Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Range Rover: Modernizace přinesla novou výbavu a 550 koní

55 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
RR vypadá majestátněji, RRS sportovněji, tak jsou zamýšleny, tak i fungují, jak opticky tak jízdním projevem. Pod kabátem je to ale prakticky to samé, já třeba nemám moc rád jaguarovský otočný ovladač převodovky, takže hébl z ftypu v RRS jsem bral jako jednu z jeho předností. Volba mezi RR a RRS je spíš otázka detailů, velikosti garáže apod.

RRS ani RR nemají celoroční pneu, dají se koupit jako option. Já mám z výroby 22" continental cross contact, letní.

U toho infotianmentu nejde ani tak o grafiku, i když i ta je horší, ale hlavně o rychlost, resp. pomalost odezvy, to je tragedie i ve srovnání s čímkoliv v autě za 300k.
Avatar - Dinar
Dinar
S adblue je třeba kratší doba k regeneraci dpf a může probíhat za nižší teploty, tj. filtr se vyčistí i při kratších trasách. S adblue je sice o jednu starost s náplní více, ale zas větší pravděpodobnost, že nebudou problémy s dpf. Z hlediska uživatelské spolehlivosti je to podle mého lepší.
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, mrknul jsem na tvůj původní koment, auto z prosince, tj. my 2016 už ad blue má, já mám duben 2015 a tam bohužel ještě ad blue není, a do 30 tis. km muselo auto dvakrát do servisu, páč se DPF nevypálil, podobně dopadly další dva RRS, jejichž majitele znám.

S Renocarem souhlas, jednou jsem udělal chybu, koupil auto u nich, a velmi rychle mě z toho vyléčili. S brněnským JLR dealerem zkušenost nemám, se zlínským ano, toho bych nedoporučil, v Praze naopak Albion cars, ty doporučuju velmi.
Ivo Ivo
Dýzlové verze mají močovinu, tedy alespoň ten můj ji určitě má. Poskakováním trpí všechny DPF filtry. I já poskakuji ve městě, ale lítám i po dálnici, tak to snad vypálím.
Servisy JLR se určitě liší, jezdim do Brna. Nejhorší podnik je ale Renocar Brno, kam už nikdy nepojedu, přísahám. 2x mě odradili od BMW. Třetí šanci jim nedám. >😁
Ivo Ivo
Dobrá otázka, vlastním od vánoc RRS 3,0 HSE, mám jeden problém který se snad vyskytuje častěji. Pohybují se mi výplně ve stropě a v zatáčce dělají malý hluk. U aut s panoramatickou střechou se to snad nevyskytuje. V záruce to spravili, ale uvolnilo se to znovu. Takže při garančce to budou spravovat zase. Není to zásadní problém , spíš to otravuje. Najel jsem asi 17 tis, což není tak moc se spotřebou 9,2 (jezdím svižně i když viceméně podle předpisů). Jinak z mých informací jsou časy velké poruchovosti snad pryč. Mluvil jsem s několika majiteli RR i RRS a jezdí 2-3 roky bez problémů. Delší zkušenosti asi moc nejsou. Na salóně se taky dušovali, že už moc problémů není, co já vím jak to je? 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jasne suhlas... to je pravda.... aj velke Levante od maserati inak moze byt hodne pekne nazivo.... vlastne svojim sposobom je to tiez jedno z najkrajsich SUV sucasnosti len cieli kusok na inu klientelu ako RR... maserati hra uz aj na sportovost.... vlastne asi skor cieli na cayenne ako na RR
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bentayga naživo vypadá stejně jako na fotkách = skoro odporně :-!

