Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford začal přijímat objednávky na supersport GT, cena zatím nejistá

40 komentářů

Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Kdyz se clovek podiva na vyvoj ceny za poslednich 10 let u zachovalych exemplaru predchozi generace, tak je dost pravdepodobne, ze se bude jednat predevsim o vybornou investici do klimatizovane garaze a bohuzel jich na silnicich uvidime sakra malo. Kazdopadne auto je to opet nadherne, ale skoda tech chybejicich 2 valcu.
webpaja
Je to opravdu překrásný auto a i když nebude mít klasický V8 zvuk, řev V6 nemusí znít špatně 😉
Avatar - Emel
Emel
Tak jak je tady v té žluté to zase takovej vodvaz není... ale reálné fotky jsou o dost lepší.
webpaja
Líbí se mi tmavě šedá a červený pruhy...to je na mokrý spoďáry >😒]
Avatar - iudex
iudex
Tie rýchle pruhy majú čosi do seba, páčia sa mi tuším všetky, červené na čiernej, biele na červenej i biele na modrej. A popri tých verziách s pruhmi sa mi až zdajú tie jednofarebné skoro až fádne, najmä na tej matnej šedej si ich viem predstaviť. 😄
EDIT: ten konfigurátor je parádny, len z rýchlych pruhov si môžeš vybrať 8 farebných variánt.
amadeus
Osobně slintám při tmavě šedých pruzích na modré! V konfigurátoru je mají jako "Alloy". Nádhera :yes:
webpaja
Však konfiguruju jako divej, teď jsem se koukal na testy NSX a ta by sakra stála za srovnání s GT. Pěkně okruh a hurá! 😉
krutor
NSX nestojí za nic. Největší zklamání posledních let.
Avatar - iudex
iudex
Práve naopak, v tých výrazných farbách - červenej a žltej - je to čistý taliansky superšport. Nádhera. Ale aj tie tmavé vyzerajú výborne, tradičná fordovská modrá s rýchlymi pruhmi a tá matne šedá pôsobí exoticky. Absolútne najkrajší Ford v histórii. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Jenže to není taliánský supersport. Já bych váhal mezi bílomodrou a modrobílou... asi bílý lak a modré pruhy + modré třmeny brzd.
webpaja
na bílý je strašně vidět vraždění hmyzu >😒]
Avatar - iudex
iudex
Bielu by som si na superšport asi nikdy nekúpil, ale s modrými alebo červenými pruhmi to vôbec nevyzerá zle, naopak tak okruhovo:
krutor
Řev V6? A jak si to jako představuješ s turbem? >😁 Vždyť zní skoro stejně nudně a nevýrazně jako GT-R.
webpaja
Ty víš jak to zní? Zatím u prototypů chchlá moc hezky [odkaz]

Proč by nemělo s turbem řvát?
krutor
>😁 Protože jednoduše neřve, ale chrchlá, jak jsi sám napsal. Už GTE verze, která nemá žádné výfukové klapky a tlumiče zní hrozně, hučí a syčí jako vysavač. Turbo a hlavně EcoBoost je zárukou zabitého zvuku.
webpaja
Zvenku budou vždy slyšet při natáčení vzadu výfuky, zvlášť, když je motor uprostřed. Řev motoru může být slyšet spíš v kabině. Takže co máme dál? 😉
krutor
Když projede Aston Martin, slyšíš motor. Když Ferrari, slyšíš motor, To samé, když projede Porsche. Zvuk závodních aut není definován zvukem výfuků, jako je to u některých silničních aut, ale je to primárně motor. A ten EcoBoost je prostě vybrakované chrastítko míchané s vysavačem, sorry. Motor je jeden z mnoha omylů, nikdo nestojí o to mít na supersportu napsáno to samé co má Fiesta. Hlavně, že je to ''Eco''.
webpaja
Všichni si stěžovali na zvuk 488GTB...když jsem ho v reálu slyšel, pořád se mi klepaly kalhoty a jen vyměnil něco málo z tónů vysokých za nižší, zvenku samosebou spíš výfuk než motor.

