Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti Trumf: Nový základ s bohatší výbavou za 400.000 Kč

David Bureš
Diskuze (16)
Yeti Trumf je nová základní verze mladoboleslavského SUV. Slušná výbava zahrnuje vyhřívaná přední sedadla, klimatizaci nebo zadní parkovací senzory.

Škoda Yeti je na trhu už od roku 2009, zákazníků má však stále požehnaně. I kvůli tomu se větší část výroby přesune do Ruska, aby se uvolnila kapacita závodu v Kvasinách. Nově pak sněžný muž zájemce láká na novou základní verzi Trumf, která proti dosavadnímu základu Active nabízí více výbavy. Yeti Trumf a s benzinovým motorem 1.2 TSI (81 kW) stojí 399.900 korun.

Přestože se jedná o základní výbavu, Yeti Trumf už nabízí spoustu prvků. Mezi nimi jsou elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo klimatizace a palubní počítač.

Nechybí ani infotainment Swing s pětipalcovým displejem, kožený volant, přední mlhovky nebo zadní parkovací senzory, které Active postrádal. Airbagy jsou ale v základu jen čtyři, stejně tak elektrické stahování najdeme jen u předních oken. Kola jsou ocelová, 16palcová.

Kdo by měl zájem o bohatší výbavu, může si pro Yeti Trumf objednat výhradně balíček Trumf Plus. Ten za 13.000 korun rozšíří výbavu o bluetooth, třetí hlavovou opěrku vzadu, Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrou a alarm. Součástí paketu je i neplnohodnotná ocelová rezerva a síťový program. Jediným dalším příplatkem je metalický lak, dostupný za 14.700 korun.

Vedle zmíněné dvanáctistovky je Yeti Trumf možné zakoupit také s 1.4 TSI (92 kW), a to za 442.900 korun, nebo s turbodieselem 2.0 TDI (81 kW) za 472.900 korun. K benzinovým jednotkám lze dokoupit automatickou převodovku, pro vznětový dvoulitr je zase k dispozici pohon všech kol.

Akční model Trumf je možné pořídit také v případě verze Yeti Outdoor, která je více zaměřena pro jízdu v terénu. Outdoor se liší specifickými nárazníky s integrovanou ochranou podvozku nebo stříbrnými kryty vnějších zpětných zrcátek. V jeho standardní výbavě nechybí ani asistent rozjezdu do kopce, funkce off-road (u čtyřkolek), vyjímatelný vak, tažné zařízení s odnímatelnou hlavicí nebo ostřikovače světel. To všechno ve výsledku znamená, že Yeti Outdoor je o 20.000 korun dražší než výchozí provedení Yeti.

Automobil je sice možné objednávat už nyní, u samotných prodejců se ale objeví až na začátku roku 2017.

Škoda Yeti – technická data a ceny zážehových motorů
Motor1.2 TSI1.4 TSI2.0 TDI2.0 TDI 4x4
Zdvihový objem [cm3]1197139519681968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]81/4600-560092/5000-600081/350081/3500
Točivý moment [N.m/min]175/1400-4000200/1400-4000250/1750-3000250/1750-3000
Převodovka6M (7DS)6M (7DS)5M6M
Max. rychlost [km/h]179 (178)187 (186)180175
Zrychlení z 0-100 km/h [s]10,9 (11,4)9,9 (10,1)11,712,2
Komb. spotřeba [l/100 km]5,5 (5,5)5,8 (5,8)4,55,3
Cena Yeti Trumf [Kč]399.900442.900472.900522.900
Cena Yeti Outdoor Trumf [Kč]419.900462.900492.900542.900

David Bureš
Diskuze (16)
18. 9. 2016 17:20
Re: Chybný obrázek
OK, co Duster, Captur, Cactus, Juke, 2008, S-cross, Soul, 500X, Mokka, CX3,...?

Nezbylo moc aut co by překračovaly cenu 400.000 s obyč. klimou...

Dokonce 2008ka může mít automatickou. :-!

Takže nevím, ale Yeti mi připadá jako jeden z nejdražších, ale třeba má kwality jinde ;-)
18. 9. 2016 12:51
Re: Beznadějně zastaralý
Jak říkáš, Yeti je ještě solidně postavené auto, snad bude pověstná ruská kvalita výroby OK. Kufr je malý, to si holt musí každý posoudit sám, jestli mu bude stačit. Ale neviděl bych to na úplně marnou nabídku, Čekací doba je ale vcelku odrazující.
Avatar - Emel
18. 9. 2016 10:18
Re: Beznadějně zastaralý
Zastaralý... co konkrétně to pro kupce znamená? Víceprvek ve všech verzích, motory jsou pokud vím aktuální... s koncem výroby se z toho bude stávat racionální koupě. V ČR je škoda toho maličkýho kufříčku, to u rodiny neobstojí.
Avatar - Emel
18. 9. 2016 09:59
Re: Chybný obrázek
Tuscon stojí v základu 530, to jen tak na okraj...
17. 9. 2016 19:49
Re: Chybný obrázek
Jako suv? Mlhovky nevím, ale klima je dnes v suv snad vždy v základu, teda doteď kromě škodovky. Toyota, Sportage a Tucson ji mají, ale OK, jsou asi o 30 tis dražší. Vitara, která je za 370k ji má taky...

A defacto jsou to všechno technologicky novější a "bezpečnější" auta.