Mluvim o exteriéru, interiér odpovídá ceně a značce
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
chcel by som vidiet spolocny test bentaygy a range roveru..... samozejme bentaygu som este nazivo nevidel.... ale podla mna sa na range rover vizazou nebude chytat... toto co predvadza range je jednym slovom dokonalost ... je to nieco na sposob rollsu medzi limuzinami.... kde sa tiez nikto ani len nepriblizi k nemu ... lenze najvacsia sranda je range rover nestoji ako rolls royce a pritom sa k nemu nedokazu konkurenti ani len priblizit .. ved sa len pozri na GL alebo Q7.... su to bez debaty skvele vozy a drahe vozy a luxusne vozy ale vedla range roveru razom posobia ako lowendove nevzhladne masovky z 3tej cenovej .... neskutocne ako v tomto range dominuje... takuto dominanciu vo svojom segmente nema nik... len range a rolls :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
medzi SUV nepoznam nic krajsie a stylovejsie ... ani bentayga podla mna nema tu noblesu a charizmu a eleganciu aku ponuka range rover ... momentalne tu podla mna range rover kraluje :yes😒br />
ked vidim to neforemne GL od medveda vela tohto krala SUV ... az sa naskyta otazka ... co v MB dnes povazuju za premiovy dizajn a ake maju kriteria premiovosti dizajnu ... lebo na mna vedla range roveru posobi GL doslova az nepremiovo az lacno a nudne a hodne sterilne ... akoby bolo GL o dve cenove aj imidzove triedy pod range roverom.. neskutocne ako ho range v tomto valcuje .. v tomt osegment je to metaforicky one man show .... RR bere vsetko :yes:
Ivo Ivo
RR SVAutobiography Dynamic je nejlepší auto na světě, to je jednou jasný 😄 :yes:
_MT_
Výhoda by měla být v tom, že motor může být naladěn na větší produkci NOx a menší produkci pevných částic. Samotná močovina není katalyzátor, tedy nesnižuje teplotu potřebnou k oxidaci pevných částic. Na to se používá oxid ceričitý (je v některých DPF a u některých aut se přidává do paliva, pokud si dobře vzpomínám). Tady jen platí, že není DPF jako DPF.
TomAutocar
DPF je u RR citlivější než u jiných automobilek? Močovinou problémy s ním odpadají? DPF jsem měl jen na A8 a Mondeu a nikdy jsem s tím problém neměl i při městském provozu, tankuji tedy jen vervu. Soused, který jezdí jen dálky, ale tankuje u Ono tak mu filtr odešel při nižším nájezdu než mě.
TomAutocar
Je fakt, že cenový rozdíl je při mé konfiguraci velký a uvnitř mi ty auta rozdílné posedem nepřišly takže jde jen asi o vzhled a ten je u obou božský. Kamarád mi říkal, že úsporu si mám schovat na odtah a servis >😒] Grafika mi nevadí, na tyhle věci si moc nepotrpím. S Renocarem máme asi zkušenosti stejné, proto u mě v garáži nikdy nebude BMW a jezdit na servis dál než 50-100km nebudu.
Kupoval jsi skladovku nebo čekal na výrobu?
Docela dost jsem viděl na SUVéčkách celoroční pneu, ale moc tomu nevěřím, na čem jezdíš?
Avatar - Dinar
Dinar
Podvozek je stejný, jeho elektronická výbava se liší, logicky podle výbavového stupně, resp. zvolených options, to ano. Špatný infotainment není pověra, je to fakt, a největší slabina Range. Ale jak to vypadá, velký Range už s tímto fl dostal aktuální Jag verzi, snad brzo dojde i na Sporta. Aristokratičnost s tím nemá co dělat, v autě s průměrnou cenou přes 2,5 mio je taková vykopávka na ostudu.
Ivo Ivo
Myslím, že RR má automaticky Dynamic response a Adaptive dynamic. U RRS se to musí v silničním paketu dokoupit - a do TDV6 to ani nejde. Alespoň něco takového mě povidali na salóně. Jinak ano, RRS je trochu tužší.
Ten špatnej infotajtment je trochu pověra, mě se líbí, víc než co jsem měl v Touaregovi (modely 2007 a 2010). Jasně dneska ty různé virtual kokpity v Audi a podobně jsou jakože dál, ale jezdil jsem s novým Tiguanem, který to měl a nijak mě to nenadchlo, je to spíš na efekt. Myslím, že tyhle supernovoty se ani do takhle aristokratického auta moc nehodí. 😄
Ivo Ivo
Jak říká Jeremy Clarkson, Suberb je vzrušující jako lednička s mrazákem. Platí to o většině, nebo spíš o všech "luxusních" SUV. RR je absolutně jiný.
RRS se dá koupit levněji než RR, i když v podobné lepší výbavě, pak zase tak velký cenový rozdíl není. Velkej má třílir jen jako TDV6 , což moc na lítání asi není, ale určitě může stačit. RRS s ním ale jede líp a dá se koupit i SDV6. Je rozdíl s podvozkem. RR ho má asi trochu lepší. Motor se dá taky čipnout - dost po pomůže. V Německu to dělají snad všichni.
Je to o penězích a jízdním stylu. Já jsem do toho auta zamilovanej a asi jedná slabina je navigace, resp. její obstarožní grafika, jinak i ta funguje dobře. Vše ostatní je spíš otázka zvyku.
TomAutocar
Děkuji za info. Ještě nejsem definitivně rozhodnutý jestli koupit plnotučného Range nebo Sport, ale co mě děsí jsou problémy u starších modelů kdy auta často končila na odtahovce. Pokud 2-3letá jezdí tak to snad bude :yes:
V6last imil
Lord on board
_MT_
Koncept se mi moc nezdál, vždyť mu chyběla i typická křídla, pokud si dobře vzpomínám. Možná v Range Roveru, ale ne v Bentley. Jsem zvědavý, jestli pustí do světa E😜 10. Co jsem dříve zaslechl, měl nižší prioritu, ale byl v plánu.
_MT_
Na předku Bentley se moc nezmění, protože si budou chtít zachovat kulatá světla. Vůbec těch tradičních linek je tam hodně a budou se je snažit udržet, dokud to jen půjde. Strach jsem měl spíš o zadní část profilu, roubování maskulatury kupé na krabice nebývá zrovna nejlepší nápad.
Avatar - fOE
fOE
Jedinou chybu co si Bentayga pokud jde o design sebou ponese je jeho okoukanost, pokud se o tom u neceho tak raritniho jako Bentley da vubec mluvit. Ten cumak na SUV pasuje stejne dobre jako pasuje aktualni tvar jaguaru na F-Pace. Jen uz je tu s nama nejaky ten patek, probuh, uz vic nez dekadovy patek, a to novince jednoduse neslusi.

