Jako ok, kara to bude as inabita, ale za 1,5 mega? Kdyz uz SUV tak za 1/5vou cenu, se da poridit jetej pohodovej Yeti a dalsi spolehlivy SUV, takze rozhodnout se pro tohle musi mit nejaky zvlastni duvod
Sám jsem zvedav, jak jim prodeje Vignale pujdou....třeba ne u nás,ale celkově v EU.....jestli jejich marketing neudělal chybu.....každou snahu vítám..jako zákazník máme širší volbu...nic víc nic míň.
Taky bcyh raději viděl EB 2,7 za 1,5 mega....nez diesl za tu cenu..ale co uz :-)
A Lincoln ...ten ma stopku do EU ..bohuzel (teda tu ofico)
Rozhodnutí Fordu nabízet "edici" Vignale v touze vylepšit průměrnou ziskovost se může postavit na úroveň uvedení SsangYongu nebo Great Wall v Evropě. Holá zbytečnost: potenciální kupci těchto (nyní) předražených variant zcela neprémiových základů se dají jednoduše spočítat na prstech obou rukou (za rok!). Kdyby alespoň ty základy Vignale nebyly tak zoufale stádní, super-průměrné vozy s neatraktivním designem exteriéru, unuděným a podprůměrným designem interiéru a se zcela sériovými motory... Když Ford nabízel verze Ghia jako nejdražší a dobře vybavené verze, bylo to marketingově v pořádku a prodávaly se velmi dobře. Tajemství tohoto úspěchu a rozdíl oproti Vignale strategii tkví v marketingu a ceně. Vignale v tomto pojetí NEMŮŽE být pokládán za prémii a Ford nemůže požadovat tak nehorázné částky za něj. Jak říkám: jde o nesmírně zbytečnou iniciativu. A jak říkal jeden můj bývalý slovenský kolega: "Neexistuje nepotrestaná iniciativa!".
To neudelaji....je tam velky rozdil DS u Cintronu..a i Infiniti a LExus....to jsou uplne jine auta nez materske firmy....(designove)...U Fordu jde jen o defakto lepsi vybavu...v USA to nazyvaji Platinium....ale nejsou k tomu zadne extra sluzby jako u Fordu v EU.
JÁ bych ani tak neměl strach jestli se to bude prodávat nebo ne protože se vždy najde někdo kdo to koupí (i kdyby to byla sebevětší blbost).
Ale co když Fordu tak trochu přeskočí a rozhodne se udělat z Vignale svoji vlastní luxusní značku jako např: DS - Citroen, Infiniti - Nissan nebo Lexus - Toyota
tak to jsou tak dementní stránky, že se v tom povrtám až večer..Jinak pohledem kolem sebe se závěry moc dělat nedají. U fitka kam jezdím stává pravidelně velká spousta supersporů a ve velkých městech jako je Praha, Ostrava,...je to přece jen trochu jiné...
řešíme to prostě jako amíci- spotřební zboží, co je víc příjemné. Ikdyž všicjni chtějí benzínové šestiválce BMW a reálně kupijí fábky 1.2 htp, protože na nic jiného nemají.
A jde si vyjet i jednotlivé třídy a tím i jednotlivé modely.
Samo pak musíš vědět které značky nedělaj žádná naftová auta a ty k tomu přičíst i když nejsou vypsané modely.
A tom se počítal obyčejná auta, když k tomu přičteme luxusní káry typu Rolls, Bentley, Porsche + sportáky typu Aston, Ferrari, lambo atd dostaneme ještě víc zajímavá čísla...
tak cesta kterou se vydala hlavně spousta zasoupení v ČR je totální hrůza...viz porovnání cen s Polskem, nebo na Slovensku, kde když jsem reálně zvažoval nákup auta, tak to bylo do nebe volající..jinak zrovna do SUV i menšího, jako je Sportage, kerou sedlám je nafta jediná použitelná motorizace, což je další problém - ono hodně začek už ani použitelné motory v některách třídách nenabízejí...viz Citroen...tam do C5 normální benzin nekopíš..bylo tam pár užraných líných benzínů a pohodová nafta..Ona spoustalidí vůbec neřeší, co do toho leje, ale jak to jede.
A kolik se dovezlo konkrétních modelů z usa vím odhadem taky, jednak v praze ty auta potkávám, jednak mam známé ve firmě co sem tahaj auta z usa/kanady atd tak vím co sem vozí a kolik.
jak říkám nejsou to jen ameriky, tahaj se i japonci třeba Toyota Tundra, už dávno se tahala benzínová Murana atd
Tuhle sem v zapadlé vsi potkal benzínové MB GLS ....stačí číst a dívat se kolem.
