Testy
Docetl jsem to do cca tretiny. A jako vzdy. Hruznej clanek. Prototyp, ale uz je dokonolej. No proste Skodofka, ta umi. Moje osobni zkusenosti jsou dost odlisny od tech (nejen) zdejsich adoraci. Cim to asi bude......
prostě tu vidíme Superauto a vítěze všech budoucích testů SUV kontra cokoliv, Dusterem počínaje a Jaguarem konče.........Stačilo říct, že je nejlepší ne?
WTF? 😉 Simply Clever...Este cakam vo FL Octe Sex set (kondomy, knizku Kamasutry a hudobny podmaz na USB, sedadla sklopne do roviny), Chlast set (chladnicka na pivo, otvarak lahvacov a "vyprostovak" v prasku), Police set (antiradar, publikaciu 100+1 vyhovoriek)...atd, atd...
Nějak předbíháš dobu. Pokud ovšem myslíš auta do cca kompaktní třídy, možná bys pravdu měl. U kompaktu se to láme a poté platí, že čím větší auto, tím větší smysl má u něj diesel.
Nie, ze by ste boli vdacni za ( okrem presnych hmotnosti ) kompletne parametre Kodiaqu, vy si tu budete brblat o tom, ake fajn museli byt chlebicky, ked redaktori nesetria chvalou. :-!
Ale jedna vec ma zaujala😒br /> "Rodiny ocení pohodlnější ovládání takzvané dětské pojistky, kdy stiskem tlačítka v loketní opěrce řidiče zabráníte dětem vzadu nejen v otevírání oken ale i celých dveří a nemusíte už tuto pojistku aktivovat manuálně klíčkem."
Takze Skoda vyvinula auto s vybavou pre unoscov ! Proste niekoho akoze normalne v "dobrom" nalozite dozadu a pustite ho az ked vy uznate za vhodne... >😒]
A nespozna to ani pocas nastupovania, kedze zamky detskych poistiek sa pri nastupovani budu tvarit normalne a nebude mat pocas toho ziadne podozrenie. >😒]
Bravoooo ! >😁 >😁 >😁 >😁
Ale jedna vec ma zaujala😒br /> "Rodiny ocení pohodlnější ovládání takzvané dětské pojistky, kdy stiskem tlačítka v loketní opěrce řidiče zabráníte dětem vzadu nejen v otevírání oken ale i celých dveří a nemusíte už tuto pojistku aktivovat manuálně klíčkem."
Takze Skoda vyvinula auto s vybavou pre unoscov ! Proste niekoho akoze normalne v "dobrom" nalozite dozadu a pustite ho az ked vy uznate za vhodne... >😒]
A nespozna to ani pocas nastupovania, kedze zamky detskych poistiek sa pri nastupovani budu tvarit normalne a nebude mat pocas toho ziadne podozrenie. >😒]
Bravoooo ! >😁 >😁 >😁 >😁
Jo, taky chválim, když mě nekdo pozve někam a ještě mi zacpe hubu rautem a dobrým vínem >😁 Kdo by nadával >😒]
Q3 je maličká, Q5 cosi větší, ale pořád menší než tato škodovka. V podstatě si nijak moc nebudou konkurovat. Škodovka opět nabízí kus auta za slušnou cenu, jen člověk bude muset oželet tradičně lepší materiály, odhlučnění, motorizace a některé výbavové prvky.
Tiguan XL je určený pro USA a Čínu, takže v Evropě bude mít Kodiaq podobnou pozici vůči Tiguanu jako má Superb vůči Passatu, stejná technika ve větší karoserii.
[odkaz]
[odkaz]
Není výběhová, je aktuální... 1.5TSI ještě není.
2.0TSI 221kW by bylo hodně velké překvapení... čekám že bude 162kW, ta 206kW už je s otazníkem, asi časem... ale 221kW?
2.0TSI 221kW by bylo hodně velké překvapení... čekám že bude 162kW, ta 206kW už je s otazníkem, asi časem... ale 221kW?
Zajímavé s novo Q7 to bylo prár slov, jeden článek, technicky vyzněno je to docela ok, taková 2-.