Sam jsem hodne zvedav jak dopadne SUV od Rollsu.
Mig_35
Co Vás ta Thielová furt otravuje? co jste jí udělal? nadprůměrné řidičce? >😁
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
K nám nedorazí. České zastoupení může pouze s centrálou zprostředkovat prodej. Nebude ani český ceník. Tolik pondělní info přímo od Hondy.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
To nic nemění na tom, že u nás budou první auta až v zimě. V Česku si můžete koupit klidně i Hondu NSX, která se tady neprodává.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a ta vyvysena hola kapota nad svetlami... uz viem kam sa kodiaq obzeral 😉 ... je jasne ze skoda nenechala nic na nahodu... a sli rovnov v slapajach tych najlepsich :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jo = ale je to trochu logickej důsledek obřího zázemí BMW a proti tomu fakt skromnýho JLR

I tak Range Rover :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Mě se děsně líbil vnitřek konceptu Bentaygy, to byl opravdu designový posun hodný lux. segmentu. Bohužel, v produkčním autě se místo toho objevila jen variace na continentální téma, patnáct let staré. A o exterieru ani nemluvím, pro mně je to babajaga, ať stojí co chce. Že to bude celkovým projevem výborné SUV, nepochybuju. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Na českém trhu k objednání už loni = viz třeba Dajbych :-!
webpaja
Bentayga naživo nevypadá překvapivě nijak odpudivě, spíš monumentálně. RR má svou jasnou vizualitu, lety cizelovanou. Někoho může oslovit jeho tradiční tvar, jiného pak zcela jiná Bentayga.
RR zklamalo s tím, že nepřipravilo větší technický FL spolu s full LED a nějakou lehkou optickou retuší. Tento model se evidentně bude vyrábět min 8 let, nebo přijde do dvou let nová generace (což zatím rohodně tak nevypadá).
Ivo Ivo
Souhlasím , měl jsem pučenej Jaguar XF, když mě montovali hagusy a na to kolečko jsem si nějak nedokázal zvyknout . Kvedlačka je kvedlačka.
Co se týše rychlosti infotainmentu fakt nemám připomínku. Ten starší co měl tři pole nad sebou snad byl pomalej, ale ten novější co mám já - 4 pole je zcela OK.V Touaregovi to bylo mnohem horší. Kamera taky naskakuje ihned. U Touarega se ráno ani nezbudil počítač, natož aby se zapla couvací kamera při výjezdu z garáže. Rádio se zapne hned, pokud jde muzika z flešky, někdy to tak půl minuty trvá. Ale u Touarega to trvalo i 3-4 minuty.
Není to moc ty 22, měl jsem z nich strach, že mi na D1 vy vypadají plomby?
Ivo Ivo
překonfigurovával jsem zabukované auto, které bylo do výroby tak, jak mi končily splátky na předchozí auto. Cca 3 měsíce předem. Poslední změnu jsem ještě udělal asi 6 týdnů před výrobou.
