Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche Panamera: Ceny druhé generace začínají na 3,2 milionu Kč

David Bureš David Bureš 13. 7. 2016
31
30
Zobrazit náhledy (31)
porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni porsche ceniky ceskytrh novemodely sportovni
Druhá generace panamery je v tuto chvíli dostupná se třemi motory – jeden šestiválec doplňují hned dva osmiválce.

Porsche minulý měsíc oficiálně odhalilo podobu druhé generace modelu panamera. jen krátce na to se vůz dočkal i českých cen. Základní šestiválcové provedení Panamera 4S přijde v základu na 3.197.000 korun.

Pod kapotou Panamery 4S pracuje zážehový vidlicový šestiválec o objemu 2,9 litru, který je naladěn na 324 kW, což je o 15 kW více než u stejného modelu předchozí generace. Standardem je mimochodem pohon všech kol a osmistupňová dvouspojková převodovka. Minulá Panamera 4S stála 3.058.000 korun.

Aktuálně jediný šestiválec v nabídce doplňují dva osmiválce. Panamera 4S Diesel je poháněna nově vyvinutým čtyřlitrem biturbo o výkonu 310 kW a točivém momentu 850 N.m, jehož síla je na všechna čtyři kola posílána prostřednictvím osmistupňové dvouspojkové převodovky. Motor má dvoustupňové sekvenční přeplňování, které umožňuje práci jen jednoho nebo obou turbodmychadel. Výměnou za 3,3 milionu korun zákazníci dostanou v tuto chvíli nejrychlejší sériové auto poháněné naftovým agregátem, které zvládne jet až rychlostí 285 km/h.

Vrcholem je pak Panamera Turbo. Také v útrobách tohoto modelu pracuje čtyřlitrový osmiválec s dvojitým přeplňováním, v tomto případě však zážehovým. Za motor s dvěma turby typu twin-scroll o výkonu 404 kW a mohutném točivém momentu 770 N.m klienti zaplatí 4.315.000 korun. Také Panamera Turbo standardně spoléhá na osmistupňovou dvouspojku. Manuál byl u předchůdce tak málo prodávaný, že se jej výrobce v druhé generaci panamery rozhodl nenabídnout.

Panamera G2 (jak jí továrně říkají) se v budoucnu dočká i dalších motorů. Základem se má stát benzinový třílitrový šestiválec známý z Audi S4, nabídku turbodieselů rozšíří třílitrový šestiválec. Těšit se můžeme hned na dva hybridy – se zážehovým a vznětovým motorem nebo na Panameru Turbo S, jejíž výkon přesáhne hranici 600 koní (441 kW).

Porsche Panamera – české ceny nové generace
VerzePanamera 4SPanamera 4S DieselPanamera Turbo
Zdvihový objem [cm3]289439563996
Válce/ventily6/48/48/4
Největší výkon [kW]324/5650-6600310/3500-5000404/5750-6000
Točivý moment [N.m/min]550/1750-5500850/1000-3250770/1960-4500
Převodovka8DS8DS8DS
Max. rychlost [km/h]289285306
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,4 (4,2*)4,5 (4,3*)3,8 (3,6*)
Komb. spotřeba [l/100 km]8,16,79,3
Cena [Kč]3.197.0003.306.0004.315.000
*S paketem Sport Chrono

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - AUDIRS6
Tomu výčtu motorizací
AUDIRS6
| 14. 7. 2016
Ak sa logika potvrdi v tom slova zmysle, ze GTS bude vychadzat zo 4S a teda s motorom 2.9 Turbo, vidim tu sancu podla doterajsich spekulacii dost realne.:
2.9 TFSI uz je "potvrdeny" pre buducu RS4 / RS5 a o nej sa spekuluje s EAV. V RS4 / RS5 ma mat 450 PS a 600 Nm. Teda vyse 200 Nm na liter a ak to tam chcu takto nasponovat, bud to bude musiet byt "Register-aufladung" ako v 4.0 TDI, alebo EAV, inac by tam bola asi trosku citelna turbodierka. Kedze Panamera je 48V ready a ma s EAV-ckom aj 4.0 TDI ( inac by tych 850 Nm nebolo od 1000 rpm nijako ), vidim EAV aj tu vcelku realne, hlavne ked, ako aj Ham. pise, GTS by mala mat pre nu typicku okamzitu odozvu na plyn. ;-)
Teoreticky sa im nemusi pacit pridana hmotnost koli 48V systemu, ale ten tam aj tak bude vzdy, pokial budu chciet zakaznici tie EL.stabilizatory. ( teda pokial niesu seriovo ) ;-)

PS: Diesel-PHEV vobec nieje prekvapenie, mozno v ramci Porsche, tak ale ked tam picli aj 4.0 TDI... ;-)
SIMONA (34): Manžel je tak tlustý, že s ním nemůžu spát
_MT_
| 14. 7. 2016
Tak nejlevnější kousek je zatím 4S. Levnější budou teprve následovat. Jinak za tyhle peníze bylo v minulé generaci GTS, takže je dražší, ale bude také rychlejší, tedy cena/ výkon by měl být podobný, a asi i o něco lépe vybavená.
Avatar - Hammunasakra
SIMONA (34): Manžel je tak tlustý, že s ním nemůžu spát
Hammunasakra
| 14. 7. 2016
2 miliony 73 tisíc za V6 3.6 = dneska o milion 100 tisíc víc ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
SIMONA (34): Manžel je tak tlustý, že s ním nemůžu spát
Pekelná Micinka
| 14. 7. 2016
To je trochu víc, než jsem čekal. Na kolika začínala jednička?
Avatar - Řízek
Porsche
Řízek
| 13. 7. 2016
Moc pěkné vozítko

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku