Novinky
krutor
3
Ať to pojmeš jak chceš, pořád je to ve výsledku jen předražený Ford. A unylý oturbený EcoBoost jako hlavní vtipná třešinka na konec. Design je vyloženě přeplácaný.
Přejít do diskuze
Řev V6? A jak si to jako představuješ s turbem? >😁 Vždyť zní skoro stejně nudně a nevýrazně jako GT-R.
Kdyz se clovek podiva na vyvoj ceny za poslednich 10 let u zachovalych exemplaru predchozi generace, tak je dost pravdepodobne, ze se bude jednat predevsim o vybornou investici do klimatizovane garaze a bohuzel jich na silnicich uvidime sakra malo. Kazdopadne auto je to opet nadherne, ale skoda tech chybejicich 2 valcu.
Tak jak je tady v té žluté to zase takovej vodvaz není... ale reálné fotky jsou o dost lepší.
Je to opravdu překrásný auto a i když nebude mít klasický V8 zvuk, řev V6 nemusí znít špatně 😉
Projel jsem nějaký videa a nemyslím, že by GT oproti XJ220 mělo znít nějak dramaticky špatně. Na druhou stranu, XJ220 je z doby, kdy ten zvuk prostě dělalo auto samo, nevím, jak to má GT, vycházím z toho co si uvedl výše. Ať tak nebo tak Jag je už teď vzácnější a ceny se pohybují na úrovni 0,5 mil.$, takže cca na úrovni GT.
NSX je propadák [odkaz]
Recenze se projeví naplno až bude testována v soukromí v Evropě a USA, zatím je to po eventech sponzorovaných Hondou/Acurou, takže si to redaktoři nechtějí pohnojit. Stejně jako se měnila hodnocení v případě poslední Corvetty Z06. Která se v testu Motor Trendu dokonce rozbila. Když si přečteš dojmy o NSX, tak jsou strašně znát rozporuplné reakce. Redaktoři jsou zklamáni a rozhořčeni, ale současně nechtějí automobilku strhat, protože jim platí letenku, ubytování a další servis při demo akcích.
Recenze se projeví naplno až bude testována v soukromí v Evropě a USA, zatím je to po eventech sponzorovaných Hondou/Acurou, takže si to redaktoři nechtějí pohnojit. Stejně jako se měnila hodnocení v případě poslední Corvetty Z06. Která se v testu Motor Trendu dokonce rozbila. Když si přečteš dojmy o NSX, tak jsou strašně znát rozporuplné reakce. Redaktoři jsou zklamáni a rozhořčeni, ale současně nechtějí automobilku strhat, protože jim platí letenku, ubytování a další servis při demo akcích.
Autocar od doby, co odešel Sutcliffe nestojí za nic. Prior je jen loutka, která pochválí každé auto, které dostane na test. Přičemž v Evu a TG magazínu dané auto zhodnotí podstatně objektivněji ve stejném momentě. Koukni se na nějaké videotesty na Youtube, samotní Amíci jsou zaskočeni tím, co z toho Honda/Acura udělala za kreaturu. Zlaté i8, to ti povím.
Všichni si stěžovali na zvuk 488GTB...když jsem ho v reálu slyšel, pořád se mi klepaly kalhoty a jen vyměnil něco málo z tónů vysokých za nižší, zvenku samosebou spíš výfuk než motor.
Jinak k NSX: [odkaz]
Na propadák má celkem slušný hodnocení, nemyslíš?
Jinak k NSX: [odkaz]
Na propadák má celkem slušný hodnocení, nemyslíš?
První videorecenze se nesly ve jménu těžkých zklamání. To auto selhává ve všem, v čem byla dobrá původní NSX.
Když projede Aston Martin, slyšíš motor. Když Ferrari, slyšíš motor, To samé, když projede Porsche. Zvuk závodních aut není definován zvukem výfuků, jako je to u některých silničních aut, ale je to primárně motor. A ten EcoBoost je prostě vybrakované chrastítko míchané s vysavačem, sorry. Motor je jeden z mnoha omylů, nikdo nestojí o to mít na supersportu napsáno to samé co má Fiesta. Hlavně, že je to ''Eco''.
Závodní verze už jezdí a zní hrozně. A to jezdí bez tlumičů ve výfuku. Silniční GT má nahrané zvukové stopy v závodních simulacích a zní téměř stejně (nudně a bezpohlavně) jako GT-R. Takový průmyslový vysavač no.