U nové škodovky už je to tak páty článek a pomalu mi to připadá, že by se měla bát celá planeta... >😁
U nové škodovky už je to tak páty článek a pomalu mi to připadá, že by se měla bát celá planeta... >😁
O to nejde, ale vertikální větráky dávají tušit, žeby tímpádem monitor nemusel být tradičně blbě kdesi u kolen, ale konečněěěě nahoře. Spíš z té fotky je vidět čehož jsem se bál, že výpň dveří bude zase umakart jak na Polonezu 8-s A grafika budíků ala Lada Sama je u mě taky už ohraná ;-\ Design auta bude v pohodě, ale ty nové interiéry jsou prostě smutné. To aby si člověk vzal z domu karimatku, rozložil ji na vrch přístrojovky a na dveře si přidělal psí dečku.
Tak určitě....
Na druhou stranu, v době, kdy X-Trail končí s 1.6, Espace končí s 1.6, XC90 končí s dvoulitrem... buďme rádi za relativně normální dvoulitr.
Na druhou stranu, v době, kdy X-Trail končí s 1.6, Espace končí s 1.6, XC90 končí s dvoulitrem... buďme rádi za relativně normální dvoulitr.
To záleží na vkusu každého soudruha, mně třeba hodně vykrojené blatníky u současného Yetiho přijdou efektní.
Na fotce je poměrně dobře vidět hlavní světlo a pod ním ostřik. Pokud by tam mělo být ještě jedno světlo, tak by muselo být nějak nacpané vedle toho ostřiku... ale moc to nevypadá. No, mně se koncept moc nelíbil, hlavně ten těžkopádný hroší čumák, takže pokud to bude víc jako Superb, tak za mě jen dobře.
Podélná prostornost bude jistě dobrá - ve srovnání s kompaktními SUV. Kodiaq má 4,7m, CR-V jako jedno z větších kompaktních SUV 4,6m, Tiguan má 4,5m. Jaký bude Tiguan XL se zatím neví, ani kolik bude stát...
Na šestiválce se hraje zase o třídu výš - Touareg má 4,8m... a to je ještě z mainstreamu jediný, dejme tomu konkurenční Sorento / SantaFe jsou taky jen na R4.
Podélná prostornost bude jistě dobrá - ve srovnání s kompaktními SUV. Kodiaq má 4,7m, CR-V jako jedno z větších kompaktních SUV 4,6m, Tiguan má 4,5m. Jaký bude Tiguan XL se zatím neví, ani kolik bude stát...
Na šestiválce se hraje zase o třídu výš - Touareg má 4,8m... a to je ještě z mainstreamu jediný, dejme tomu konkurenční Sorento / SantaFe jsou taky jen na R4.
3.0TDI by nemohli, je to motor pro MLB - motor uložený podélně, Kodiaq je MQB. Museli by nejdřív vyvinout nějakou MQB verzi.
Mohli by 2.0BiTDI, ta asi bude v Tiguanu a mohla by se eventuálně podívat i do Škodovek (Superb + Kodiaq).
Mohli by 2.0BiTDI, ta asi bude v Tiguanu a mohla by se eventuálně podívat i do Škodovek (Superb + Kodiaq).
"Zboku nejvíc zaujmou hranaté výřezy blatníků, které tým šéfdesignéra Jozefa Kabaně nadělí všem chystaným SUV a crossoverům. "
Tak to tedy bohužel. Tuto debilitu opustila už většina automobilek včetně VW. Pro kola není třeba díra jako vrata aby bylo vidět ten humus v podbězích. V tomto případě, Kabaň :no:
Tak to tedy bohužel. Tuto debilitu opustila už většina automobilek včetně VW. Pro kola není třeba díra jako vrata aby bylo vidět ten humus v podbězích. V tomto případě, Kabaň :no:
Takze to obri SUV je vlastne jenom zvednuta octavka... No to je jedno, kazdopadne vrcholovych 180 koni (byt z dvoulitru, coz je chvalihodne) mi neprijde na pomerne tezke auto nejak moc. Kdyz uz maji od audi ten dvoulitr, co takhle prihodit jeste petivalec?
