Novinky
0
Skutecnost je takova, ze firma Lease Plan nabizi po skonceni operativniho leasingu svym zakaznikum odkup vozu draz nez je jeho trzni cena. Napriklad 4 letou Skodu Octavia II za vice nez 330 000 Kc kdy na tachometru ma najeto okolo 100000 km.
Navtech
0
Účetně jí nemůže prodat jinak. Taková je skutečnost.
oIoo
0
to ti přijde divný? Koupit si auto který 4 roky znáš má svoji cenu - nekupuješ zajíce v pytli, pro mě to má cenu třeba 10-15%
0
Moc Vasim odpovedim nerozumim ;-\ Hlavne proto, ze znalost vozidla se podle me nerovna automatickemu zvyseni ceny o 10-20%. Podle me je lepsi jit do rizika neznalosti (zvlast kdyz covek vi jak je jeho auto "spolehlive") a usetrit, protoze trzni cena 4lete Octavie II 1.9 TDi neni 330000 a vice. ale tak do 300k Kc. 😉
"Spoléhat na další pokles cen bych už ale nedoporučoval, ceny většiny modelů už jsou na svém minimu.“ Hezky pokus. Pravda je takova, ze hospodarske zpomaleni a s tim souvisejici sesup cen teprve zacina. Takze pokles cen bude nejenom pokracovat, ale v pripade Skody na ceskem trhu bude akcelerovat.
tak tak, taky si myslím, že až ta recese naplno zasáhne Evropu, bzw. ČR, ty ceny ještě padnou. V US šli prodeje o 30%dolů. U nás to možná tak strašné nebude, ale krize spojená s normalizací (klesající podíl Škody) určitě ještě s cenama zahýbe.
hmm tady to bude trvat dlouho než se něco změní. Myslím že tohle musí začít odspoda - auta přes 12 let do šrotu, nahradit je 8miletýma, ty 5tiletýma, ty 3letýma ty Jahreswagny a Jahreswageny novýma. V opačném případě si někdo musí pořídit druhé auto dokud první neprodá, a to je nejdražší špás.