Někde jsem četl, že na východ od nás bude C-háerko dodávané i s pohony, které se cpou do RAVky. Takže i něco zajímavějšího, než "eko" motory. To by pak mohla být důstojná motorizace, k tomu skvělému podvozku. Ti chytráci z EU mě někdy, s prominutím, serou :no:
Co jsem zaznamenal, mimo EU by měl být atmosférický dvoulitr. Například v Austrálii. O ničem silnějším nevím. Za tohle těžko může EU. Toyota má průměrnou spotřebu hluboko pod cílem, jednu z nejnižších ze všech automobilek prodávajících v EU. A to včetně Lexusů (vyrábí je přímo Toyota).
Ano, třeba ten dvoulitr. Tak vysvětli mi, proč tenhle motor bude dle webu třeba v Rusku a v EU ne? Nemyslím si, že by nároční zákazníci tuto motorizaci nekupovali... A nechtěli ji. Jako alternativu bych já osobně bral radši 111 kw v atmo, než ten minimotůrek. Nebo ať si "půjčí" motory od BMW, když kooperují. Možností je víc, fakt by to chtělo "důstojnější" pohon.
To se musíš zeptat u Toyoty. Asi si nemyslí, že jim to za to stojí. Průměrné emise CO2 mají nízké. Za rok 2015 na tom lépe byly jen PSA, Renault (samotný, bez Dacie a spol.) a Mitsubishi, pokud si dobře vzpomínám. A to jak absolutně, tak co se týče náskoku před cílem (Toyota měla náskok přes 19 g na km, to je dost).