Ještě než dočtete do konce – tohle je nejzdařilejší uplatnění šestiválců, které Renault v posledních deseti letech předvedl. Pobřežní silničky i dálnice okolo portugalského Fara nám daly za pravdu.
a celý ten systém natáčení jim dodává nějaká firma přímo z džapanu. Ale už to vidím, jak tady všichni hospodští mudrlanti budou nadávat na idiotskou žabožroutskou techniku.... ;-\
Sorry, ale premiový interiér? Co jsem viděl v Laguně v Lipsku, to nebyla premie, ale snaha. Rozhodně rádoby dřevěný dekor palubní desky ve mě evokoval spíše lamino ze sektorového nábytku. Ano s motorem nejde nesouhlasit, ale s interierem? Bohužel ve zpracování onoho dřevěného dekoru je kdesi za Fordem. Mě se jinak interiér Laguny líbí, ale rozhodně bych ho nenazval premiérovým. Solidnost a kvalita z něj netryská, alespoň dle mého názoru.
uz se na yhle fotky koukam v prubehu 2 dnu asi po desaty a nemuzu se nabazit, akorat nechapu proc reporteri sami nefotili interier a zadni sedacky, z promo fotek moc objektivity necisi
aha tak se ti omlouvam ja myslel ze pises o tom 3L dizl vs 305 benzin tam je rozdil 5kW, u tech dizliku 2L sem si nevsim, taky nechapu na co ty dve varianty mozna ze jsou jine v emisich nebo tak ze jedna je urcena jen pro nejake specificke trhy s horsim benzinem apod.
no spis prebira to, s cim japonci neuspeli, oni to sice delali ale bylo to na *... a s tou elektronikou to osetreny mit budou, protoze kdyby kuli tomu nekdo havaroval tak z nich lidi vysoudi posledni frank.
Ak by som si odmyslel interier, tak keby na kapote nebol znak Renault ale Ferrari, aj by som uveril ze sa on jedna, hlavne v cervenej... Dnes som ju videl nazivo, neskutocna krasa v danej cenovej hladine >:-[]
Počkej,ještě jsi "opomněl" brazilská,mexická,argentinská,kanadská a americká(omlouvám se tímto všem dalším "opomenutým" reprezentantům)auta a to nemluvím o Matchboxu atd....
Jako vždy Ádo,na jedna :yes:
Ano, proc ne. Japonska a nemecka auta jsou nejlepsi. Potom dlouho nic, potom svedska a korejska, potom dlouho nic, nasleduji britska, italska, ruska, rumunska, turecka, indicka a.j. potom dlooooouho nic a na konci francouzska.
Dizajn je neskutocne naivny, prvoplanovy, bez zmyslu pre detaily, auto vyzera ako rocnikova praca stredoskolaka, ktory navyse nevie, ze kopirovat dizajn inych je plagiatorstvo, za ktore moze prepadnut.
No a potom je tu podvozok, Renault 15 rokov po Mazde, Mitsubishi a inych objavuje 4WS a kontrolu zveruje legendarnej francuzskej elektronike. Francuzi nevedia vyrobit fungujuce elektricke stahovanie okien, takze zostava dufat, ze sa zadne kolesa nerozhodnu ist kazde opacnym smerom....
No ono to nie je až také ružové s tou Audi A5. Podľa cenníku to začína na 890 tis, co je odskok 100 tis od 205k Coupe. Sériová výbava je dosť chudobná takže ak dorovnáš výbavu tak bude odskok aj 300 tis.
No tak ja súčasným Scénicom jazdím, a na nejaké tie chyby, nedostatky, alebo detaily, ktoré mohli byť lepšie, som už časom poprichádzal. Nový Scénic, napriek nie príliš príťažlivým líniám, ktoré očakávam, bude snáď podľa všetkých pravidiel - priestrannejší, kvalitnejší a lepší ako predchádzajúci model.
Tak napriek tomu, že posledným Renaultom práve nefandím, toto kupátko je priam úžasné. Dokonalosť sama, čo sa techniky, aj dizajnu týka. Pokiaľ bude aj sľubovaná kvalita na sľubovanej vysokej úrovni, máme tu nového kráľa triedy.
