Novinky
Podle hodnot zrychlení a maximálky (dokonce i po odstranění omezovače) to není nijak rychlé auto, spíše takové vozidlo pro svižnější přesuny.
Nemějte mi to za zlé, ale na auto.cz je od jistého článku laťka pro rychlá auta nasazena hodně vysoko. >😒]
Nemějte mi to za zlé, ale na auto.cz je od jistého článku laťka pro rychlá auta nasazena hodně vysoko. >😒]
Tohle už jsem tu spolu řešili. Jakmile bych na to na místě redaktora šlápl a dělo se tohle, okamžitě bych se zaměstnanců AR ptal, co to má být. A třeba by mi na to hned řekli, že musím navolit režim Race, aby měl plyn ostré reakce. 😉 Žurnalista má šťourat, zjišťovat a vyptávat se, to je jeho práce.
Celkově řada 5 je vyníkající auto a M5 obzvlášť. Teda když pominu verzi 520i/d, která mi nedavá smysl.
Nezlob se, ale srovnávat Mondeo či Passat s Giulií... No nevím. To auto svým pojetím patří zcela jasně do prémie.
A rozdíl v kvalitě mezi jednotlivými značkami se smazává. Spíš to bývá třeba tak, že vyrobí výrobce jeden typ motoru, který se moc nepovede, ale že by v globálu byla jedna značka poruchová a druhá ne, to si nemyslím. Faktem ale je, že autorizovaných servisů AR je u nás mnohem méně než těch BMW, to se okecat nedá.
A rozdíl v kvalitě mezi jednotlivými značkami se smazává. Spíš to bývá třeba tak, že vyrobí výrobce jeden typ motoru, který se moc nepovede, ale že by v globálu byla jedna značka poruchová a druhá ne, to si nemyslím. Faktem ale je, že autorizovaných servisů AR je u nás mnohem méně než těch BMW, to se okecat nedá.
Mimo? QV je silnější než M3, rychlejší než M3, nepochybně exkluzivnější než M3 (nižší výskyt, motor laděný Ferrari) a je asi o 50 tisíc levnější. Jestli je mimo, tak maximálně tak, že je nezvykle levná. 😉
Normální verze také vycházejí o trochu levněji než BMW 3 a opět pro ně platí, že jsou exkluzivnější a údajně mají i lepší podvozek.
Normální verze také vycházejí o trochu levněji než BMW 3 a opět pro ně platí, že jsou exkluzivnější a údajně mají i lepší podvozek.
Většina prezentací se odehrává ve stylu...tohle je nejlepší auto ve třídě, umí to a tohle. Vy ale jezděte v Normal modu, nesmíte vypnout ESP, nesmíte jezdit bokem, budete jezdit za SC (u AR to byl Abarth!!!) atd...
Tohle není problém novinářů, ale automobilek.
Tohle není problém novinářů, ale automobilek.
Asi jsi ten článek nečetl. Autorovi tak QV připadalo do doby než objevil dvoustuňový chod pedálu plynu. To není jeho problém, ale problém zaměstnanců AR prezentujících Giulii.
Fajnota, idealne na rozvoz deciek do skoly 😄 Az neuveritelne o kolko je hnusnejsia ta us verzia a to je na nej len zopar zmien.
"...potom bezpochyby není problém..."
Ono to tady půjde předělat zadarmo a bez jakékoli ztráty záruky?
Ono to tady půjde předělat zadarmo a bez jakékoli ztráty záruky?
V Americe má. A pokud ji má v USA, potom není bezpochyby problém si ji na manuální řazení předělat.
Já myslel ostatní verze. Konkurovat Passatu nebo Mondeu by mohli. Ale D3 + Jaguaru + japonské prémii to dost pochybuju. Ukáže čas.
Mi se taky Alfa líbí více než M3. Ale oba to jsou vysavače. Uvidíme v testech. Snad se najde dost šílenců, kteří budou věřit kvalitě Alfy a jejich servisů.
Mi se taky Alfa líbí více než M3. Ale oba to jsou vysavače. Uvidíme v testech. Snad se najde dost šílenců, kteří budou věřit kvalitě Alfy a jejich servisů.
M5 mi samozřejmě připadá jako zatraceně rychlé auto.