakej zvláštní fanda ani jedný automobilky D3 = myslim že bych moh bejt i objektivnější než ty 😉
To překrucuješ schválně nebo to tak fakt čteš? >😒]
Jo zbytek můžeme brát...
Napsal sem že narozdíl od BMW a MB je pro 4 o čínskej trh zásadní = což je
Souboj a hon za výkonem BMW a Audi přinesly dost tristní propad kvality předevšim motorů = že to nebereš na tom že to tak je nic nemění. Mercedes jako ztrácel ale viz jeho spolehlivost motorů = radši mírná ztráta
Teď je MB na vzestupu a možná bude větší než si myslíme.
Nejsem nějakej zvláštní fanda ani jedný automobilky D3 = myslim že bych moh bejt i objektivnější než ty 😉
Zatimco eSko je propadák a teď to vypadá že ho bude následovat Ečko >😒]
Trochu vážně = já to s budoucností Mercedesu vidim docela optimisticky. To už tak bejvá že když se dva perou třetí se směje [odkaz] 😉
Trochu vážně = já to s budoucností Mercedesu vidim docela optimisticky. To už tak bejvá že když se dva perou třetí se směje [odkaz] 😉
Proč chcíplo? 😐 Jen je pro Audi narozdíl od BMW a MB Čína zásadní trh = toť vše :-!
Kdes to vyčet?! 8-s
Náhodou sou taxíky.. [odkaz] 😄
No a protože i tohle ti musim vysvětelit tak: Nový E dle všeho a dle těch odkazů a mnoha dalších zdrojů vypadá dost dobře = to je celý 😉
Dík = vim 😄
Ty taky >😒]
Kdes to vyčet?! 8-s
Náhodou sou taxíky.. [odkaz] 😄
No a protože i tohle ti musim vysvětelit tak: Nový E dle všeho a dle těch odkazů a mnoha dalších zdrojů vypadá dost dobře = to je celý 😉
Dík = vim 😄
Ty taky >😒]
Velkej si vykládáš jako tlustej? No sou i jiný možnosti 😄
Já teda v mozku káble nemám ale jak myslíš 😉
Že se ti nechce věřit suchý pojišťovácký statistice jen proto že dopadá jinak než se ti líbí je smutný. Co ta spotřeba oleje? 😄
Já znám jednoho co mu měnili motor v záruce, bylo to Subaru. Víš že statisticky to NIC neznamená žejo? >😒]
Já tě snad nutim se hejbat? Klidně si mysli že to je přesně obráceně než to je >😒]
Já teda v mozku káble nemám ale jak myslíš 😉
Že se ti nechce věřit suchý pojišťovácký statistice jen proto že dopadá jinak než se ti líbí je smutný. Co ta spotřeba oleje? 😄
Já znám jednoho co mu měnili motor v záruce, bylo to Subaru. Víš že statisticky to NIC neznamená žejo? >😒]
Já tě snad nutim se hejbat? Klidně si mysli že to je přesně obráceně než to je >😒]
Samozřejmě mám na mysli všechny pojišťovny které se takovým pojištěním zabývají.
A i kdyby v tom byly všechny takové, pořád máš spoustu majitelů, kteří takové pojištění nemají, viz např. situace u nás.
A i kdyby v tom byly všechny takové, pořád máš spoustu majitelů, kteří takové pojištění nemají, viz např. situace u nás.
Právě o to jde, že se s poruchami logicky nebudou nikde chlubit.
Jiné statistiky tak mají zdroje informací velmi omezené/zkreslené.
Jiné statistiky tak mají zdroje informací velmi omezené/zkreslené.
V pořádku, vy máte názor dle tabulek, já na základě mnohonásobných zkušeností vlastních i obchodních partnerů nebo kamarádů.