Zvenku budou vždy slyšet při natáčení vzadu výfuky, zvlášť, když je motor uprostřed. Řev motoru může být slyšet spíš v kabině. Takže co máme dál? 😉
XJ220 zní úchvatně a zpívá hrdelně, turbu navzdory. S dnešními přeplňovanými auty se nedá vůbec srovnat.
Předpokládám, že to zhrzený klient nebude a souhlasím, že aktuálně ví stejně jako my dva, jaký je reálně Ford GT a to se nezmiňuju ani o tom, že se k němu bude vůec těžký dostat 😄
To co to připomíná tobě je irelevantní, mě se třeba líbí moc a to je zase nepodstatný pro tebe. Předpokládám, že jsi ho nemohl vyzkoušet a zvukových stop na netu ještě moc není. Takže bych se o vysavači do tý doby nezmiňoval.
K NSX...první recenze nezní vůbec špatně, o tom, že by byla propadákem jsi se dozvěděl kde?
K NSX...první recenze nezní vůbec špatně, o tom, že by byla propadákem jsi se dozvěděl kde?
No a podívej se na Hondu jak dopadla - nová NSX je propadák, protože ji mají na triku Američani. Dlouhý, roztahaný a neschopný vývoj udělal své.
Už použití vysavačového EcoBoostu a neinspirativní charakter auta společně s cenou prostě působí spíš úsměvně. A vzhledově mi to připomíná náčrt teenagera o hodině matiky.
Už použití vysavačového EcoBoostu a neinspirativní charakter auta společně s cenou prostě působí spíš úsměvně. A vzhledově mi to připomíná náčrt teenagera o hodině matiky.
Když vyjel před 11 lety předchůdce, byl to ve srovnání tehdejší špičky ten nejšedivější průměr. Komu chce konkurovat GT teď? Navíc s takovou cenou a manýry při prodeji, které Ford okopíroval od automobilky, která si to může opravdu dovolit? Co si o sobě myslí?? Je to trapné a neadekvátní.
Naprostá blbost. XJ220 znělo s šestiválcem podobně jako dvanáctiválec. Tenkrát se přeplňování nerovnalo eliminaci zvuku.
>😁 Protože jednoduše neřve, ale chrchlá, jak jsi sám napsal. Už GTE verze, která nemá žádné výfukové klapky a tlumiče zní hrozně, hučí a syčí jako vysavač. Turbo a hlavně EcoBoost je zárukou zabitého zvuku.
To nie je názor, to je úbohý predsudok, že Ford nemôže vyrobiť superšport a ak ho aj vyrobí, musí stáť toľko, ako lepšie Mondeo, "veď je to len Ford".
Typický blábol brandistu, ktorý nevidel, nepočul, nečítal (ostatne auto ešte ani neexistuje), ale už ho dopredu odsúdi len z toho najtrápnejšieho dôvodu: značky na kapote. :no:
Však konfiguruju jako divej, teď jsem se koukal na testy NSX a ta by sakra stála za srovnání s GT. Pěkně okruh a hurá! 😉
Tvůj názor můžu respektovat, ale s běžnou produkcí Fordu nemá co dělat a vedle Hondy je to jediný velkosériový běžný výrobce, který má v nabídce supersport.
Ford GT se nejen podle mě velmi povedl!
Ford GT se nejen podle mě velmi povedl!
Ty víš jak to zní? Zatím u prototypů chchlá moc hezky [odkaz]
Proč by nemělo s turbem řvát?
Proč by nemělo s turbem řvát?
Tie rýchle pruhy majú čosi do seba, páčia sa mi tuším všetky, červené na čiernej, biele na červenej i biele na modrej. A popri tých verziách s pruhmi sa mi až zdajú tie jednofarebné skoro až fádne, najmä na tej matnej šedej si ich viem predstaviť. 😄
EDIT: ten konfigurátor je parádny, len z rýchlych pruhov si môžeš vybrať 8 farebných variánt.
EDIT: ten konfigurátor je parádny, len z rýchlych pruhov si môžeš vybrať 8 farebných variánt.
Bielu by som si na superšport asi nikdy nekúpil, ale s modrými alebo červenými pruhmi to vôbec nevyzerá zle, naopak tak okruhovo:
Osobně slintám při tmavě šedých pruzích na modré! V konfigurátoru je mají jako "Alloy". Nádhera :yes:
Jenže to není taliánský supersport. Já bych váhal mezi bílomodrou a modrobílou... asi bílý lak a modré pruhy + modré třmeny brzd.