jj
ZAŽALOVAT [odkaz] a SKROUHNOUT JIM JEJICH [odkaz] MEGAPLATY [odkaz] [odkaz] ZA KTERÝ DĚTI MUSÍ NA ULICI TRPĚT RAKA [odkaz] z DÍZLPOPELNIC [odkaz] ŠÁDE z BOULESLAVI >😒]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
PS: Maier nebyl ani schopen dovalit pldel do VYSTRKOVA [odkaz] na otvíračku největší DOBÍJEČKY ve střední Evropě
ZAŽALOVAT [odkaz] a SKROUHNOUT JIM JEJICH [odkaz] MEGAPLATY [odkaz] [odkaz] ZA KTERÝ DĚTI MUSÍ NA ULICI TRPĚT RAKA [odkaz] z DÍZLPOPELNIC [odkaz] ŠÁDE z BOULESLAVI >😒]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
PS: Maier nebyl ani schopen dovalit pldel do VYSTRKOVA [odkaz] na otvíračku největší DOBÍJEČKY ve střední Evropě
Nie, poukazujem na to, ze kazda somarina sa da marketingovo nazvat Simply Clever.
Ako sa nazyva dazdnik v RR? Nijak, lebo to netreba pomenuvat...
Ako sa nazyva dazdnik v RR? Nijak, lebo to netreba pomenuvat...
Hm. iDnes se vytahuje taky že to řídili první, a předpokládám že Primáci se taky budou vytahovat že to řídily první, by mě zajímalo jak se to rozhodlo? Předpokládám demokratickou rvačkou 😐
Na facelift je brzo.Superb se začal prodáva v ČR v červnu minulého roku.To budou jenom změny modelového roku.
njn chtělo to zlatou střední cestu, tedy 3l šestiválec a automat s měničem. Na druhou stranu prodeje budou stejně hlavně v evropě a zdejší kupující jsou takoví "plastově uťáple úzkoprsí" , takže je nějaký depresivní čtyřhrnek asi logická nabídka
V roce 1986 jsem na naší Škodu 105S kupoval v prodejně Domácí potřeby ve Stodůlkách univerzální chránič dvěří. Byl to plastový výlisek, který se nasunul na hranu dveří (předních či zadních, dle ctěné libosti) a měl v sobě dokonce odrazku. Řešení jednoduché, elegantní, nikdy neselhávající a použitelné pro všechna dostupná auta na trhu. Takže tak. Vypadalo to takhle, jen to bylo černé.
[odkaz]
Jinak mě ovšem nová škodovka zaujala, po dlouhé době model, který skutečně upoutal mojí pozornost.
[odkaz]
Jinak mě ovšem nová škodovka zaujala, po dlouhé době model, který skutečně upoutal mojí pozornost.
...z dané platformy prodlouženého Tiguanu, to se musí nechat. Auto jsem sice ještě neviděl a mohu soudit jen z fotografií, ale působí na mě velmi dobře. Snad jen ta do podběhů zapadlá kola budou bít do očí, pokud kola budou mít průměr menší, než 19´´. V případě videa lze usoudit, že Kodiaq snad nebude uskákaná koza, jak píše Ozzy nahoře, jízda se více podobá popisu redaktorů, kteří s autem jeli.
Ochrana hran dveří je určitě "vynálezem" v duchu "clever", ale trochu si troufám pochybovat o tom, že půjde v tomto případě o řešení "simply"... Fordovo řešení bylo tak špatné a poruchové, že ho zákazníci nechtějí. Ochrana jako náhradní díly je neskutečně drahá. Ale třeba to inženýři škodovky udělali mnohem lépe, než inženýři fordu.
Na tohle auto se těším...
Ochrana hran dveří je určitě "vynálezem" v duchu "clever", ale trochu si troufám pochybovat o tom, že půjde v tomto případě o řešení "simply"... Fordovo řešení bylo tak špatné a poruchové, že ho zákazníci nechtějí. Ochrana jako náhradní díly je neskutečně drahá. Ale třeba to inženýři škodovky udělali mnohem lépe, než inženýři fordu.
Na tohle auto se těším...
