Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Konečně s tím někdo přišel:)
Mig_35
| 15. 12. 2016 17:30
Vždycky jsem říkal, že tohle by bylo to nejlepší řešení za mně, tj. vypnutelný 4X4 - ten pro mně má stejně smysl 2 týdny v roce:)
Avatar - Machbuster
Konečně s tím někdo přišel:)
Machbuster
| 15. 12. 2016 20:35
Zajimavé to je, jen aby to nebylo příliš těžké, jako že poslední M auta trochu tlustá jsou :-) :yes:
Konečně s tím někdo přišel:)
fOE
| 15. 12. 2016 22:36
Nejsou lehka, ale je vhodne dodat ze z relevantni konkurence jsou nejlehci. ;-)
Konečně s tím někdo přišel:)
fOE
| 15. 12. 2016 22:34
Ja ti nevim, jako myslenka to neni uplne spatna, ale tahnout sebou ten balast budes tak jako tak a pokud se teda bavime o nutnosti 4x4 jen behem dvou tydnu v roce pak jezdit 350 dni v zbytecne tezsim aute? Vic by se mi libilo kdyby slo vybrat mezi ciste RWD a AWD, alespon by se ukazalo kolik puristu by se i v teto tride 2t limuzin a autobahn krizniku naslo (tech internetovych minimalne cele autoforumcezet >:-[] ).
Konečně s tím někdo přišel:)
webpaja
| 16. 12. 2016 08:24
Souhlas...
Konečně s tím někdo přišel:)
gil54
| 16. 12. 2016 09:07
Také souhlasím.

Záleží i na tom, kde a jak chci auto užívat. Budu-li bydlet na horách a k chaloupce pojedu denně po neošetřené cestě do prudkého kopce, nebude M5 RWD nejvhodnější technika.

Pokud jezdím po silnicích "běžné Evropy", je zbytečné vozit v autě typu M5 x kilo drahé balastní zátěže a ještě jí většinu pasivně trvale roztáčet se všemi negativními účinky, kvůli pár dnům v roce. Velký boháč má na takové dny jiné auto, třeba i s řidičem, menší boháč si ho půjčí, jede taxíkem nebo jinak, případně pojede jindy. A normální člověk na M5 nemá - buď peníze nebo srdce.
Konečně s tím někdo přišel:)
webpaja
| 16. 12. 2016 09:46
Na M5 osobně nemám náturu. Jako rychlý a pohodlný sedan nefunguje a jako sporťák jakbysmet.
Konečně s tím někdo přišel:)
gil54
| 16. 12. 2016 10:21
Jasně, já jsem "to" nazval srdce, ty nátura. V podstatě jde o totéž. ;-)