Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
saldy
ani mlhovky, klima a loketní opěrka ho nezachrání. Tento vůz už se měl dávno odebrat do historie.
Na zaklade ceho tak soudite?
Zcela jiste se blizi konec tohoto modelu, tak vyrobce pridava vybavu do zakladnich verzi.
Zcela jiste se blizi konec tohoto modelu, tak vyrobce pridava vybavu do zakladnich verzi.
Výbava do základných verzií modelu sa nepridáva preto, že sa dobre predáva, ale naopak, aby sa upadajúci obchod oživil. Keď nejdú autá na odbyt, treba ich zatraktívniť.
Zastaralý... co konkrétně to pro kupce znamená? Víceprvek ve všech verzích, motory jsou pokud vím aktuální... s koncem výroby se z toho bude stávat racionální koupě. V ČR je škoda toho maličkýho kufříčku, to u rodiny neobstojí.
Jak říkáš, Yeti je ještě solidně postavené auto, snad bude pověstná ruská kvalita výroby OK. Kufr je malý, to si holt musí každý posoudit sám, jestli mu bude stačit. Ale neviděl bych to na úplně marnou nabídku, Čekací doba je ale vcelku odrazující.
rohYpnol
Yeti dostal do základu to, co měl mít v základu od prvopočátku...
A pouhé 4 airbagy?? Ostuda 8-s 8-s :no😒br />
Škoda jen potvrzuje, že kupovat Škodovku z důvodu jakéhosi falešného patriotismu je naprostý omyl. Česká Škoda vyrobená v Rusku? Ne, nemám zájem :-! :no:
A pouhé 4 airbagy?? Ostuda 8-s 8-s :no😒br />
Škoda jen potvrzuje, že kupovat Škodovku z důvodu jakéhosi falešného patriotismu je naprostý omyl. Česká Škoda vyrobená v Rusku? Ne, nemám zájem :-! :no:
ambospetr
To už mi připadá lepší sáhnout po Fiatu 500x a jeho limitovanou edici Excelence od 339 900kč.
Použitelná však až od varianty Life a nejlíp s paketem PLUS, ale potom je to násobně lepší vůz než Yeti, to je pravda 😉
No mámo, nekup to... za čtyřista tyček >😁
A defacto jsou to všechno technologicky novější a "bezpečnější" auta.
Nezbylo moc aut co by překračovaly cenu 400.000 s obyč. klimou...
Dokonce 2008ka může mít automatickou. :-!
Takže nevím, ale Yeti mi připadá jako jeden z nejdražších, ale třeba má kwality jinde 😉