Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fleet

Zpět na článek

Autonomní řízení a skupinová jízda: Technika předbíhá zákony

6 komentářů

trucker
skoda ze sa peniaze neinvestuju tak aby maldy boli inspirovany si to C, D, E spravit radsej davame prednost robotom ktory nahrady aj tych poslednych vodicov a pojdu robit kdesi za pas za par supov kde to nikoho nebavi
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Zatím jsou to jen jakési automaty, které aby byly jakžtakž bezpečné, musí jezdit jako "připosrané", čímž jsou paradoxně ostatním možná ještě více nebezpečné...

... práci lidem, zábavu strojům. Zdraví HAL9000 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
To už tady jednou bylo, "Republice více práce to je naše agitace" >😁 >😁 >😁

A pak ještě Funes coby starosta Daubray-Lacaze ve filmu "jeden hot a druhý čehý" měl taky jen jeden bod programu a to "Plnou zaměstnanost" >😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ne, měl tři body programu: "Plnou zaměstnanost, plnou zaměstnanost a plnou zaměstnanost" >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Pravdu díš >😁
Tuvy
Pokud autonomní systémy udržují rozestup mezi kamiony 15m, tedy dost pro dvě jedoucí německé manažerské limuzíny, je to asi tak o 12m víc, než polská, bulharská a turecká kamioňácká sebranka v praxi. Zavedení do provozu tak spedicím přinese zvýšení spotřeby, prodloužení dojezdových časů (protože budou systémy dodržovat rychlostní limity, a 24 hodinový provoz nepomůže - tak se jezdí i teď) a na řidiči taky neuspoří (kdo by ten kamion na konci vykládal, že).