Svetla podle vsech zahranicnich medii bohuzel budou. Obavam se, ze VW konecne nasel dobrej recept, jak skodovku znevyhodnit. Staci ji udelat divnou a omezit motory a vybavu... Z konceptu na tom aute zustalo pramalo, bohuzel. Novinari u treti rady sedadel radi zapominaji, ze pokud se tam daji autosedacky, nevejdou se tam nakonec ani deti. Takze vsechno je nouzovka. Pro me tak velky auto bez v6 je no go, ale pro me ho evidentne nedelali.... Tohle bohuzel vypada, ze vzali skodovce i to, co byla v ramci koncernu jeji domena - prostor alespon podelny. Jestli nakonec tiguan xl bude vetsi nez kodiaq, pak skodovku slusne zarizli...
Minulý týden jsem se vrátil z týdeního pobytu v Německu, vykládat tu něco o tom, jak je Audi "prístupný cenou aj strednej vrstve obyvateľstva", je obyčejný blaf. Promiň.
Ale Německo se nerovná automaticky - prémiový vůz do každé rodiny. To je výsadou opět těch bohatých, je možné, že jich tam je více, ale střední třída si v Německu rozhodně nekupuje nové prémiovky, když už tak spíše ojeté.
Ale Německo se nerovná automaticky - prémiový vůz do každé rodiny. To je výsadou opět těch bohatých, je možné, že jich tam je více, ale střední třída si v Německu rozhodně nekupuje nové prémiovky, když už tak spíše ojeté.
slovenskymu voslovi ze hranaty kola nikdo dodavat nebude. sice to tam ve vsech skodovkach drnca jako by je mela ale fakt nebodou
priznam se, nedocetl jsem to uplne do konce, ale pozastavil jsem se u jedne casti, konkretne u te, kde redaktor CHVALI auto za misto nad hlavou, kdyz se svymi 178 cm ma nad hlavou neuveritelnych 5 cm mista. Bud má hodne, ale fakt hodne spatnej odhad, v coz samozrejme doufam, nebo je to absolutne tristni a je tam 30 cm pancerova strecha.
Ja totiz merim o tech 5 cm vic a hlava stropu se mi nedotaky ani v lagune coupe, kde nikdo moc nepocita s tim, ze by se vzadu realne jezdilo.
Jinak se fakt tesim, tohle by mohla byt prvni skodovka, po ktere budu realne posilhavat.
Ja totiz merim o tech 5 cm vic a hlava stropu se mi nedotaky ani v lagune coupe, kde nikdo moc nepocita s tim, ze by se vzadu realne jezdilo.
Jinak se fakt tesim, tohle by mohla byt prvni skodovka, po ktere budu realne posilhavat.
Už jsem to tu psal několikrát, ale nejde jinak. Koncept v reálu vypadá fantasticky. Design i proporce skvěle fungují. ( přestože i moje první dojmy z fotek byly rozporuplné) , proto bude velká škoda pokud finální verze bude jiná.
Docela by mě zajímalo, jestli je správný ten údaj o přechodovém úhlu na úrovni téměř 20 stupňů. To už je celkem slušná hodnota - např. Land Rover Discovery Sport má 21 stupňů, ale taky má světlou výšku 212 mm!!!
Problém je, že VW Tiguan, který stojí na kratší platformě a má vyšší světlou výšku (200 mm, proti 194 mm Kodiaqu) a kratší rozvor (2677 mm proti 2791 mm) má na webu VW uveden přechodový úhel jen 15,5 stupně. Mně osobně tedy přijde realitě bližší ten údaj VW...
Každopádně rozdíl 5 stupňů je u (skoro) stejné platformy evidentně nesmysl.
Problém je, že VW Tiguan, který stojí na kratší platformě a má vyšší světlou výšku (200 mm, proti 194 mm Kodiaqu) a kratší rozvor (2677 mm proti 2791 mm) má na webu VW uveden přechodový úhel jen 15,5 stupně. Mně osobně tedy přijde realitě bližší ten údaj VW...
Každopádně rozdíl 5 stupňů je u (skoro) stejné platformy evidentně nesmysl.
Prémiové auto z koncernu. V Nemecku prístupný cenou aj strednej vrstve obyvateľstva (väčšia mzda a kúpna sila). A Audi či VW má vyššiu prestíž. Škoda je chápané ako kvalitné auto za dobrú cenu. Nemá full led, nemá grafický tachometer s navi, nemá 100 asistentov... Má ale všetko potrebné.