Protože nafta je na exhalace horší a proto jí zbytek světa v týhle míře nepoužívá = to neni zrovna tajemství
Ostatně proto konečně i evropský velkoměsta kde nafta škodí násobně víc než na dálnici, mluvěj o zákazu vjezdu do center měst. Loni k tomu došli i v Indii a teď naftu absolutně zakázali v Díllí = snad je jednou doženem >:-[]
Ono na delší štreky nafta taky tak nevadí = průser je městskej provoz
Smysl má i v SUV jako je tohle a větších. Mně jen mrzí že pro nás neni aspoň na výběr = k autu týhle velikosti a ceny jediná nabídka 4válec v naftě = to neni dobrý
O to víc že jinde s benzínovejma V6 prodává = naopak tam nenabízej naftu ;-)
Kdo chce benzín cestu si k němu najde ale trend kterym se vydala Evropa a speciálně některý její části je děs běs hrůza katastrofa :no::-!
Uvědomili si to v Díllí [odkaz] schválně s kolikaletym zpožděnim to dojde Krndě [odkaz]
Podle mě to neni lenost ale ekonomika = prodá se tu skoro čtvrt milionu aut = 600 je plivnutí do rybníka
Mě osobně to mrzí kam sme se dostali ale dokud nepřijdou opravdový zákazy vjezdů do měst = lidi budou kupovat naftu. Viz Dieselgate kterej má vliv na prodeje nula
Mustang je maličko něco jinýho než běžný osobní auto nebo SUV = jeho prodeje v Evropě těší, i když dlouhodobě je to tak hrnek od kafe do toho rybníka :-)
já osobně nejsem proti naftě, ale je fakt, že lidi nejsou soudní a neumí vyhodnotit kolik reálně najedou a co využijí. Jezdit delší štreky, tak jak jsem jezdíval, tak je nafta lepší..Dnes točím převážně ostravu, a nafta už tak o.k. není a nebránil bych se třeba vůbec rozumnému hybridu..ale to už jsme debatou prostě jinde. Momentálně se chová Ford racionálně a popravdě i ta značka Vignale mi dává smysl.
Už sem psal = i u značek jako je BMW se 90% prodává nafta a 75% 4x4 = slušnej úpadek >:-[]
Někdo okrajově velký benzíny nabízí případně neni problém dovézt individuálně. U Fordu to ví jako my všichni = proto se narozdíl od zbytku světa tady rozhodli nabízet jen 4válec v naftě
To není o tuposti ale lenosti. Upravit ten benzín na EU předpisy a prodat tu ročně pár tisíc ks.
Podívej se jaký je najednou zájem o mustangy. Kolik se jich prodá ročně. Dřív kdyžs e voziliy indivdiuálně se jich taky prodalo 25 ročně, dneska 15x tolik. Jen u nás, podívej kolik po celé evropě.
Taky mohli říct u Forda hele na co to sem vozit, dyt sme tu ročně prodali 2 000 aut, to nikdo nechce.
Jak můžou vědět že to nikdo nechce?
Podívej se kolik se sem dotáhlo z usa a kanady Durang a RAMek, za psoledních 5 let odhadem tak 80 Durang a tak 200 RAMek. Ale nikdo to nechce a to je šedý dovoz.
Co Jeepy?
Loni se tu prodalo 38 benzínových GrandCherokee, 21 benzínových oblud Cherokee, 8 benzínových Wranglerů, 28 benzínových Freemontů, 18 benzínových Cadillaců, 12 benzínových Chevroletů, 52 dodge a z těch bylo určitě taky víc jak půlka v benzínu (neb jediná nafta sou ramky), 1 chrysler, 1 lincoln, + další benzíny od německé prémie + pár japonců dovozených z usa.36 benzínových maserati, 36 jaguarů atd.
Ale vůbec nikdo to nechce že, jenom se prodalo cca 400-600 velkých aut v benzínu, možná i více
Není, protože se tady stále brečí, jak sem nedováží velké benzíny, ale reálně jsou ty prodeje tak malé že je celkem pochopitelné, že skrz bazarové střelce (není myšleno zle ), kteří pak mají radost když si projíždějí konfigurátory to sem vozit nebudou..U fordu určitě nebudou tak tupí, že v případě šance velkých prodejů to sem nebudou vozit.
Znam borce co jezdí s 3,0 V6 CRD za 10 a druhýho co za 12. Faakt úspora. Nehledě na to že kdo chce šetřit narve si tam LPG či CNG nebo si může koupit FlexFuel benzín a tankovat E85 za 22,90 >:D
Hele to je jako říct, že za cenu nabušenýho Superba můžeš mít i A3 a upřímně, u prémie nechci to auto mít vybavený NEBO motorizovaný.
Edge je velikostně na úrovni X5.
Jinak samo souhlas, v týhle třídě "bych" koupil Turka, při rozumný domluvě se dá koupit vybavenej i pod těch 1,5. A když bych chtěl šetřit, tak Santa Fe, i když to je neprémie, tak to auto je opravdu fajn.
Tihle Edgeové se budou prodávat jako jednoletý předváděčky za 950, tam už dávají smysl.
zasmáli se zbrojnoši. Řekl bych, že Ford je už dost dlouhou dobu adeptem na vítěze soutěže "Vtipnější vyhrává". A redakce zdatně sekunduje, "silný motor", když i neprémiová konkurence má v této třídě šestiválec...