Jinak k NSX: [odkaz]

Na propadák má celkem slušný hodnocení, nemyslíš?
krutor
Autocar od doby, co odešel Sutcliffe nestojí za nic. Prior je jen loutka, která pochválí každé auto, které dostane na test. Přičemž v Evu a TG magazínu dané auto zhodnotí podstatně objektivněji ve stejném momentě. Koukni se na nějaké videotesty na Youtube, samotní Amíci jsou zaskočeni tím, co z toho Honda/Acura udělala za kreaturu. Zlaté i8, to ti povím.
krutor
NSX je propadák [odkaz]

Recenze se projeví naplno až bude testována v soukromí v Evropě a USA, zatím je to po eventech sponzorovaných Hondou/Acurou, takže si to redaktoři nechtějí pohnojit. Stejně jako se měnila hodnocení v případě poslední Corvetty Z06. Která se v testu Motor Trendu dokonce rozbila. Když si přečteš dojmy o NSX, tak jsou strašně znát rozporuplné reakce. Redaktoři jsou zklamáni a rozhořčeni, ale současně nechtějí automobilku strhat, protože jim platí letenku, ubytování a další servis při demo akcích.
krutor
Ať to pojmeš jak chceš, pořád je to ve výsledku jen předražený Ford. A unylý oturbený EcoBoost jako hlavní vtipná třešinka na konec. Design je vyloženě přeplácaný.
webpaja
Tvůj názor můžu respektovat, ale s běžnou produkcí Fordu nemá co dělat a vedle Hondy je to jediný velkosériový běžný výrobce, který má v nabídce supersport.

Ford GT se nejen podle mě velmi povedl!
Avatar - iudex
iudex
To nie je názor, to je úbohý predsudok, že Ford nemôže vyrobiť superšport a ak ho aj vyrobí, musí stáť toľko, ako lepšie Mondeo, "veď je to len Ford".
krutor
Když vyjel před 11 lety předchůdce, byl to ve srovnání tehdejší špičky ten nejšedivější průměr. Komu chce konkurovat GT teď? Navíc s takovou cenou a manýry při prodeji, které Ford okopíroval od automobilky, která si to může opravdu dovolit? Co si o sobě myslí?? Je to trapné a neadekvátní.
webpaja
Předpokládám, že to zhrzený klient nebude a souhlasím, že aktuálně ví stejně jako my dva, jaký je reálně Ford GT a to se nezmiňuju ani o tom, že se k němu bude vůec těžký dostat 😄
krutor
No a podívej se na Hondu jak dopadla - nová NSX je propadák, protože ji mají na triku Američani. Dlouhý, roztahaný a neschopný vývoj udělal své.

Už použití vysavačového EcoBoostu a neinspirativní charakter auta společně s cenou prostě působí spíš úsměvně. A vzhledově mi to připomíná náčrt teenagera o hodině matiky.
webpaja
To co to připomíná tobě je irelevantní, mě se třeba líbí moc a to je zase nepodstatný pro tebe. Předpokládám, že jsi ho nemohl vyzkoušet a zvukových stop na netu ještě moc není. Takže bych se o vysavači do tý doby nezmiňoval.

K NSX...první recenze nezní vůbec špatně, o tom, že by byla propadákem jsi se dozvěděl kde?
krutor
První videorecenze se nesly ve jménu těžkých zklamání. To auto selhává ve všem, v čem byla dobrá původní NSX.
webpaja
[odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Typický blábol brandistu, ktorý nevidel, nepočul, nečítal (ostatne auto ešte ani neexistuje), ale už ho dopredu odsúdi len z toho najtrápnejšieho dôvodu: značky na kapote. :no:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ten motor docela připomíná XJ220 - V6 3,5 2 turba.
krutor
Naprostá blbost. XJ220 znělo s šestiválcem podobně jako dvanáctiválec. Tenkrát se přeplňování nerovnalo eliminaci zvuku.
webpaja
Na to se dá reagovat jedině stylem jakým reaguješ ty...naprostá blbost 😉
krutor
XJ220 zní úchvatně a zpívá hrdelně, turbu navzdory. S dnešními přeplňovanými auty se nedá vůbec srovnat.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A ty už si tento Ford GT naživo slyšel, že víš, jaký bude mít zvukový projev?
webpaja
Nenašel jsem ani jedno video s vytočeným motorem 😄
krutor
Závodní verze už jezdí a zní hrozně. A to jezdí bez tlumičů ve výfuku. Silniční GT má nahrané zvukové stopy v závodních simulacích a zní téměř stejně (nudně a bezpohlavně) jako GT-R. Takový průmyslový vysavač no.
webpaja
Dej odkaz na sériový GT, kde je motor vytočený.
krutor
[odkaz]

Zní strašně. Prostě jako GT-R.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Projel jsem nějaký videa a nemyslím, že by GT oproti XJ220 mělo znít nějak dramaticky špatně. Na druhou stranu, XJ220 je z doby, kdy ten zvuk prostě dělalo auto samo, nevím, jak to má GT, vycházím z toho co si uvedl výše. Ať tak nebo tak Jag je už teď vzácnější a ceny se pohybují na úrovni 0,5 mil.$, takže cca na úrovni GT.