Osobně se domnívám, že to je hlavně o blbuvzdornosti motorů. Ne o faktický spolehlivosti. 😉
Osobně se domnívám, že to je hlavně o blbuvzdornosti motorů. Ne o faktický spolehlivosti. 😉
Neměl jsem jedno auto a rozmanitých motorizací nových aut z řad D3 se kolem mě motá spousta, navíc velmi úzce spolupracuji s klientem, který má prémiovek ve flotile na desítky. A znovu opakuju, nevím o žádných zásadních problémech 😉
Nemám problém ani s jednou značkou v rámci D3, ale bližší jsou mi ledviny či kroužky, přesto jsem měl i hvězdu, která mi jen potvrdila, že nejsem cílovka.
A znovu opakuju, ani s jednou značkou jsem neměl problém nejen s olejem nebo spolehlivostí.
A znovu opakuju, ani s jednou značkou jsem neměl problém nejen s olejem nebo spolehlivostí.
Podívej se prosím do tabulky a zkus to trošku s rozumem. jestli je některý trh pro D3 zásadní, je to ten a světe div se...evropský. Pro každého z D3 zvlášť i dohromady.
M-B totiž menší prodeje v Číně kryje americkými, v Evropě drobně zaostává a boduje navíc na trzích, který v tabulce nejsou.
Pakliže toto nejsi schopný pochopit, dost bych se v tobě zklamal...z toho vyplývá, jak moc nejsi fanda hvězdy, když si potřebuješ překrucovat prodejní čísla 😉 .
M-B totiž menší prodeje v Číně kryje americkými, v Evropě drobně zaostává a boduje navíc na trzích, který v tabulce nejsou.
Pakliže toto nejsi schopný pochopit, dost bych se v tobě zklamal...z toho vyplývá, jak moc nejsi fanda hvězdy, když si potřebuješ překrucovat prodejní čísla 😉 .
U nového Ečka tomu pochopitelně nebude jinak, až po něm přijde generační obměna 5er/A6.
Kde kdo napsal, že S je propadák?
Jasně, Audi s BMW si jdou po krku a tebou identifikovaný solitér roste, zatímco prvně jmenovaní se propadají. >😒] >😒] >😒] :yes:
Jasně, Audi s BMW si jdou po krku a tebou identifikovaný solitér roste, zatímco prvně jmenovaní se propadají. >😒] >😒] >😒] :yes:
Já vidím dlouhodobě optimisticky budoucnost celé D3 (o Porsche nemluvě), nebo máš pocit, že má někdo z nich důvod stěžovat si na prodeje?
Já psal něco o eSku, kde??? Ale už jsem si u tebe zvykl, že když ti něco v mé reakci vyloženě chybí, domyslíš si to dle svých potřeb.
Každý model v rámci D3 má prodeje ovlivněné načasováním generační obměny, na kterou ve třídě eSka aktuálně čeká A8. S tím co nabízí odcházející A8 dnes, logicky může jen těžko rovnocenně konkurovat podstatně novějším modelům MB/BMW.
Každý model v rámci D3 má prodeje ovlivněné načasováním generační obměny, na kterou ve třídě eSka aktuálně čeká A8. S tím co nabízí odcházející A8 dnes, logicky může jen těžko rovnocenně konkurovat podstatně novějším modelům MB/BMW.
Podívej se na prodeje Audi a BMW v Číně, pak se znovu zkus zamyslet a přijď znovu s čistou myslí vyprávět o tom, jak prodeje v Číně nejsou pro všechny z D3 důležité a jen pro Audi to je klíčový trh. Zbytek co píšeš beru jako veselý oboustranný vtipkování.
U čtyř kroužků ale vědomě přestřeluješ 😉
U čtyř kroužků ale vědomě přestřeluješ 😉
Za nárůstem prodejů je potřeba vidět nejen prestižní a úspěšnou ikonu lux třídy (S-klasse), ale hlavně FWD modely, kdy s předchozími A a B verzemi byl M-B naprosto na chvostu.
Dnes je obzvlášť A-Klasse hezky tvarovaný tradičně pojatý stylový hatch, což nemálo zákazníků přitáhlo.
Dnes je obzvlášť A-Klasse hezky tvarovaný tradičně pojatý stylový hatch, což nemálo zákazníků přitáhlo.
Přesto je v Evropě (stejně jako v Číně) stále poslední v rámci D3. Takže tady měl (a stále ještě má) co dohánět.
