Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 09:11
nafta do Mazdy nepatří a basta. Ale když to lidi kupují...
prý ten motor není špatný, dle vyjádření jednoho majitele CX-3 s uváděným dieselem si však moc nerozumí s automatem.
...a Aleši, CX-3 bych jako SUV určitě nenazval. Dle osobní zkušenosti kvalitnější polní cestu zvládne...ale víc ne. Více méně je na tom se světlou výškou stejně, jako Mazda 3.
Avatar - Kamilac
Nafta do Mazdy nepatří
Kamilac
| 19. 5. 2016 09:23
Přesně tak taky jsem si ji pořidil v benzínu. Nafta je do kamen a kamionů.
Avatar - WinDiesel
Nafta do Mazdy nepatří
WinDiesel
| 19. 5. 2016 10:33
Benzín do sekaček atd - opakuješ se, nudíš. :no:
Avatar - CommonUser
Nafta do Mazdy nepatří
CommonUser
| 19. 5. 2016 11:39
No a ty smrdis a zamorujes ovzdusie, teda tvoja superkara.
Co takto umyt si ksicht od nafty ?
Avatar - H/K_svwet
Nafta do Mazdy nepatří
H/K_svwet
| 19. 5. 2016 09:33
uz len myslienka uvazovat o mazde v nafte je dost provokativna suhlas.... ale ak bude tento dizel tak "vydareny" ako ten vacsi v M6 ... tak sa mazda rozhodne nemusi bat ze jej dlhorocni zakaznici benzinov uz utecu k nafte ;-)
Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 09:42
Mazdomilové mají pozitivní vztah k benzínu - alespoň soudím dle Mazdího sraziva, kdy na podobná setkání dorazí povětšinou benzín/nafta v poměru 70:30. A k čemu kupovat diesel, když si benzínový skyactiv vezme max o litr víc než nafta?
Když vezmu v úvahu domácí trh, tak Mazda není běžné fleetové vozidlo, čili nikdo nikoho do nafty nenutí a volba benzínu je proto snadná. Každý ti dnes řekne (krom Ády), že do malého auta je diesel nesmysl a každý Mazdomil ti řekne, že do Mazdy 6 by raději 2.5 atmo, než 2.2 diesel.
Avatar - WinDiesel
Nafta do Mazdy nepatří
WinDiesel
| 19. 5. 2016 10:34
35% Mazd v ČR jde v dieselu ........
Avatar - J@...
Nafta do Mazdy nepatří
J@...
| 19. 5. 2016 10:55
A to jsou většinou noví zákazníci, co neznají historii mazdy. Ale i těm budiž přáno. Mazda samozřejmě své diesely zná a snaží se ze všech sil je vylepšit.
Avatar - CommonUser
Nafta do Mazdy nepatří
CommonUser
| 19. 5. 2016 11:29
35% chudakov ?
Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 11:39
spíš bych to viděl na fleet :-) Ale jak znám Mazdomily s diesely, chudáci to zrovna nejsou...
Avatar - CommonUser
Nafta do Mazdy nepatří
CommonUser
| 19. 5. 2016 11:42
V akom zmysle ? Plne vrecko ma kdejaky chudak ... ;-\
Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 11:54
v obou smyslech, chceš-li. Povětšinou jsou to lidé s vlastní hlavou... tedy dle mého subjektivního názoru...
Avatar - CommonUser
Nafta do Mazdy nepatří
CommonUser
| 19. 5. 2016 12:15
To neznamena, ze maju prehlad o motoroch a technike - napr. MUDr. XXX.
Stacilo 2x ist na pivo a ukazat realne naklady pri jeho XX tkm rocne hlavne po meste a kupoval sa benzin. Uz s tym beha 7 rokov .... bez poruchy. Japonec no.
Avatar - J@...
Nafta do Mazdy nepatří
J@...
| 19. 5. 2016 11:53
Jako prvokupec mazdího dieselu na tom zase tak špatně být nemusíš. Mazda už skoro vyřešila rekuperaci DPF filtru a s tím spojené prolínání nafty do oleje, majitelé CX7 a CX5 by mohli vyprávět ;-) , turba už mají taky spolehlivější, případné náhodné problémy pořešíš reklamací. nicméně pokud by se mě kamarád zeptal na diesel, poradil bych mu němce, nebo francouze od PSA.
Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 11:59
nevím... tedy respektive vím, že tam nějaký zádrhel byl. Nikdy mě ale nenapadlo kupovat si Japonce v naftě...
Avatar - J@...
Nafta do Mazdy nepatří
J@...
| 19. 5. 2016 12:11
No mě taky ne, když dělají tak pěkné benzíny.
Avatar - J@...
Nafta do Mazdy nepatří
J@...
| 19. 5. 2016 10:53
Amen. :-! :yes:
Nafta do Mazdy nepatří
briza
| 19. 5. 2016 12:18
Akorát, že ta benzínová 2.5 je jen automatem. :-(
Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 12:27
to je přesně ten zádrhel, proč se někteří rozhodnou pro ten diesel
Ale ten automat s 2.5 benzínem spolupracuje mimořádně dobře a předvídatelně
Nafta do Mazdy nepatří
_MT_
| 20. 5. 2016 23:34
Tak nějaký důvod by se mohl najít. Třeba u trojky, když chceš automat k něčemu silnějšímu. V případě sedanu celkově něco silnějšího, protože zážehové motory končí na 88 kW/ 210 Nm (pokud si dobře pamatuji a něco se nezměnilo). A znám člověka, který koupil vznětovou trojku právě proto. U šestky nebude situace zase tak odlišná, když je 2,5 omezená na nejvyšší výbavu. A 2,0 jsou podivně rozhozené, kdy máš mizerný výběr výbav.
Avatar - sargis
Nafta do Mazdy nepatří
sargis
| 19. 5. 2016 12:47
Bla bla bla...uvazoat o terennom Porche, Jagovi, Rollse... o BMW M bez turba...atd, atd.
Nafta do Mazdy nepatří
Nicco
| 19. 5. 2016 09:58
Hodne lidi dostane "genialni" napad, ze kdyz je Japonec tak kvalitni, tak musi mit i kvalitni naftaky, ale hlavne je to videt u ojetin, japonsky diesel predse nemuze potkat problem s turbem nebo vstrikem... U novych aut je to potom debilita zapadnich uredniku, kdy za vsechno (nejvic tedy nafta) pod 100g CO2 dostanes dotaci, tech 100g je samozrejme v laboratori, takze 2.2d to tam nedosahne. Idealni by byl 3 valec 1.2d ;-)
Takze vlastne diesely ruinuji strategii Mazdy a nastva i u ni downsizing a oturbovani.
Nekdo (asi ve SM psal), ze ta nizka hmotnost karoserie Mazdy je z duvodu tenkych plechu a to je potom jeden z duvodu furt trvajiciho problemu s reznutim.
Avatar - KANKUNEN
Nafta do Mazdy nepatří
KANKUNEN
| 19. 5. 2016 10:27
Copak záleží tloušťka plechu s reznutím, Kromě toho moje stará 6ka má 9 let a nikde nic.
Avatar - CommonUser
Nafta do Mazdy nepatří
CommonUser
| 19. 5. 2016 11:28
Dobre vravis. Co taky Passat, co ma hrdzu po 5 rokoch, ten ma ake plechy ?
Mazda ma slabsiu antikoroznu, ale to uz ma VW ci Medo tiez. Vola sa to ekologicky nater a v znameni zelenej vlajky nech sa to aj rozpadne. :*)
Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 11:37
Nicco, to s tou oxidací jest už dávno pouhá legenda ztracená v čase... rezavějícím prahům můžeš zabránit například zástěrkami, lemy blatníků si občas "vyleštíš a navoskuješ" sám, vyhneš se patnáct let starým myčkám... v zimě si občas stříkneš auto hadicí... nějakou tu speciální antikorozní ochranu servisy za pár šupů také nabízí... přípravků odpuzujících vodu je na trhu přehršel...
Avatar - Aoyagi
Nafta do Mazdy nepatří
Aoyagi
| 19. 5. 2016 11:11
Jinak, nafta nepatří do malých aut, která nepotřebují mít schopnost utáhnout jednu dvě tuny nákladu.