Ale jeden detail, čo sa dizajnu týka, na výtku by sa našiel, hoci je to asi len subjektívny pocit. Pri celkovo super vyvážených proporciách a výnimočne elegantných líniách mi drsná mriežka chladiča vpredu príliš nesedí. Je až príliš drsná a príliš veľká, jemenjšie kontúry, viac nadväzujúce na celkové poňatie exteriéru, by autu ešte prospeli. ;-)
v čem si myslíš, že je srovnání Audi pro Renault poklonou. Audi je auto jako každé jiné, až na přímo cirkusácké přeplácání chromem. Použitím chromu vůbec Němci o svém nevkusu prozrazují víc než je zdrávo.
Nemyslím si, že A5 a Laguna Coupé si budou příliš konkurovat (Audi vs Renault, víme). Ovšem už samotný fakt, že je tady srovnáváme, je pro Renault obrovskou poklonou. Té cenové politice taky zas tak moc nevěřím, spíš mi příjde, že Renault radikálně zlevnil Lagunu hlavně proto, aby udělal novému kupátku prostor na trhu.
aha, mondeo znamy. A plechace - no fuj :-) ale jeden sused to tak ma tiez, vyzera to hrozne :-)
hm, throttle steering - ako RWD je to jasne. Neodvazil by som sa pouzivat, ale tam to chapem, ako aj s AWD... FWD - aha, budem v jednej sirokej skusat... Ale na svojom nie, so sportovym podvozkom utrhnut zadok je pomerne tazke, fakt to slusne sedi. Utiahnut stopu sice utiahne pri ubrati, ale... :)
Tak to je dobrej masér, A5 2,0 tdi. >:D proboha, auto za mega. Jinak, natrefit na A5 1,8 tsi je problém, leda zkusit nějaký bazar nebo tak, možná někde nějaká k projetí bude, to auto je fakt velmi dobré, za ty peníze, quattro mu nechybí. ;-)
Nádhera. Uvidíme, co udělají v reálu ty ceny... člověku je přece jen líto dát za kupé zásadně víc než za kombi s obdobnou technikou. Tento problém ale měla i legendární 406 a možná to naopak přispívá k jisté exkluzivitě.
A jo, soráč, zapoměl jsem na tu tvou MX-5, to předokolkařství jsem zmínil proto, že nedávno mě vezl v mém autě kluk, co v životě nejel zadokolkou a byl úplně vyplesklej už jen z toho, jak se mu po zatočení nevrací volant. :-);-)
No, nevím, elektrohydraulika mi přijde u konvenčních aut lepší, to vyvážení je poplatné rychlosti, jedeš ostře ztěžkne, třeba u audi nebo alfy mi to přijde ideální pro předokolku, u A4 si to navíc nastavíš jak potřebuješ. O citu mluvit nemá cenu, na tom se shodnem.
To mondeo si koupil člověk, který má firmu ve stejném areálu jako já, měl kdysi scorpio, pak mondea, kupuje tranzity, prostě je u Fordu zvyklý, vůbec netuší, že v mondeu si vlastně kupuje supersport, peníze má, tak si koupil to nejlepší, co teď nabízejí, auta jsou mu celkem fuk, proto na to taky dal plecháče na zimu jak je zvyklý. >:D;-)
Řízení plynem, u zadokolky efektivní záležitost použitelná v celém oblouku, u předokolky to v podstatě znamená ubrat před apexem, auto pohodí zadkem, namířit a šup za apexem přidat a nechat se vytáhnout ven, u aut s kratším rozvorem to funguje líp. S accordem souhlas, lehčí řízení vyřešíš širšíma gumama. ;-)
Kolega ma 3.0 V6 406 coupe... Je super :-) Sice ma este pred F/L a tym padom "len" 190 ps uz niekedy pri 5500 (proste spravene na silu, to stavali dost na USA trh). Postrada aj trochu trakciu, ale aj tak to jazdi hodne slusne a na svoju dobu fakt nadcasove auto :yes::yes:
jo, poslem Ti mail na kamosa, co to ma... :-) Keby tak 3.0 TDI, este povedzme (aj ked ja v zivote, do A5 tak 3.2 a quattro ), ale 2.0... Vacsie zverstvo uz je len TT 2.0 TDI :-):-)
Ja som na riadenie celkom pes. Renault, Paeugot, Citroen - riadenie preposliovane a mrtve. Passat hodne, AUDI tiez nic moc. ACCO skvele ostre, slusny cit, ale zas teda odpor totalne ziaden a obcas jemne nelinearne... Ked si uchyl (co ja som), tak Ti tam pride tych rozdileov aj vo FWD celkom dost. :-)
ale ano, skvele komunikativne riadenie v MONDEO - to su fakt kecy. To mal tak 3er ako RWD bez posilovaca :-) pred 15 rokmi :-):-) Stejne si ale precitas aj v SUV o 2t o uzasne spatnej vazbe casto aj v renomovanych denniokoch (ale to sme uz tusim riesili).
