Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Brzdové segmenty: Náhrada mědi

7 komentářů

fisero
Měl by jsi méně kecat a neotravovat svou neznalostí a blbostí, neboť jsou lidé, kteří každý den na Grossglockner jezdí! A celkově skrze různé horské pasáže po celé Evropě projede denně mnoho a mnoho motoristů a i kdyby nakrásně brzdili motorem (což umějí i spalovací motory) stejně potřebují klasické brzdy. Vypadá to spíš, že jsi nikdy po žádné horské silnici nejel, protože jinak bys toto musel vědět.
harweyko
ok, odporucam si teda jeden bez brzd kupit a prebehnut sa po Grossglockneri :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Každý elektromobil má i klasické brzdy. Tesla i Leaf mají kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech. Z tohoto pohledu je ekologičtější třeba Škoda 1000 MB, kde prach z brzdových segmentů zůstává uvnitř bubnových brzd.
Avatar - Covenant
Covenant
Bez už do * Kharle.... :-!
Kharl.ANTIDIESEL
jj
ELEKTROMOBILY [odkaz] STAČÍ SI VYBRAT [odkaz] VY NESCHOPÁCI >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Kharl.ANTIDIESEL
V Tesle a Leafu ti brzdy dřív zrezatí než je opotřebíš [odkaz] typako! Víc studuj a míň kecej tím míň budeš svojí blbostí a neznalostí otravovat [odkaz] a víc budeš k užitku 😄 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Životnost BRZD TESLA [odkaz] LEAF [odkaz] = cca 10 let do ZRZIVĚNÍ !!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Kharl.ANTIDIESEL
Každý den NEjezdíš na Grossglockner
do města ANO [odkaz] [odkaz]
Elektromobil má o 80% menší upotřebení brzdy, jednoduše je z principu téměř nepotřebuje. Víc studuj a míň kecej tím míň budeš svojí blbostí a neznalostí otravovat 😉 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