Videa
Dinar
0
by si měli dobře prohlédnout ti dvacetiletí trulanti, co mudrují, jak g30 není oproti f10 žádná změna, "jo, to dřív ty bavoráky..." >😁
white label
0
Za mě rozhodně raději designová evoluce (tedy tzv. ta "žádná změna"), než designová revoluce typu e60 (včetně interéru!). Naštěstí se to stalo v historii 5er jen jednou. 😉
Jo kde jsou ty doby, kdy se auta dělaly srdcem a při jejich řízení se rozbuší tep a zostří všechny smysly. Ne jak ty malolitrážní tříhrnky pod kapotou. Navíc v té červené barvě vypadá moc dobřě. Moc hezké BMW 5.
Mně se ještě víc líbilo to modernizované provedení s mírně zvýšenou zádí. 😄 :yes:
No a co tohle?
[odkaz]
Paráda 😉 :yes:
[odkaz]
Paráda 😉 :yes:
No bomba, ale nástupce miluju ještě více! 😄 :yes: :yes: :yes: (zejména v nezapomenutelné honičce ve filmu Ronin, viz Youtube! 😊) :yes: :yes:
v Roninovi bola M5 e34
Jo jo, tak tu miluju ze všech pětek nejvíc! 😄 :yes:
Ona snad 5er tehda taky nezacinala nekde dole? Odpovim si sam, ale zacinala, dokonce jen na 1.8L s 66kw a 140Nm, to muselo byt panecku Freude am Fahren. A kdyz se vratim k dnesnim BMW, on uz se dnes neda koupit r6, v8 nebo dokonce v12? Tak nac ten brek?
Tříhrnek v pětce není a E28 si o osmiválci nebo dvanáctiválci mohla nechat akorát zdát.
Tohle je jen jeden z těch troubelínů, o kterých píšu nahoře. 😉
Tohle je jen jeden z těch troubelínů, o kterých píšu nahoře. 😉
A obvykle čím mladší a méně znalý jedinec, tím větší a zkušenější znalec. 😉
Ona ani ta následná e34 neměla V8 (včetně M5), s jedinou malou a nepříliš významnou výjimkou (530i po fl), viz diskuse.
Ona ani ta následná e34 neměla V8 (včetně M5), s jedinou malou a nepříliš významnou výjimkou (530i po fl), viz diskuse.
jj, nejvíc natočený k řidič byl u velkých E23/24