Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW M5 Competition Edition: 600 koní pro 200 šťastlivců za 3,5 milionu

19 komentářů

comper
Fajnota, idealne na rozvoz deciek do skoly 😄 Az neuveritelne o kolko je hnusnejsia ta us verzia a to je na nej len zopar zmien.
přezdívaný alias
Podle hodnot zrychlení a maximálky (dokonce i po odstranění omezovače) to není nijak rychlé auto, spíše takové vozidlo pro svižnější přesuny.

Nemějte mi to za zlé, ale na auto.cz je od jistého článku laťka pro rychlá auta nasazena hodně vysoko. >😒]
Avatar - CHerokee
CHerokee
A můžu se tě zeptat v čem jezdíš? Když ti 3,9 sekundy nepřipadá jako rychlé auto.
přezdívaný alias
Narážím tu na článek, kde byly první jízdní dojmy s AR Giulia. A o QV tam autor napsal, že "tahle Giulia není moc rychlá" (QV má 3,9 zrychlení, 307 maximálku a čas na Nordschleife 7😁9). 😄

M5 mi samozřejmě připadá jako zatraceně rychlé auto.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jo tak to jo. Tak Alfa už o tom voze mluví dva roky, takže člověk pak čeká výkony na úrovni Enza 😄 . Nic proti Alfě, fandím ji. Jen ty ceny jsou podle mě mimo.
přezdívaný alias
Mimo? QV je silnější než M3, rychlejší než M3, nepochybně exkluzivnější než M3 (nižší výskyt, motor laděný Ferrari) a je asi o 50 tisíc levnější. Jestli je mimo, tak maximálně tak, že je nezvykle levná. 😉

Normální verze také vycházejí o trochu levněji než BMW 3 a opět pro ně platí, že jsou exkluzivnější a údajně mají i lepší podvozek.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Já myslel ostatní verze. Konkurovat Passatu nebo Mondeu by mohli. Ale D3 + Jaguaru + japonské prémii to dost pochybuju. Ukáže čas.

Mi se taky Alfa líbí více než M3. Ale oba to jsou vysavače. Uvidíme v testech. Snad se najde dost šílenců, kteří budou věřit kvalitě Alfy a jejich servisů.
přezdívaný alias
Nezlob se, ale srovnávat Mondeo či Passat s Giulií... No nevím. To auto svým pojetím patří zcela jasně do prémie.

A rozdíl v kvalitě mezi jednotlivými značkami se smazává. Spíš to bývá třeba tak, že vyrobí výrobce jeden typ motoru, který se moc nepovede, ale že by v globálu byla jedna značka poruchová a druhá ne, to si nemyslím. Faktem ale je, že autorizovaných servisů AR je u nás mnohem méně než těch BMW, to se okecat nedá.
webpaja
Asi jsi ten článek nečetl. Autorovi tak QV připadalo do doby než objevil dvoustuňový chod pedálu plynu. To není jeho problém, ale problém zaměstnanců AR prezentujících Giulii.
přezdívaný alias
Tohle už jsem tu spolu řešili. Jakmile bych na to na místě redaktora šlápl a dělo se tohle, okamžitě bych se zaměstnanců AR ptal, co to má být. A třeba by mi na to hned řekli, že musím navolit režim Race, aby měl plyn ostré reakce. 😉 Žurnalista má šťourat, zjišťovat a vyptávat se, to je jeho práce.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :-!
webpaja
Většina prezentací se odehrává ve stylu...tohle je nejlepší auto ve třídě, umí to a tohle. Vy ale jezděte v Normal modu, nesmíte vypnout ESP, nesmíte jezdit bokem, budete jezdit za SC (u AR to byl Abarth!!!) atd...
Tohle není problém novinářů, ale automobilek.
Avatar - Pradeda77
Pradeda77
Skoda ze to nema tu spravnou prevodovku... 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
A atmosférický desetiválec. To byl unikát.
přezdívaný alias
Ten byl skvělý. :yes:
webpaja
Pro koho u luxusního auta vyšší střední třídy? Tam automat nebo dvouspojka sedí správně.
Mig_35
V Americe má. A pokud ji má v USA, potom není bezpochyby problém si ji na manuální řazení předělat.
Avatar - white label
white label
"...potom bezpochyby není problém..."
Ono to tady půjde předělat zadarmo a bez jakékoli ztráty záruky?
jiriik
Celkově řada 5 je vyníkající auto a M5 obzvlášť. Teda když pominu verzi 520i/d, která mi nedavá smysl.