Prý všechny ty el. fičurky co má Kodiaq, přebere Superb při FL přiští rok a taky bude u Superbu změna vzhledu a prý "velká".
Jasne, to byl spis vtip, resp. zbozne prani. Ale alespon 3.0 TDI by mohli. I kdyz je jasne, ze by jej dostalo hlavne Q5, eventuelne Tiguan a skodovka by byla ta posledni.
Pro Tiguan byl avizovaný 2.0TSI 162kW od KT23, ten nejspíš bude i v Kodiaqu. Pětiválec určitě ne... spíš top dvoulitr ze Superbu.
ale no tak..nevypadá to špatně , jako rodinné SUV si ho dokážu představit.
Pokud bude slušná cena , má šanci..
TESTY lidi stejně nečtou...až na pár fandů tady... 😄
Pokud bude slušná cena , má šanci..
TESTY lidi stejně nečtou...až na pár fandů tady... 😄
Tady se nad mulou roztíkáte, ale až budu číst Auto Moto Sport aus Deutschland, tak bude mít v testu s bídou 3 hvězdičky.
ještě křidélka na stěrače, moc s tím naprovokujte, nebo matouš jelínek udělá loskutácký test chráničů dveří >😁 fakt nádhera 8-s
suhlas... prave hranate blatniky sa mi na SUVeckach moc pacia... :yes: a zrovna kodiaq ma na to aby znacku uz posunul podstatne dalej ako octavia alebo fabia... moze byt z toho nakoniec slusna "prakticka imidzovka" ako povedzme zo sorenta alebo outlanderu :yes:
Jsi vedle, při vývoji Kodiaqu se kladl důraz na moderní digitální techniku. Jak vidíš, i ten virtual cockpit by být měl. Narážku na design jsem také nepobral, ale hlavně...Škoda nikdy v moderní historii nebyla automobilkou, která měla zaujmout moderními technologiemi nebo stylem. Její strategie je "value for money", zejména z hlediska prostornosti a praktičnosti.
Jestli chceš koncernové auto s hromadou elektronických serepetiček šestiválcem, připlať si za Audi. Koncernová hierarchie je jasná.
Jestli chceš koncernové auto s hromadou elektronických serepetiček šestiválcem, připlať si za Audi. Koncernová hierarchie je jasná.
mne sa prave tie "hranate blatniky" na SUVeckach hodne pacia.... aj na GCH alebo yetine su moc pekne a auto hned lepsie a stylovejsie vyzera 😉 .. hranate blatniky mal v podstate aj defender a to cele desatrocia a ze mu to stale slusi 😉 ... kazdopadne ano ... je to vec vkusu... presviedcat niekoho co je krajsie a co skaredsie asi nema zmysel... dizajn bude vzdy subjektivny.... ja sa ale na kodiaqa uz vazne moc tesim... tak som sa netesil snad ani na prvu fabiu v 99 ... uz nech je tu kodiaq 😉 :yes:
Skodovka nakonec nemuze mit ani virtual cocpit?? Po konceptu docela vysmech, ne?
Takze jakou to auto ma cilovou? Lidi, co moc nedaj na design, nezajimaj je technicky novinky, ktery maji uz auta predstavena pred par lety v ramci materskeho koncernu, nenabizi ani vic prostoru nez sestersky model a nema ty nejlepsi motory.
Mne z toho vychazi setrivy looser, ktereho zajima jen premistovani z a do b...
Bravo, tentokrat ale vw, ne skoda...
Takze jakou to auto ma cilovou? Lidi, co moc nedaj na design, nezajimaj je technicky novinky, ktery maji uz auta predstavena pred par lety v ramci materskeho koncernu, nenabizi ani vic prostoru nez sestersky model a nema ty nejlepsi motory.
Mne z toho vychazi setrivy looser, ktereho zajima jen premistovani z a do b...
Bravo, tentokrat ale vw, ne skoda...
V dnešní době je takový motor do škodovky zbytečný.
190 naftových koní na SUV bohatě stačí.
190 naftových koní na SUV bohatě stačí.