TITANIUM S - no tak to je ten kombik, co teraz maju vsetci novinari, len Ti to uz supli na 16kach :-) Aha, jasne, tak to si musel ist ako v perinke :-) Hold dnesa stredna uz vyzera smiesne casto aj na 17-kach, ten kto bral stereoidy ako MONDEO specialne :-)
CO sa ale tyka riadenia plynom a FWD, nejak to nechapem... Ma to zmysel u FWD? Ako najlepsie to dokaze asi ACCORD (to netvrdim, len ze som hondar, ACCORD ma chyby, ale momentalne asi najlepsia FWD podvozokovo a pocitovo), ale ze by to na nieco co sa tyka rychlosti bolo, si nie som isty :-)
tak ja zas mam najazdene s MX-5 zadokolkou a hydraulikou a tam je to fakt mazec.. :-) Celkovo zas s RWD som najazdil dost, aj ked kazdodenne nie.
Co sa tyka MONDEO, mne sa ked uz paci, tak vyslovene len v odpore, v podstate v nicom inom... Ted odpor je ale prijemny, fakt prijemnejsi ako 3er podla mna... V nicom inom ale uz lepsie nie je, to sa akosi na FWD neda :-)
Se silnější verzí 2,0T budeš stejně rychlý jako s V6tdi s větším zvukovým komfortem a ještě dáš za to auto o nějakých 200k míň, myslíš, že takovou částku za tři roky projedeš na rozdílu benz. nafta?
Tak, mluvíme tu o GT, mé závěry vztahuj právě jen na ně, ten V6 tdi mám sám v SUV a jiný motor bych do něj nechtěl, ale v A5 ho považuju za masochismus. ;-)
Jisteze ano, nebot se nemusis bat, ze se budes nedustojne dlouho drzet za maloobjemovou foukackou, nebo silne preplnovanym naftovym dvoulitrem a navic dava prvotni pocit nizkych nakladu. Zvuk bude vzdy jiny, nemusi byt vsak nutne odpudivy. Benzinovy motor na zaradeni si beru, ale u najezdu, ktery se tyka me, vsak bohuzel prevazuje nutny nahled na ekonomiku provozu a tam to ropa vyhrava. Proto se radsi ani do benzinu moc necpu, akorat by me to mrzelo.
Ke GT vsak jednomyslne patri benzin, o tom zadneho sporu.
Tak opět Renault ukázal,jak kvalitní má desing studio.Je to opravdu krasavec se vším všudy,kvalitní podvozek,motor i zpracování.U Pegouta mi vadí ty šíleně dlouhý převisy.
Jasně, já jsem taky zarytý zakolkař, to ale beru jako osobní preferenci. Při hodnocení aut se na ně snažím dívat jako na nabídku, co za svou cenu přinášejí. Pokud vezmu třeba onu A5, pak bychom měli mluvit o stylovém GT s nějakou omezenou ambicí sportovnosti (neřeším S5), tedy rychlé pohodlné a výborně ovladatelné auto. Takže pak mi jako dobrá nabídka připadá základ za 8set s lehkým čtyřválcem, pořád to bude dostatečně rychlé, pohodlné, dobře ovladatelné, styl a image inclusive. Pak rozumím i druhé straně nabídky 3,2 quattro, špičkový motor, špičkový pohon, převodovka, nacpat výbavou a za cenu kolem dvou mega atakovat užitnými vlastnostmi GT kupé z lux. segmentu. Čemu nerozumím je degradace GT vlastností dýzlem, u V6tdi zůstává něco z technologií, quattro, a něco z jízdy, rychlost, ale chybí komfort (zvuk dýzlu), a ta čás reprezentující sportovnost, protože ovladatelnost je horší než u benz. V6, motor má turboefekt apod. Prostě to za svou cenu není dobrá nabídka na GT. Paradoxem je, že je to nejprodávanější verze. :-);-)
Uz jsi videl MiTo? Jak mam rad Alfu, tak prave to bych designove po zverejneni obrazku nechtel obhajovat ani za kradez v samosce. Vcera jsem se stavil u AF a nazivo je to lahudka. :-)
Prave proto se ptam. Sestivalcova nafta je o necem jinem. Navic jsem ji jel prevazne po dalnici, tudiz nemozne rici, jak se chova v zatackach. Ja mam presto radsi zazivnost na zadku. ;-) V minisportech nejezdim a na ostatni predokolky mam svuj nazor.
