Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
msifa
Jsem zvědavý, jak se podaří jednu z prvních dakarských tater dát do původního stavu. Ale jak je vidět renovace se dělá poctivě a s nadšením.
Z následujících ročníků 1987 + 1988 jsou dochovány obě závodní tatry - 4x4 stojí v muzeu v téměř původním stavu z roku 1988 (pouze je použitý jiný rám kabiny) a 6x6 dodnes slouží u Lopraisů (má nový motor, novou kabinu, jinou nástavbu ,ale stále věrně slouží).
Z následujících ročníků 1987 + 1988 jsou dochovány obě závodní tatry - 4x4 stojí v muzeu v téměř původním stavu z roku 1988 (pouze je použitý jiný rám kabiny) a 6x6 dodnes slouží u Lopraisů (má nový motor, novou kabinu, jinou nástavbu ,ale stále věrně slouží).
Stejsn
Až se zrepasuje, šoupne se do muzea, nebo bude jezdit propagační jízdy, případně podívá se třeba znova do Afriky? Jaké jsou plány Tatry?
Nicco
Jaky byl dovod zanechani vozu v Africe a neprevezeni zpatky? Byrokracie, cena dopravy, venovani k nejakemu ucelu...?
Auto jelo dakar v roce 1986. Továrna pro další rok postavila dvě nová auta a pro tyto dvě tatry z roku 1986 neměla využití a proto je prodala do francie kde byly následující roky využívány jako doprovodné kamiony. Postupem času se tato tatra dostala k jedné cestovní kanceláři, která pořádá zájezdy se čtyřkolkami do afriky a tatra jim sloužila jako doprovod. Na začátku roku 2016 ji továrna objevila a vyměnila jí s majitelem za zánovní Tatru 8x8 phoenix.
Pamatuji si, jak jsem před pěti a více roky sledoval internet a články o tom, jak byla Tatra díky "majitelům" ve sračkách a jenom čekal na její definitivní konec.
No a dnes? Tatra jede, zvyšuje výrobu, modernizuje, nabírá lidi - je to super!!!