Technika
CHerokee
3
Používají dodnes poctivou zastaralou techniku - velký objem, větší počet válců a ideálně bez přímého vstřikování. A takový motor pak vydrží věky. Co se týká této převodovky, uvidíme. Ale s automaty mají Amíci docela zkušnosti. Mě spíše překvapilo, že umí i slušné manuály.
Přejít do diskuze
Připadá mi to jako nesmysl. Není možné rozložit nějak smysluplně deset stupňů, leda by "desítka" byla opravdu extrémně dlouhá, o čemž pochybuji.
Mám obavu, že výsledný efekt bude ten, že to bude neustále řadit, tedy klouzat v HDM, žadný kvalt tam nevydrží moc dlouho "natvrdo", což bude frustrující.
Horní hranice je podle mě 8 kvaltů, jak to mají dneska BMW. Další vývojový stupeň pak bude nějaká CVT - donedávna nenáviděná technologie, ale kdo se svezl v novém Outbacku, dá mi asi za pravdu, že je to převodovka budoucnosti do všech vyjma vyloženě sportovních vozů.
Mám obavu, že výsledný efekt bude ten, že to bude neustále řadit, tedy klouzat v HDM, žadný kvalt tam nevydrží moc dlouho "natvrdo", což bude frustrující.
Horní hranice je podle mě 8 kvaltů, jak to mají dneska BMW. Další vývojový stupeň pak bude nějaká CVT - donedávna nenáviděná technologie, ale kdo se svezl v novém Outbacku, dá mi asi za pravdu, že je to převodovka budoucnosti do všech vyjma vyloženě sportovních vozů.
to platí pořád. Měl sem(mam) 5 amerik a dvě Evropy a co se sra*lo u Evrop se u amerik nikdy nes*alo, ani když měli najeto jednou tolik a stály třetinu.
Zajímavé, že >😁
Zajímavé, že >😁
Hm, očividne to chcú zladiť s mainstreamom kamionovej dopravy. >😁 O pár rokov budú mať všetky autá rovnaký počet stupňov - teda 12. >😁
Není, Camaro není skútr a jeho motor má skoro 900 Nm a jakoukoliv CVT by spolehlivě roztrhal při prvním rozjezdu na tisíc malých cimprlíků. >😒]
Jel jsi s posledni verzi CVT od Subaru?
Podle me to ma svoje kouzlo, predevsim je to absolutne plynule, skubani neexistuje, rozjezdy svizne, pri jizde na tempomat si to udrzuje vzdy otacky presne dle situace a pri plnem plynu to simuluje klasicky automat.
Na vylozene sportovni jizdu se to moc nehodi, ale jinak je to hodne prijemne.
Podle me to ma svoje kouzlo, predevsim je to absolutne plynule, skubani neexistuje, rozjezdy svizne, pri jizde na tempomat si to udrzuje vzdy otacky presne dle situace a pri plnem plynu to simuluje klasicky automat.
Na vylozene sportovni jizdu se to moc nehodi, ale jinak je to hodne prijemne.
To ti nepřipadá. On to taky nesmysl je. Jsem zvědavej kdy tahle honba skončí. Je to stejný jako svého času s megapixelama u foťáků. Taky všichni žili v domnění, že čím víc tím líp.
S cvt souhlas, co mi přijde komické, je tvůj jásot nad desetikvaltem. Přijít s deseti stupni u sporťáku porsche nebo bmw, vypisoval by ses tu o amerikách, kterým vystačí poctivé šestikvalty. Nic, než tvůj obvyklý problém s vlastní intergritou... 😉
to platilo.. take pouzivali proti Evrope archaickou techniku. tenhle automat na to moc nevypada - pokud se teda ma byt schopen merit vykony s Evroposkou spickou 😄
10 stupňů od Aisinu přijde letos i v Lexusu LC [odkaz] a příští rok v novym LS
Narozdíl od tebe neočekávám že to budou vyloženě problémový převodovky jak je vidíš ty. Spíš že se jako zatim vždycky při navýšení trochu sníží spotřeba
S tou horní hranicí cituješ tehdejší prohlášení ZF = většina 8kvaltů v BMW je právě ZF. Svý doby tohle prohlášení marketingu určitě smysl mělo ale neznamená to že letošní 10ti stupně musej bejt z principu horší než sice vynikající ale 8 let stará převodovka ZF8HP
Narozdíl od tebe neočekávám že to budou vyloženě problémový převodovky jak je vidíš ty. Spíš že se jako zatim vždycky při navýšení trochu sníží spotřeba
S tou horní hranicí cituješ tehdejší prohlášení ZF = většina 8kvaltů v BMW je právě ZF. Svý doby tohle prohlášení marketingu určitě smysl mělo ale neznamená to že letošní 10ti stupně musej bejt z principu horší než sice vynikající ale 8 let stará převodovka ZF8HP