Jsi předokolkař, na vyvážení řízení zadokolky, zvlášť při pomalé jízdě, je třeba si zvyknout denním ježděním, je to klasika, hodně lidem zvyklým na přední náhon přijde při občasném svezení se se zadokolkou to řízení divné, divně vyvážené. Garantuju ti, že až po pár týdnech v 330i tohle nenapíšeš. :-);-)
Podvozek je prakticky stejný, ale A5 má větší rozchod vpředu i vzadu, je placatější, lehčí a logicky (dvoje dveře) tužší, v kombinaci s lehkým motorem je to na předokolku velmi záživné auto. ;-)
K tomu řízení, znáš nějaké současné auto ve střední, které nemá dobře vyvážené a přesné řízení? Navíc, mondeo s hydraulikou je mnohem citlivější na rozměr kol, na osmnáctách se s tím při otáčení pereš, při jízdě je to o.k., naopak jízda na šestnáckách znamená příliš lehké řízení ve vyšších rychlostech. Mondeo není Elise, je třeba hledět i na komfort řízení, v dané kategorii to prostě není nejlepší řízení, a navíc, přesně jak říkáš, mrtvola kolem středu, zvlášť na úzkých kolech. Prostě elektrohydraulika je u mnoha modelů stř. třídy lepší, a ty zpěvy o zpětné vazbě, já prostě nevím, co si o tom myslet, když vynechám zadokolky, ať se hoši projedou něčím jako je 205gti, pak zjistí, že jestli ta má, řekněme, 70% cit v řízení (100% má výborná zadokolka bez posilovače), tak dnešní sedany stř. třídy jsou tak na 20% a rozdíly mezi nimi v rozmezí 3%, to je to, čemu se směju, jak tu čtu ódy na něco naprosto zanedbatelného, cit v řízení konvenčních aut (zvlášť předo a čtyřkolek) je minulostí, je to daň za komfort, myslím, že je lepší se s tím smířit než se ztrapňovat třeba v recenzích mondea řečmi o upovídaném řízení apod. Jinak, to mondeo, co jsem s ním jel (kombík) mělo čerstvě obuté zimáky na plechových šestnáctkách, takže komfort byl v pohodě, jen to auto s těmi eloxovanými hagusy spoustou pseudohliníku na masce atd. vypadalo na těch utopených kolečkách neuvěřitelně komicky. A s utahováním stopy, máš samozřejmě pravdu, ale už jsem taky kolikrát četl, jak je mondeo skvěle řiditelné plynem apod., hmm, při tom rozvoru ani být nemůže, jenže psát podobné kraviny patří k aktuálnímu novinářskému kurzu, i když třeba na řiditelnost plynem je takový passat s nejkratším rozvorem ve střední mnohem citlivější. ;-)
Pozor, vubec nezpochybnuji nedosazitelnost 406, ta je vazne nadherna, naprosto nadcasova a mohla by prijit v nezmenene forme na trh znovu. Jen tvrdim, ze budto jsem tvarum 407C prisel na chut ja, nebo je v jejich tvarech neco vic, nez napovedela prvni setkani.
Servo u BMW 3 dava leckdy tak malo, jako by tam ani nebylo, co se tyce strmosti, mohla by byt o pul otazky mensi, to bez diskuze. Zase nevim, co by to vyvadelo pri jizde po dalnici, kdy by pri sebemensim pohybu mohlo dochazet k vychylovani kol. Je to magie ;-)
3er citlivy je dobre, to ano, lepsie ako mondeo urcite... Ale mne sa fakt az zda, ze mondeo ma odpor v riadeni prijemnejsi. 320d ale tiez nema strmost, aka by sa mi pacila. mondeo uz vobec nie.
