Ekonomika
Ham.
5
uvedenému v závěru článku se skoro nechce věřit. 2x benzínová V6, 2x benzínová V8, diesely V6 a V8, diesel-hybrid a benal-hybrid, tedy osm motorizací to je na auto v této cenové třídě a předpokládaném počtu prodaných kusů docela nářez.
Přejít do diskuze
Pekna plnotucna paleta, skutocne nerozumiem pohnutkam kupit do tohto naftu, ale kym je v ponuke aj benal tak je alles in Ordnung.
Tak nic jiného než šlechtu bych nečekal, ale přesto mě ten počet kombinací přijde už docela přehnaný.
Tak silnější diesel neměla, protože se do ní žádný nevešel. 😄 Hybrid s dieselem je překvapení - hybridy jsou samozřejmě na pořadu dne, ale s dieselem jsou celkem neobvyklé.
Logika velí V6T. GTS jsou normálně poladěná S. Ale nezlobil bych se, kdyby tentokrát nefungovala. 😉 Na druhou stranu, už 324 kW je na ten objem pěkná hodnota. To je vlastně jediný důvod, proč nejsem pevně přesvědčen. Tak mě napadá, že by GTS mohlo teoreticky dostat elektrický kompresor.
Logika velí V6T. GTS jsou normálně poladěná S. Ale nezlobil bych se, kdyby tentokrát nefungovala. 😉 Na druhou stranu, už 324 kW je na ten objem pěkná hodnota. To je vlastně jediný důvod, proč nejsem pevně přesvědčen. Tak mě napadá, že by GTS mohlo teoreticky dostat elektrický kompresor.
No a nutno uznat, alespoň soudě podle fotek, že i design udělal velký krok vpřed. Teď ještě kdyby v GTS nechali atmosférická 8 válec...i když to se asi nestane.
Nečekals koncernovwou unifikace? [odkaz] Fakt? 😄
Jakmile sdílení rozšíříš na víc modelů a víc značek = můžeš si dovolit víc :-!
Nepleplesám z toho ale ekonomicky funkční to bezesporu je = a lidem jako ty to udělá radost šíří nabídky 😉
Jakmile sdílení rozšíříš na víc modelů a víc značek = můžeš si dovolit víc :-!
Nepleplesám z toho ale ekonomicky funkční to bezesporu je = a lidem jako ty to udělá radost šíří nabídky 😉
Tak minulá generace na tom byla podobně, jen diesel a hybrid byly po jednom. A článek nezmiňuje GTS, které pravděpodobně bude.
Ano, u 911 GTS je jasné, že bude mít 3.0 turbo, u Panamery GTS je otázka, zda podladí V8 turbo nebo možná bude všechno úplně jinak, možností mají hromadu.
Možná předpokládají, že se to bude (ve druhé g.) prodávat podobně dobře, jako Macan. >😒]
No právě, už minulá generace těch motorizací měla hromadu a další rozšiřování je docela nářez, zvláště ten diesel hybrid a dva diesely bych nečekal. U GTS předpokládáš jaký motor?
Ak sa logika potvrdi v tom slova zmysle, ze GTS bude vychadzat zo 4S a teda s motorom 2.9 Turbo, vidim tu sancu podla doterajsich spekulacii dost realne.😒br />
2.9 TFSI uz je "potvrdeny" pre buducu RS4 / RS5 a o nej sa spekuluje s EAV. V RS4 / RS5 ma mat 450 PS a 600 Nm. Teda vyse 200 Nm na liter a ak to tam chcu takto nasponovat, bud to bude musiet byt "Register-aufladung" ako v 4.0 TDI, alebo EAV, inac by tam bola asi trosku citelna turbodierka. Kedze Panamera je 48V ready a ma s EAV-ckom aj 4.0 TDI ( inac by tych 850 Nm nebolo od 1000 rpm nijako ), vidim EAV aj tu vcelku realne, hlavne ked, ako aj Ham. pise, GTS by mala mat pre nu typicku okamzitu odozvu na plyn. 😉
Teoreticky sa im nemusi pacit pridana hmotnost koli 48V systemu, ale ten tam aj tak bude vzdy, pokial budu chciet zakaznici tie EL.stabilizatory. ( teda pokial niesu seriovo ) 😉
PS: Diesel-PHEV vobec nieje prekvapenie, mozno v ramci Porsche, tak ale ked tam picli aj 4.0 TDI... 😉
Teoreticky sa im nemusi pacit pridana hmotnost koli 48V systemu, ale ten tam aj tak bude vzdy, pokial budu chciet zakaznici tie EL.stabilizatory. ( teda pokial niesu seriovo ) 😉
PS: Diesel-PHEV vobec nieje prekvapenie, mozno v ramci Porsche, tak ale ked tam picli aj 4.0 TDI... 😉
Tak nejlevnější kousek je zatím 4S. Levnější budou teprve následovat. Jinak za tyhle peníze bylo v minulé generaci GTS, takže je dražší, ale bude také rychlejší, tedy cena/ výkon by měl být podobný, a asi i o něco lépe vybavená.
uvidime naživo...
ja som nemal problem ani s prvou generaciou, len casom mi prestala vyhovovat ta farba.
:-!
ja som nemal problem ani s prvou generaciou, len casom mi prestala vyhovovat ta farba.
:-!