Mám z výroby celoroční pneu a dokupoval jsem další sadu s nasazenejma univerzálama s tím, že budu mít letňáky i zimáky. Ale nevím. Jednak 21' typ 505 které jsem koupil jsou hezčí a hlavně, i když je to divné, zdá se mi , že "žehlí" české nerovnosti líp. Asi proto, že jsou širší a to že jsou nižší, vzduchy zvládnou. Jel jsem v zimě při -20 20 cm sněhem v serpentině vedle sjezdovky naprosto v klidu s prstem v nose , ještě jsem zastavil a pustil sáňkujícího Rakušáka s Oplem a zase se v klidu rozjel. Kamarád s Touaregem na stejné trase musel nasypat všechny přípatkové redukce, aby vyjel a měl zimní kola. Nyní v horkách zase žádnej problém. Sedí jak přibitej. Klidně si myslím, že se dá na dnešních univerzálách jezdit. Zkoušel jsem brzdnou dráhu na polygoně v Kopřivnici na mokru a bylo to taky OK. Jedinej problém je výška vzorku, když je v létě smetu, nemusí to v zimě stačit. Tedy trochu si pohrávám s myšlenkou jezdit na univerzálech , nechat si 21 a prodat ty 20 na kterých jsem auto koupil.
TomAutocar
Nevíte jak jsou na tom se spolehlivosti současné modely? Děkuji.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To víš [odkaz] >😁
Avatar - petr164
petr164
Vcelku to snobským majitelů přeji. Koupí si motoricky nabouchaný stroj zvučné značky a pak se diví, že jsou ve statistikách závad převodovky. Když velí byznys a nikoli technicky nediletantský zákazník, pak se potenciální přemotorování podvozku řeší mohutnou elektronickou asistencí a s dostatečným dimenzováním převodovky si nikdo hlavu neláme. Ta pak jde do kopru mnohem dříve než u nepřemotorovaných modelů. Pamatuji na stížnosti na převodovky u AR 147 GTA, kde si majitel myslil, že dostává do ruky sportovní náčiní a ne byznys třešničku... A pak ty nešťastné osmi a vícekvaltové automaty, to už je technická katastrofa v přímém přenosu. A hlupáci stále kupují a platí a platí a platí... Zlatá auta z devadesátých s dosud poctivou mechanikou, žádnou honbou za papírovou spotřebou a s občas ještě zaplaceným odlišně konstruovaným sportovním kouskem...
Avatar - Dinar
Dinar
Rozdíl mezi RR a RRS je 15cm, které se ale bohužel uvnitř nijak neprojevují, kromě o necelých 5 cm delší ložné plochy kufru, což je celkem zanedbatelné. Rozdíly jsou spíše v naladění jízdního projevu, v RR je všechno o kousek utlumenější, vláčnější.
Poruchovost nové generace je v intencích srovnatelné konkurence, už to zdaleka není taková tragedie jako v minulosti. Dýzlové verze nemají močovinu, jen DPF, a dost trpí na poskakování po městě, filtry se rychle ucpávají, a režim čištění se občas nezdaří, auta padají do nouzáku a musejí do servisu. Podstatný je, jako u jiných premiových značek, servisovat u solidní firmy, i mezi dealery JLR jsou hochštapleři a naopak servisy na úrovni.
Avatar - Dinar
Dinar
Nic absolutně jiného, na RR nebo RRS ve srovnání s konkurencí, není. Silnou stránkou je styl a design, slabší sis některé vyjmenoval sám, místy divná ergonomická řešení, tragický infotainment. RR nemá lepší podvozek než RRS, ta auta jsou prakticky stejná, rozdíl je v naladění, RR je víc doměkka, RRS logicky tužší, volba je odvislá od vkusu každého soudruha.
_MT_
Máš pravdu. Mě se to aranžmá pořád líbí a asi bych se do toho konceptu musel posadit, prohlédnout si ty detaily naživo. Možná bych si pak na křídla ani nevzdechl. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Souhlas :yes: :yes: :-!