Nemá smysl tu nějak obhajovat insignii, zatím s tím nikdo z nás nejel, jenže z toho článku byla cítit příliš urputná snaha o vítězství mondea, příliš mnoho protimluvů, takže v reálu čekám, že bude insignia skvělé auto, které mondeo v klidu smázne. ;-)
A5 som este isiel len 2.0 TDI a to sa mi nepacilo, ale kaslat na diesel.... Zial uz nemam take moznosti jazdit novymi autami, tak sa tam tak skoro nedostanem :-) mam ale lubenu A4 s nejakym turbo stvorvalcom (kamos si kupil), tak som zvedavy
V cem je jina nez A4? Ja jel A5 jen v 3,0tdi Q, ale tam me spis dostala celkova dotazenost auta jako takoveho (byt za cenu 1,6mio...coz povazuji za udesne).
a malo to to sportove odpruzenie? Znamy novinar vravel, ze je to fakt uz dost tvrde, na mondeo az neuveritelne.
riadenie - ja neviem, na kvalitnych gumach sa mi zda byt celkom OK. Odpor je velmi prijemny - nebojim sa mozno povedat, ze lepsi ako v nejakom 320d, linearnost tiez. Co som ja jazdil na verziach, tak sa mi zdalo dost mrtve okolo stredu (to dost zavisi od gum) a malo strme, ale celkovo dobre. U mna riadenie fakt dobre, vyhrady mam skor k podvozku. Pri slusnom komforte agilita super, ale ze by to malo nejako predcit vsetky ostatne FWD, tak to teda ani omylom. Stopu neutiahne ked das dole nohu z plynu... neviem no. Ale nechcem tu moc vyskakovat, lebo zas tu bude o chvilu spusta nadavok a osocovania :-)
...no ale na Fiestu tim padem uz prilis obhajoby nezbylo. A pritom zrovna ji vidim jako soucasneho leadra supermini. Insignia me prekvapila realtivne nizkou hmotnosti, z niz by mela vychazet i lepsi agilita vozu, byt je to do znacne miry ovlivneno celkovym balancem auta. Nicmene uz fakt, ze srovnavali verzi ze 130 konmi oproti 140 Fordovskym je trochu mimo, vzdyt Ford ma i na chlup stejne vykonnou verzi. Navic cenovy rozdil je propastny a nedokazal by ospravedlnit ani sebelepsi rizeni Mondea.
Chyba lávky, srovnávat s lagunou zatím neumím, až se svezu, ale jel jsem A5 1,8 TSI a doporučuju ti vyzkoušet, jestli neřekneš, že je to jedna z nejlepších předokolek co jsi kdy jel, tak jsi u mně baba. :-);-)
zas ale verim tomu tentokrat, ze laguna s natacacou zadnou bude jazdit lepsie ako A5 2.0 TFSI, v zakrutach to bude ina... FWD AUDI ziadna nejazdi moc dobre v zakrutach, to zacina byt o inom az s quattro (co zas stoji nejake "drobne" navyse a nekombiuje sa s kazdym motorom)
Vsak jasne maji rizeni na jine strane a proto to vidi jinak ;-) .
Podle mne nove Mondeo neni extra povedene auto- v mainstreamu jsou lepsi a za ty prachy co za Mondeo chteji jeste lepsi auta
Jo, teď v pondělí, motor je to pro to auto ideální, i když 2,0d je dle mého lepší, taková ostřejší. Mmch. díky této aktuální projížďce s mondeem jsem se musel opět smát při posledním testu Mondeo vs. Insignia v Autocaru, ty texty už by měly vycházet samostatně v nějaké edici "Nanebevstoupení Mondea Krista", protože, co tam hoši předvádějí, na to neměl ani SM ve svém nejlepším období "jediné auto na světě je Fabia". Zvlášť ty věty o nadpozemských vlastnostech řízení mondea, já už na to mám jediné vysvětlení, do Británie dodává Ford specielně upravená Mondea s nějakým zázračným řízením, a nám do Evropy je posílá s tím obyčejným. :-);-)
Přesně tak, šestiválec za osmset, to zákazníky přitáhne, podobně jako základ (čtyřválec) za šestset, v téhle cenové kategorii žádné stylové GT není, já ty nástupní ceny coupe beru jen jako renaultí kolorit, u nich je to už pravidlo. ;-)
:-):yes:
Jediným neduhem je (logicky) vyšší apetit.