Jistě, a za pozice Audi v Evropě (v rámci D3) mohou samozřejmě taky Číňané. >😒]
Někteří MB-funs jsou z těch čísel tak překvapeni, že si zřejmě přestávají uvědomovat, že jde pouze o čtvrtletní čísla, a to ještě z těch tří měsíců bylo poslední dva měsíce lepší BMW. Nehledě na to, že pozici globální čtvrtletní jedničky si MB vybojoval jednoznačně především zvýšením prodejů v Číně, tedy díky trhu, kterým tady mnozí v případě jiných značek nelogicky "pohrdají". V Evropě je MB dál (dlouhodoběji) poslední v rámci D3.
Globálně to úspěch MB bezpochyby je, ale s černobílými závěry, které se tu na základě tohoto článku objevují, bych byl zatím zdrženlivější. 😉
Někteří MB-funs jsou z těch čísel tak překvapeni, že si zřejmě přestávají uvědomovat, že jde pouze o čtvrtletní čísla, a to ještě z těch tří měsíců bylo poslední dva měsíce lepší BMW. Nehledě na to, že pozici globální čtvrtletní jedničky si MB vybojoval jednoznačně především zvýšením prodejů v Číně, tedy díky trhu, kterým tady mnozí v případě jiných značek nelogicky "pohrdají". V Evropě je MB dál (dlouhodoběji) poslední v rámci D3.
Globálně to úspěch MB bezpochyby je, ale s černobílými závěry, které se tu na základě tohoto článku objevují, bych byl zatím zdrženlivější. 😉
Spotřeba oleje D3 ve vztahu k prodejům? Nevím, tak daleko jsem zatím do tématu neperforoval >😒]
V BMW, Audi ani M-B jsem obvykle doléval pár tkm před servisem a to jen preventivně. Nejvíc na jednom motoru jsem kupříkladu najel v Audi.
Mám-li to brát jako poklonu jak jsem úžasný řidič, se skromností sobě vlastní a ruměncem na tváři tvůj obdiv ke mě přijímám. :😉 😉
V BMW, Audi ani M-B jsem obvykle doléval pár tkm před servisem a to jen preventivně. Nejvíc na jednom motoru jsem kupříkladu najel v Audi.
Mám-li to brát jako poklonu jak jsem úžasný řidič, se skromností sobě vlastní a ruměncem na tváři tvůj obdiv ke mě přijímám. :😉 😉
Proč bych je nečetl...nejzásadnější tvá myšlenka je, že Audi by bez Číny chcíplo. Na to zřejmě navazuje ne tak zvrácená myšlenka, že i M-B by bez taxikářů bylo velmi krušno a výsledkem je tvý doporučení pro dročkáře...chcete-li vozit Mammunasakru, kupte si sakra AMG! 😉
Skvěle to do sebe zapadá, linii držíš! 😉 :yes:
Skvěle to do sebe zapadá, linii držíš! 😉 :yes:
Ne, jsi takový statistický šakal a nehledíš napravo nalevo a hlavně se s nima přihasíš, když ti diskuze utíká 😉
To nevadí...zhubneš. K tvý nepodložený teorii...o co by bylo víc aut než konkurence v Číně? Nevěřím, že ti to v káblech nedotéká, jen ta potřeba se vymezit proti nenáviděný značce je prostě silnější.
Tebou prezentovaný statistiky se občas hodí do krámu a občas ne. Opět...až přestaneš teoretizovat, pak diskutujme. Neznám nikoho, kdo by v Audi nebo M-B měnil v záruce motor, ale jednoho co v E250CDI tuto proceduru zažil dvakrát naopak velmi dobře.
A dělat z toho dramata jako ty? Ani mě nehne 😉
Tebou prezentovaný statistiky se občas hodí do krámu a občas ne. Opět...až přestaneš teoretizovat, pak diskutujme. Neznám nikoho, kdo by v Audi nebo M-B měnil v záruce motor, ale jednoho co v E250CDI tuto proceduru zažil dvakrát naopak velmi dobře.
A dělat z toho dramata jako ty? Ani mě nehne 😉