Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Neurotic
Té kapacity bylo dosaženo těmi novými technologiiemi o kterých pořád někde čtu, že přijdou již brzy a nebo se použilo o tunu víc baterek? Jestli to druhé tak to není zase tak složitý a klidně vám udělám dojezd i 5 000km stačí zapojit přívěs kam se ty baterky naskládají >😁
když vyjdu z výkonu a zrychleni a predpokladu (mylnyho), ze tech 1050 koni je tam hned od zacatku a nedojde k prokluzu, tak to celkem vychazi na 5131kg.
takze v realu to bude min a z toho něco budou delat ty baterky
takze v realu to bude min a z toho něco budou delat ty baterky
Li-On: 25kWh má hmotnost cca 300 kg a objem cca 300 litrů.
topten
ještě cekam znacky jako maxwell, edison, bell..
a my budeme mit cimrmana a rusaci potemkina >😁
a my budeme mit cimrmana a rusaci potemkina >😁
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Počítam, že na realizáciu im chýbajú práve tie prachy, čo sa snažia zbierať. Akurát voči Tesle s reálnymi projektami majú maximálne nefunkčný vzor. Navyše má od reality dosť ďaleko, nehrozí, aby to v tejto podobe šlo na cesty. Interiér radšej ani neukazujú.
Držím im palce, ale sú len na začiatku veľmi dlhej cesty a ak už teraz nemajú peniaze, vidím to na ďalší neúspešný pokus. Ale škoda, minimálne v dizajne nabrali fajn kurz.
Držím im palce, ale sú len na začiatku veľmi dlhej cesty a ak už teraz nemajú peniaze, vidím to na ďalší neúspešný pokus. Ale škoda, minimálne v dizajne nabrali fajn kurz.
Holt chtějí nové firmy překonat Teslu za každou cenu alespoň papírově. Přitom pro praktické použití je to špatná cesta, když nesmyslně předimenzované elektromotory po většinu času pojedou na zlomek jmenovitého výkonu a tedy s podstatně horší účinnosti než by bylo optimální.
A ještě poznámka, točivé momenty obou nezávislých elektromotorů nelze relevantně sčítat takže těch 1800 Nm je vycucaných z prstu. Na druhé straně ale hodnota krouťáku u elektromobilu stejně není příliš směroplatná 😄 , dynamiku určuje výkon
Elektromobily jsou zatím kvůli drahým bateriím hodně drahé, když se to ale okoření tisíci koňmi a z 0-100 to porazí LaFerrari, tak už se cena tak vysoká nezdá 😄
Takže elektromotor dimenzovaný na špičku 500 kW bude mít při trvalém provozování kolem 10-15 kW podstatně vyšší ztráty, než seriózněji dimenzovaný elmotor.
Ale ten zase nezrychlí za dvapůl vteřiny