Každý elektromobil má i klasické brzdy. Tesla i Leaf mají kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech. Z tohoto pohledu je ekologičtější třeba Škoda 1000 MB, kde prach z brzdových segmentů zůstává uvnitř bubnových brzd.
V Tesle a Leafu ti brzdy dřív zrezatí než je opotřebíš [odkaz] typako! Víc studuj a míň kecej tím míň budeš svojí blbostí a neznalostí otravovat [odkaz] a víc budeš k užitku :-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Životnost BRZD TESLA [odkaz] LEAF [odkaz] = cca 10 let do ZRZIVĚNÍ !!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Každý den NEjezdíš na Grossglockner
do města ANO [odkaz] [odkaz]
Elektromobil má o 80% menší upotřebení brzdy, jednoduše je z principu téměř nepotřebuje. Víc studuj a míň kecej tím míň budeš svojí blbostí a neznalostí otravovat ;-) >:D >:D >:D >:D >:D
Měl by jsi méně kecat a neotravovat svou neznalostí a blbostí, neboť jsou lidé, kteří každý den na Grossglockner jezdí! A celkově skrze různé horské pasáže po celé Evropě projede denně mnoho a mnoho motoristů a i kdyby nakrásně brzdili motorem (což umějí i spalovací motory) stejně potřebují klasické brzdy. Vypadá to spíš, že jsi nikdy po žádné horské silnici nejel, protože jinak bys toto musel vědět.