Za mě rozhodně raději designová evoluce (tedy tzv. ta "žádná změna"), než designová revoluce typu e60 (včetně interéru!). Naštěstí se to stalo v historii 5er jen jednou. ;-)
Jo kde jsou ty doby, kdy se auta dělaly srdcem a při jejich řízení se rozbuší tep a zostří všechny smysly. Ne jak ty malolitrážní tříhrnky pod kapotou. Navíc v té červené barvě vypadá moc dobřě. Moc hezké BMW 5.
V modré se mi M535i líbila ještě více :-) . Před 10 lety mě jí známý v téhle barvě nabízel, z dnešního pohledu za směšné peníze... :-O . Říkal jsem si, že si jí někdy v budoucnu pořídím. Dneska bych si nafackoval.
Ona snad 5er tehda taky nezacinala nekde dole? Odpovim si sam, ale zacinala, dokonce jen na 1.8L s 66kw a 140Nm, to muselo byt panecku Freude am Fahren. A kdyz se vratim k dnesnim BMW, on uz se dnes neda koupit r6, v8 nebo dokonce v12? Tak nac ten brek?
Tříhrnek v pětce není a E28 si o osmiválci nebo dvanáctiválci mohla nechat akorát zdát.
Tohle je jen jeden z těch troubelínů, o kterých píšu nahoře. ;-)
A obvykle čím mladší a méně znalý jedinec, tím větší a zkušenější znalec. ;-)
Ona ani ta následná e34 neměla V8 (včetně M5), s jedinou malou a nepříliš významnou výjimkou (530i po fl), viz diskuse.