???
idelani volbou bude kazdopadne 2.0tsi at uz pridusena na 132kW, nebo nadopovana na 221kW
idelani volbou bude kazdopadne 2.0tsi at uz pridusena na 132kW, nebo nadopovana na 221kW
K tomu jak nečteš ani stín pochyb.
Ten nebyl ani včera ve článku o Lexusu....
Některá auta jsou zkrátka tak dokonalá...hlavně Škodovky a Lexusy...😊 >😁 :-!
Ten nebyl ani včera ve článku o Lexusu....
Některá auta jsou zkrátka tak dokonalá...hlavně Škodovky a Lexusy...😊 >😁 :-!
Ten šestiválec je V s úhlem rozevření 90 °. To je velký rozdíl oproti řadovému motoru. Pro porovnání, VR6 měly myslím 15 °.
Kdo by to kupoval s dvoukolkou? :no: Ale je fakt, že ten benzínový motorček jak ze sekačky na trávu by asi čtyřkolku do kopce neutáhnul >😁 :no:
Třeba to bude "drahé" jen na začátku, bó bude problém s výrobou, tipuji malou kapacitu a pak dle odbytu se uvidí, zda udělají levnější verze, respektive dají je k dispozici.
Pozor, neplést rozdílný nájezdový úhel (ten se počítá u předního nárazníku) a tam se upravený nárazník paketu off-road projevuje celkem výrazně, od přechodového úhlu, který se měří uprostřed auta, a ten mají všechny Tiguany 4x4 stejný.
Ja se nedivim 😄 ja si prave radei priplatim, nez si koupit auto zamerne zhorseny...
Muze mi treba nekdo vysvetlit, proc se adaptivni svetla v passatu vypinaj tak, ze se musej nejdriv zapnout standardni dalkovy a pak je vypnout? Proc nestaci brnknout do packy jako v audi a zbytku sveta???
Adaptivni dalku chce prece coovek vypnout, aby nekoho neoslnil, u VW se pri takovem pokusu zapnou dalky natvrdo. Vazne super napad. Zcela zamerna stdlacka. Ktera nikomu nic neusetri, je proti bezpecnosti a logice, ale Audi stavi vys v zebricku.
Takovy auta ja proste nechci...
Muze mi treba nekdo vysvetlit, proc se adaptivni svetla v passatu vypinaj tak, ze se musej nejdriv zapnout standardni dalkovy a pak je vypnout? Proc nestaci brnknout do packy jako v audi a zbytku sveta???
Adaptivni dalku chce prece coovek vypnout, aby nekoho neoslnil, u VW se pri takovem pokusu zapnou dalky natvrdo. Vazne super napad. Zcela zamerna stdlacka. Ktera nikomu nic neusetri, je proti bezpecnosti a logice, ale Audi stavi vys v zebricku.
Takovy auta ja proste nechci...
Virtual kokpit je jak v playstationu...děsné!
V Tiguanu jich lidi moc neobjednávají..proč taky!
8-s
V Tiguanu jich lidi moc neobjednávají..proč taky!
8-s
Tak on je trošku rozdíl dát napříč 1.8 nebo 3.0, že 😉
PS: že byl 1.8 20V podélně uložený mi nějak uniklo, já ten motor registroval hlavně v kompaktech (Golf, Octavia, Leon) a pak jako turbo třeba v TT
PS: že byl 1.8 20V podélně uložený mi nějak uniklo, já ten motor registroval hlavně v kompaktech (Golf, Octavia, Leon) a pak jako turbo třeba v TT
Tyhle motory budou u Kodiaqu zřejmě taky... jen ta slabší 1.4 nebude v ČR, podobně jako to je u Superbu a Passatu.
To byl 1.8 20v taky. Ale je pravda, ze nakonec asi budeme radi alespon za Bi-TDi a silnejsi dvoulitr TSI.
Psali to u konkurence.
U Tiguanu ano. A stejně tak lze u Tiguanu koupit i úplný základ 1.4 TSI 92 kW a 2.0 TDI 85 kW.
U Tiguanu ano. A stejně tak lze u Tiguanu koupit i úplný základ 1.4 TSI 92 kW a 2.0 TDI 85 kW.
To by bylo hodně zvláštní, u Tiguanu taková varianta je. Tady z tabulky to není úplně jasné, ale byl bych překvapený kdyby 1.4TSI 4x2 bylo pouze DSG.