Avatar - Tyranius
Nafta do Mazdy nepatří
Tyranius
| 19. 5. 2016 12:16
Souhlasím, sam mam Mazdu 3 2.0i 88kw a jedine co me mrzi ze jsem nesahnul po ze 121kw verzi. Vždyť ten diesel přidává pres 130kg na přední nápravu... Vypada to ze i mazda bude postupem času nucena zmenšovat motory. Snad jim ty benziny co nejdéle Vydří... Neví nekdo jak to vypada s MPS?
Nafta do Mazdy nepatří
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 12:27
MPS nevypadá nijak....
To je divné
pali.sk
| 19. 5. 2016 10:10
V Nemecku pomaly zakážu v osobných vozidlách naftu, a v CZ a SK nevynímajúc sa idú potrhať po nich.

Čo je ten dôvod? Naozaj ten ušetrený liter nafty stojí za všetky ostatné negatíva?

PS: no špeciálne pri mazde môže byť ešte "problém" tých benzínov v krútiacom momente keďže nemajú turbo.
Avatar - KANKUNEN
To je divné
KANKUNEN
| 19. 5. 2016 10:30
V MZD3 je dvoulitr se 120 koňmi a ten problém s pružností rozhodně nemá. Naopak v testu byl tento motor pružnější než tříkripl od BMW podobného výkonu.
Avatar - WinDiesel
To je divné
WinDiesel
| 19. 5. 2016 10:35
Nicméně má krouťák o 120 Nm nižší než 2,2 SKY-D ... Zkus jednou přesednout a hned pochopíš.
Avatar - KANKUNEN
To je divné
KANKUNEN
| 19. 5. 2016 10:48
Pocitově jede líp slabší diesel než 2,5i, ale ve skutečnosti se nechytá. Diesel má rychlý nástup a někteří pitomci by chtěli závodit i s STI.
To je divné
Martin789
| 19. 5. 2016 11:53
Přesedám denně mezdi 2.0 cca 160k a 2.2d cca 400Nm. A ten diesel má výhodu jen toho prvního kopnuti, jo to je impozantní a při předjíždění málem holím nárazník toho přede mnou, ale pak už to výjde na stejno. Takže je to fakt nakonec jenom o tom, že kdo si rád hraje vezme benzín, kdo se s tím nechce otravovat, zvolí diesel a třeba v automatu a má pohodlí, hotovo. I takoví zákazníci jsou a já hlasuji pro - ať nám živí automobilku, která pro nás stále vyrábí zábavné, pevné a přitom lehké auta s 2.0 ;-)
To je divné
Sky for everybody
| 19. 5. 2016 12:02
:yes: ;-) jen houšť...
To je divné
Nonsens
| 19. 5. 2016 10:43
gro je o tom, že ľudia majú v hlave pri dízli, že to málo žere a vydrží do aleluja. Realitu, krúty a pod neriešia.
Avatar - Bubáq
Dost mě překvapuje rozdíl ve hmotnosti: 125 kg
Bubáq
| 19. 5. 2016 10:39
Tak velký rozdíl po zástavbě dieselu (malého) bych opravdu nečekal... Jistě přibudou hlukově izolační hmoty, ale stejně je oněch 125 kg (= +11% oproti benzínu) poněkud hodně.
Dost mě překvapuje rozdíl ve hmotnosti: 125 kg
Brin
| 19. 5. 2016 12:04
Zřejmě bude i jiná a robustnější převodovka, spojka, a vlastně celé hnací ústrojí až po kola.
Dost mě překvapuje rozdíl ve hmotnosti: 125 kg
Tycoon
| 19. 5. 2016 13:26
Hmota samotného motoru na sebe nabaluje další hmotu ... diesel potřebuje těžší spojku, těžší převodovku, více tlumících hmot, to vše zatěžuje více přední nápravu, takže potřebuješ těžší pružiny a tlumiče, tím pádem více zatížíš pneumatiky a potřebuješ těžší s větším hmotnostním indexem a ta celková hmotnost způsobí, že potřebuješ větší přední kotouče, aby auto brzdilo a na větší kotouče zase potřebuješ větší disky kol. No a těch 125 kg to klidně udělá.