Na SUV od Rollsu sem zvědavej ale podle všech náznaků to až tak úplně SUV nebude = spíš takovej Allrad nebo Outback >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Pro mně to bylo stále Bentley, ale Bentley jednadvacátého století, luxusní progres. [odkaz] Tohle mi přijde jako krok zpět. [odkaz] Ta typická křídla jsou typická právě jen pro generaci bentleyů pro roce 2000, není důvod na těch tvarech trvat, už vypadají zastarale.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v kategorii SUV bez debaty nema konkurenciu ... akoby si RR siel svoju vlastnu ligu :yes: .. je uplne inde ako zbytok sveta... neskutocne auto

fascinuje ma pritom ze ani vlastne nie je tak drahy voci ovela menej charizmatickej a masovej konkurencii ...lebo keby stal 5 melonov tak chapem ale RR je v cenach beznych inych premiovych konkurentov ktori mu ale charizmou a dizajnom a terennymi schopnostami nesiahaju ani po blatnik
webpaja
Měl by to být 10,2" display s novým systémem á la poslední Jagy. On ho už v tichossti dostal i Disco Sport, take pokud nepočítám odcházející LR Disco, pak jediný kdo ho aktuálně ještě nemá je RRS a F-type.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Díky
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Těžkého? Nic

Když už ste jí zmínil, Honda NSX se už vyrábí a prodává [odkaz] kdy má dorazit k nám?
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Ano, ale nyní je to na český trh oficiálně uváděno jako novinka pro modelový rok 2017. Co je na tom tak těžkého pochopit?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je fakt = to nic nemění na tom, že jste o 550 koních jako novince psal na těhle stránkách před rokem a čtvrt

A dneska zase 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Pokud tam bude to, co je ve fl XJčka, pak je to posun, ale budou to mít i auta pro ČR? Pro mně je v tom moc nelogičností, proč má i malý jaguar dávno to, co si do dvakrát tak drahého RR nemůžeš pořídit? Stejná firma... 😲
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Na českém trhu jde o novinku pro modelový rok 2017.
webpaja
:yes:
Avatar - Dinar
Dinar
S prakticky nijakým tech. posunem souhlas, že nesahali na design, mi nevadí, facelift stylingu je většinou spíše na škodu. 😉
webpaja
Je potřeba říct, že infotainment zaostává pouze absencí remote control. Světla jsou horší, Matrix systém dal svícení novou úroveň.
Avatar - Dinar
Dinar
Jaguary full led světla mají, nový infotainment taky, LR dodnes dodává do ČR auta s infotainmentem z roku 2008, který byl zastaralý už v té době.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vizáží jednoznačně ne :-!

RR má bejt rolls mezi SUV = a úkol splně :yes: 😄

Jen bych si rýpnul do Mičky = o 550 koní v RR nás informoval před rokem a čtvrt [odkaz] to neni novinka letošního roku 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj RR :yes: :yes😒br />
To dovedení k vozu na parkovišti = to bude hojně oceňovaná funkce :yes: >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
O to větší škoda, že tenhle facelift/nefacelift je tak skromný, chceš-li přirovnávat Range k Rollsu, pak věci typu absence full led světlometů, sice nového, ale stále zaostávajícího infotainmentu jsou prostě fail.