Základní cena bude asi vyšší než u Superbu, protože u Kodiaqu prý nepůjde nakonfigurovat nejlevnější kombinace pohonného systému (1.4 TSI, manuál, pohon předních kol). Bude se muset připlatit buď za čtyřkolku nebo za DSG nebo za diesel. Takže základ IMHO bude cca 700 tisíc.
Virtuální cocpit bude😒br />
Tady je to potvrzené přímo šéfem vývoje modelu😒br />
[odkaz]
Ale HUD nebude.
Tady je to potvrzené přímo šéfem vývoje modelu😒br />
[odkaz]
Ale HUD nebude.
No myslel jsem to tak, že ty el. fičury (z Kodiqa) půjdou do Superba při změně modelového roku a FL bude až dýl, to je jasné.
Auto zacne s cenovkou cca 25.000€, pri prvej 4x4 to bude necelych 29.000€, dizel s 4x4 aj 31.000€. Auto nie je prioritne robené pre cz či sk trh. U nás bude skôr fleetovou záležitosťou. O čosi lepšie bude na tom západný trh. Ale na rovinu, Audi Q3 bude žiadanejšie alebo viac cenené ako toto.
Zaujimavý bude čínsky trh.
Technologicky to nie je žiadne čaro. Vždy o kúsok menej, ako VW a o kusisko od Audi Q3 či Q5. Má to všetko potrebné v kvalite by VW.
Zaujimavý bude čínsky trh.
Technologicky to nie je žiadne čaro. Vždy o kúsok menej, ako VW a o kusisko od Audi Q3 či Q5. Má to všetko potrebné v kvalite by VW.
Děkujeme redakci. Vítězství Rapidu ve srovnávačce s Tipem začalo dávat smysl >😒] >😒]
Jinak co se Kodiaqu týče, nezbývá než přijmout fakt, že auto představuje moderní online poděs na 4 kolech. Množství elektroniky v běžném spotřebním voze začíná dosahovat děsivé úrovně. Jaká bude asi tak morální a ekonomická životnost takovýchto vozů, raději ani nedomýšlet... 8-s 8-s :no:
Jinak co se Kodiaqu týče, nezbývá než přijmout fakt, že auto představuje moderní online poděs na 4 kolech. Množství elektroniky v běžném spotřebním voze začíná dosahovat děsivé úrovně. Jaká bude asi tak morální a ekonomická životnost takovýchto vozů, raději ani nedomýšlet... 8-s 8-s :no:
To mohla být zajímavá akce ! Docela závidím těm co tam mohli jet. Ke všemu do Skandinávie se na konci léta chystám. U nás máme asfaltové cesty, takže já SUV nechci, ale auto mne zajimá. Protože třeba s Yetim se z pohledu řidiče jezdí nečekaně výborně. Tak uvidíme jak se povede toto 😄 :yes:
Sorento a SantaFe jsou sice v Evrope pouze se ctyrvalci, ale v nekterych zemich se prodavaji i s sestivalcovymi (a ctyrvalcovymi) benziny.
Podle vseho to prekryli ale je to nejvyraznejsi prvek, divil bych se kdyby hnusna rozdelena svetla nebyla. Pokud bude cocpit, tak ma clanek zase informacni hodnotu 0...
Mne prijde jako podraz, ze vw bude mit tiguan xl. Tohle melo skodovce zustat, protoze ted ji nezbyl zadnej jasnej benefit. Teda krom hnusnejch blatniku...
Mne prijde jako podraz, ze vw bude mit tiguan xl. Tohle melo skodovce zustat, protoze ted ji nezbyl zadnej jasnej benefit. Teda krom hnusnejch blatniku...
Ne, jako určitě to nebude špatné, jen je škoda, že nečtu ani kapičku špíny, ani malinký pochyb, což působí tak, že auto je fakt nejlepší na světě, nebo trochu účelovým psaním 😄
P.s. Je možné, že jsem auto viděl naložené na kamionu v Německu s dalšími Škodovkami? Viděl jsem divné SUV s logem Škody, ale Yeti to nebyl. Nevypadalo nijak obrovské, ale bylo větší.