Kdyz se clovek podiva na vyvoj ceny za poslednich 10 let u zachovalych exemplaru predchozi generace, tak je dost pravdepodobne, ze se bude jednat predevsim o vybornou investici do klimatizovane garaze a bohuzel jich na silnicich uvidime sakra malo. Kazdopadne auto je to opet nadherne, ale skoda tech chybejicich 2 valcu.
Tie rýchle pruhy majú čosi do seba, páčia sa mi tuším všetky, červené na čiernej, biele na červenej i biele na modrej. A popri tých verziách s pruhmi sa mi až zdajú tie jednofarebné skoro až fádne, najmä na tej matnej šedej si ich viem predstaviť. :-)
EDIT: ten konfigurátor je parádny, len z rýchlych pruhov si môžeš vybrať 8 farebných variánt.
Práve naopak, v tých výrazných farbách - červenej a žltej - je to čistý taliansky superšport. Nádhera. Ale aj tie tmavé vyzerajú výborne, tradičná fordovská modrá s rýchlymi pruhmi a tá matne šedá pôsobí exoticky. Absolútne najkrajší Ford v histórii. :yes:
>:D Protože jednoduše neřve, ale chrchlá, jak jsi sám napsal. Už GTE verze, která nemá žádné výfukové klapky a tlumiče zní hrozně, hučí a syčí jako vysavač. Turbo a hlavně EcoBoost je zárukou zabitého zvuku.
Když projede Aston Martin, slyšíš motor. Když Ferrari, slyšíš motor, To samé, když projede Porsche. Zvuk závodních aut není definován zvukem výfuků, jako je to u některých silničních aut, ale je to primárně motor. A ten EcoBoost je prostě vybrakované chrastítko míchané s vysavačem, sorry. Motor je jeden z mnoha omylů, nikdo nestojí o to mít na supersportu napsáno to samé co má Fiesta. Hlavně, že je to ''Eco''.
Všichni si stěžovali na zvuk 488GTB...když jsem ho v reálu slyšel, pořád se mi klepaly kalhoty a jen vyměnil něco málo z tónů vysokých za nižší, zvenku samosebou spíš výfuk než motor.
Autocar od doby, co odešel Sutcliffe nestojí za nic. Prior je jen loutka, která pochválí každé auto, které dostane na test. Přičemž v Evu a TG magazínu dané auto zhodnotí podstatně objektivněji ve stejném momentě. Koukni se na nějaké videotesty na Youtube, samotní Amíci jsou zaskočeni tím, co z toho Honda/Acura udělala za kreaturu. Zlaté i8, to ti povím.
Recenze se projeví naplno až bude testována v soukromí v Evropě a USA, zatím je to po eventech sponzorovaných Hondou/Acurou, takže si to redaktoři nechtějí pohnojit. Stejně jako se měnila hodnocení v případě poslední Corvetty Z06. Která se v testu Motor Trendu dokonce rozbila. Když si přečteš dojmy o NSX, tak jsou strašně znát rozporuplné reakce. Redaktoři jsou zklamáni a rozhořčeni, ale současně nechtějí automobilku strhat, protože jim platí letenku, ubytování a další servis při demo akcích.
Ať to pojmeš jak chceš, pořád je to ve výsledku jen předražený Ford. A unylý oturbený EcoBoost jako hlavní vtipná třešinka na konec. Design je vyloženě přeplácaný.
Tvůj názor můžu respektovat, ale s běžnou produkcí Fordu nemá co dělat a vedle Hondy je to jediný velkosériový běžný výrobce, který má v nabídce supersport.
Když vyjel před 11 lety předchůdce, byl to ve srovnání tehdejší špičky ten nejšedivější průměr. Komu chce konkurovat GT teď? Navíc s takovou cenou a manýry při prodeji, které Ford okopíroval od automobilky, která si to může opravdu dovolit? Co si o sobě myslí?? Je to trapné a neadekvátní.
Předpokládám, že to zhrzený klient nebude a souhlasím, že aktuálně ví stejně jako my dva, jaký je reálně Ford GT a to se nezmiňuju ani o tom, že se k němu bude vůec těžký dostat :-)
No a podívej se na Hondu jak dopadla - nová NSX je propadák, protože ji mají na triku Američani. Dlouhý, roztahaný a neschopný vývoj udělal své.
Už použití vysavačového EcoBoostu a neinspirativní charakter auta společně s cenou prostě působí spíš úsměvně. A vzhledově mi to připomíná náčrt teenagera o hodině matiky.
To co to připomíná tobě je irelevantní, mě se třeba líbí moc a to je zase nepodstatný pro tebe. Předpokládám, že jsi ho nemohl vyzkoušet a zvukových stop na netu ještě moc není. Takže bych se o vysavači do tý doby nezmiňoval.
K NSX...první recenze nezní vůbec špatně, o tom, že by byla propadákem jsi se dozvěděl kde?
Typický blábol brandistu, ktorý nevidel, nepočul, nečítal (ostatne auto ešte ani neexistuje), ale už ho dopredu odsúdi len z toho najtrápnejšieho dôvodu: značky na kapote. :no:
Závodní verze už jezdí a zní hrozně. A to jezdí bez tlumičů ve výfuku. Silniční GT má nahrané zvukové stopy v závodních simulacích a zní téměř stejně (nudně a bezpohlavně) jako GT-R. Takový průmyslový vysavač no.
Projel jsem nějaký videa a nemyslím, že by GT oproti XJ220 mělo znít nějak dramaticky špatně. Na druhou stranu, XJ220 je z doby, kdy ten zvuk prostě dělalo auto samo, nevím, jak to má GT, vycházím z toho co si uvedl výše. Ať tak nebo tak Jag je už teď vzácnější a ceny se pohybují na úrovni 0,5 mil.$, takže cca na úrovni GT.