Jinak Laguna Coupé si mi opravdu líbí. O technice není třeba pochybovat a jak je u R dobrým zvykem, slevy budou >:-[] Šestiválec za bratru osm set by nemělo být nic nereálného :-!
Myslim, ze u Renaultu misto pozdravu obvykle slysis slovo sleva i u aut, ktere se jeste neprodavaji :-) . Jinak pripadny kupec bude urcite slyset na zustatkovou hodnotu po 3-4 letech provozu. ;-)
Když neumíš číst, raději nepiš, gumo!!! Tvoje reakce je vrcholem ignoranství. Kde píšu, že je Laguna s 3-litrovým dieselem srandovní? Jestli chceš diskutovat podobným způsobem zkus nějaký ústav pro duševně choré. :no:
No, ona hlavně bude o hodně levnější, chce to pár měsíců počkat, klasická Renault story, klidně si vsadím na to, že příští rok ve stejnou dobu bude Laguna coupe, která je teď za 790, k mání za nějakých 650. ;-)
Pokud je Laguna Coupe s 3-litrovým dieselem "srandovní" tak jistě dle tebe bude taky srandovní i ta Audi A5 s 3-litrovým dieselem, mimochodem je to jeden z mála dieselů, který má lepší "papírové" parametry než Renault V6 3.0 dCi.
I tak je stále Laguna Coupé o dost tisíc levnější. Pro příznivce Audi jedině dobře, že se objeví "konkurence" a oni si budou moci koupit svoji vysněnou A5 za menší peníze.
Tak jsem se podíval k oné Renaultem vzívané konkurenci pro lagunu coupe, tedy na A5, a ta je, s motorem 2,0 TFSI a stejnými hodnotami zrychlení a maximálky k mání za 850tis. dle akt. kurzu. Laguna coupe to bude mít těžké, i premie se dnes cenově snaží.
Tak ono vypíchnout jako hlavní tahák laguny coupe, že z mainstreamu má Renault nejlepší třílitrový dýzl, když ho do střední třídy žádná jiná mainstr. značka nedává, je trochu srandovní, ale budiž. Ostatní si asi uvědomují, že pokud dají do auta stř. třídy třílitr v naftě, pak se chtíc nechtíc dostanou se základní cenou přes milion, a to znamená, že podobná verze bude mít jen velmi marginální prodeje. Proto je trend spíše k různým otwinturbeným čtyřválcům s objemem kolem dvou litrů. Na druhé straně je nutno říct, že 2,0 dci ve verzi 150 koní je opravdu jeden s nejlepších dýzlů v této výkonové kategorii, je točivý s lineárním průběhem, má velmi příjemný zvuk, opravdu špička. Jak se chovají jeho výkonější verze nevím, ale mezi motory kolem 170 180 koní je už konkurence nabitější, nový 2,2 tdci od Fordu je výborný, stejně jako 125kW CR od VW, pokud tedy mluvíme jen o mainstreamu.
Budoucího Scénicu alias kačera Donalda se taky bojím, protože ten současný, jakožto zakladatel a absolutní etalon v designu svého segmentu v mnoha ohledech nemá konkurenci.
No je to tak, podíval jsem se na "papírové" parametry dieselů a opravdu jak v 2-litrové tak i v 3-litrové kategorii má Renault v současnosti nejlepší dieselové motory. Pokud někdo najde lepší diesel, sem s ním.
ja jsem renault poslal do pekel s prichodem soucasnyho sceniku, tenhle kousek mne ale chladnym nenecha... je mi pekne horko, to auto je super! :yes::yes::-):*)
Přečtěte si to ještě jednou. Dvakrát. Třikrát. Renault, který dnes právem nosí titul "nejsportovnější Francouz" vytasil další zbraně. Kromě BMW, Audi a Mercedesu se jedná o jedinou (!) automobilku, která nabídne konkurenceschopný třílitrový diesel ve střední třídě. Natáčecí zadní náprava vyráží dech každému, kdo jí projel. Interiér premiové kvality nemůže zklamat ani největší hnidopichy. Design je sebevědomý, osobitý a krásný.
A to se prosím bavíme o mainstreamové střední třídě s cenovkou pod 800k Kč za velmi dobře vybavený vůz s výkonem přes 200 koní! Tohle je, přátelé, vážná věc :yes:;-)